You are viewing a single comment's thread from:

RE: Boathouses and ice.

in #nature6 years ago

Mange takk for vakre bilete @Karja.
Fantastiske bilete som eg set pris på. Heilt sidan eg fekk oppleva ei båtreise til Nord-Noreg i ungdommen, har eg sett pris på den vakre naturen frå denne delen av Noreg. Frå sjøreisa mi hugsar eg at me frå Narvik me reiste med Ofotbanen til Bjørnefjell. Frå denne togreisa minnest eg og det vakre og frodige landskapet ved Narvik området. Eg ser elles at Skjomen ligg i dette området.
I påsken reiser eg opp til Andøya, der eg har vore mange gonger før. Der skal eg få smaka på skreien, fotoapparatet er med og vonar å få teke fine bilete av området. Ein del bilete frå Andøya har eg alt publisert på Steemit.

Mvh.
@Siggjo

Sort:  

Thank you for great comments. Andøya is a beautiful place in the north. I have never been there so I have plan to visit the island this summer. I want to see the midnight sun in open landscape. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63595.77
ETH 3415.98
USDT 1.00
SBD 2.49