Sort:  

Test udany 😉 A tak wogule to cieszę się że jest coraz więcej ludzi piszących w ojczystym języku. Mam nadzieję że będziesz aktywnym uczestnikiem

Dzięki @barman3574 :) również się cieszę że się udało :P @synekto proponuje napisać do nich na jakimś czacie support sapport czy jakoś tak :P może i tobie uda sie wrzucać filmy :)

no proszę wygląda na to kolego że jako świeżak możesz więcej, ja jakoś nie mogłem tego opublikować na Dtube a tobie udało sie za pierwszym razem :D nie wiem co jest grane :/ ale dzięki za pomoc bo teraz wiem że moje konto jest jakieś zepsute :P

@synekto może zadam głupie pytanie ale czy konwertowałeś swój filmik przed próbą wrzucenia go na Dtube oraz czy dodałeś zdjęcie?

Dobra @barman3574 nie konwertowałem ale sprawdzę to :P hehehe dzięki za podpowiedź

nie ma sprawy stary :P nie wiem co jest nie tak z twoim kontem ale mam nadzieję że to naprawisz i będziesz mógł publikować swoje filmy :) ja tylko posłużyłem jako królik doświadczalny hehehheheheh:D

Stary masz u mnie piwo i to duże :P

ale niewiasty sam se ogarnij :D hahahha :D

dzięki dzięki :D blondyna jest moja :D piwo sobie zostaw :P

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65733.39
ETH 3506.40
USDT 1.00
SBD 2.51