Finally Spring
Yesterday I spent some quality time with my dog; living in another city I can't see him as much as I want, so when I come home I try to pass with him a lot of time.
He had a turbulent past; he was mistreated and malnourished when he was just a month old puppy. I brought him home and for the first 6 months we were inseparable, he became the love of my life. But, after that period, unfortunately, I had to move to Pisa for the University.
Now he's a happy big boy, he has no memories of his past and he's spoiled and covered with love and hugs (and food of course).
So the last weekend I took him for a walk, taking advantage of the coming of spring, and I took some photos but sadly my dog is not photogenic. Maybe he won't ever be a star of social network!
P.s. At the return he started scratching some scabs that are healing, so I put on him a very fancy T-shirt to avoid him scratching. Is that the birth of a fashion dogger?
Ieri, complice l'aria calda e il bel tempo, ho passato un po' di tempo di qualitá con il mio cane; vivendo in un'altra cittá non riesco a passare con lui così tanto tempo quanto vorrei, così quando torno a casa ne approfitto per stare con lui.
Ha avuto un passato turbolento; é stato maltrattato e denutrito quando era solo un cucciolo di un mese. Così l'ho portato a casa ed è diventato l'amore della mia vita, per i primi 6 mesi siamo stati inseparabili, poi, sfortunatamente sono dovuta partire per Pisa.
Ora è un grande e felice cagnone che per fortuna non ha ricordi del suo passato, ma anzi, ora è viziato e ricoperto di amore e abbracci ( e ovviamente anche cibo).
Il weekend scorso l'ho portato a fare una passeggiata, approfittando anche dell'arrivo della primavera. Ho fatto alcune foto, ma sfortunatamente il mio cane non è per nulla fotogenico. Forse non sarà mai una star dei social network.
P.s. Al ritorno ha iniziato a grattarsi delle croste che stanno guarendo, come incentivo a non farlo, gli ho fatto indossare una maglietta super stilosa. State assistendo alla nascita di un fashion dogger?
All photographs are property of the author (foto dell' autore)