Moja amatorska fotografia część 2.

in #nature6 years ago

Witajcie, dziś spędzając czas na świeżym powietrzu udało mi się zrobić kilka ciekawych zdjęć które w dzisiejszym poście wam pokażę. Dzisiejszy dzień był bardzo pracowity, ponieważ robiłam dużo rzeczy m.in. sadziliśmy ziemniaki lecz mimo to był to udany dzień bowiem spędzony na świeżym powietrzu. Zapraszam serdecznie do oglądania zdjęć. Jako pierwsze zdjęcie dodaje moją uśmiechniętą mordkę i cytat:"Praca uszlachetnia. To nie slogan. To prawda. Bo czujesz, że możesz, że umiesz, że jesteś czegoś wart, że warto było się uczyć, że życie jest piękne, bo jak zarobiłam teraz, to mogę i potem, że jak się postaram, to wszytko będzie dobrze".~ Iwona Banach 


Sort:  

Miło ogląda się te fotki, królik i pszczoła na kwiatach rewelacyjne. Wrzucaj fotki na konkursy.

Dziękuję 😊

Najśliczniejszy to jest ten uśmiech * ^ *

Są naprawdę fajne poczytaj ten post z pewnością coś znajdziesz>>> Link Ja widzę u Ciebie potencjał jak u @EwkaW więc nie zawiedź mnie :)

Dziekuję za miłe słowa, bedę starać się pisać coraz lepsze posty.:)

Słodki ten królik :P

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66438.74
ETH 3268.32
USDT 1.00
SBD 4.39