You are viewing a single comment's thread from:

RE: Forests Underwater/ Takashi Amano- travel with me @ladysnowhite :)

in #nature6 years ago

Fantazija !!! :) Divno je gvirnuti, makar na kratko, u ovaj podvodni svet. Podaci su neverovatni, a vulkanske stene sam prepoznala (profesionalna deformacija, vuku mi se i po kući :)) Mogu misliti kako je uživo - opijum :) Diiiivno je putovati sa tobom @jungwatercolor! :) Hvala ti! :D

Sort:  

Cekaj cekaj, ovo ti je samo teaser za pricu koja sledi :))) E bas mi super ovo kao ja te vodim negde a u stvari divno evociram uspomene @ladysnowhite :)

Samo ti mene vodi, meni je super! :D Teško da ću videti Lisabon, tako da mi ovaj vid putovanja dobro dođe :) Inače gutam putopise u svim časopisima, ali sada imam ličnog vodiča :))) :* Blago meni :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60828.34
ETH 2917.60
USDT 1.00
SBD 2.38