You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Bermuda petrel (Pterodroma cahow) was believed to have gone extinct in the 1620s, but was rediscovered 330 years later

in #nature6 years ago

Nok en gang spennende og lærerikt @Valth
Hva har det seg at du kan så mye om så mange forskjellige dyr på så vidt forskjellige plasser rundt om i verden?

Sort:  

Hva har det seg at du kan så mye om så mange forskjellige dyr på så vidt forskjellige plasser rundt om i verden?

Hehe, tja, si det? Det er vel en kombinasjon av at jeg har vært veldig interessert i dyr og natur helt siden jeg var et lite barn, og at jeg har studert økologi i noen år nå (men det har jo blitt mest om norske arter på skolen da).

Jeg prøver også å holde meg oppdatert på det som skjer på forskningsfroten innenfor biologi, så da lærer jeg også utrolig mye rart om de merkeligste skapninger :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60856.28
ETH 2937.97
USDT 1.00
SBD 2.44