Na planini Zlatibor

in #nature7 years ago (edited)

[This Text in English]
[Этот текст на русском языке]

U toku ove zime u Beogradu skoro da nije bilo snega. Pošto smo želeli skijanje ja i moja supruga odlučilo smo da dva dana provedemo na Zlatiboru.

3.JPG
Odseli smo u ovom apartmanu.

1.JPG

Zlatiborsko jezero je malo jezero koje se nalazi u samom centru turističkog naselja. Izgrađeno je 1947. godine, dugo je 150m, a široko 50m.

Jezero.JPG

DSC_0614.JPG

Spomenik (obelisk) na Šumatnom brdu posvećen je streljanim ranjenicima na Palisadu (1941 godine).

Spomenik.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

Fotografije su moje,

Goran.

Sort:  

I like your post I've given vote follow my account @teukumuhaimin

Prelep pogled sa Tornika. I leti i zimi...

Moja omiljena planina. :) I najbolja komplet lepinja koju sam probala je bila na Zlatiboru u Irish pab-u :) Obavezno posetite ukoliko ste jos tamo..

Pozdrav

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58647.58
ETH 2550.58
USDT 1.00
SBD 2.50