You are viewing a single comment's thread from:

RE: Harvesting 15kg of apples!

in #nature6 years ago

Hei @valth
Jeg tror jeg sitter på ca 50kg med epler. Kastet 3 trillebårer fulle forrige uke og nå er det dobbelt så mye igjen:
Bruker du kun fine epler til eple syltetøyet eller går alt med? Jeg lagde eplekake, det tar 5 epler, så har jo mye igjen:-)

Posted using Partiko iOS

Sort:  

Oi, det var mye! Det kom i alle fall litt godt ut av ekstremværet i sommer ;)

Jeg bruker stort sett alle eplene til syltetøy, men jeg har faktisk funnet veldig få dårlige i år, så de aller fleste fungerer godt til hva enn jeg måtte ville bruke dem til.

Eplekake er godt da, men du kommer vel til å bli lei innen du har brukt opp alle 50 kiloene :) hehe

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56787.81
ETH 2507.96
USDT 1.00
SBD 2.24