You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bu Gece Çoookk Uzun Olacak

in #nature6 years ago

Merhaba steemite hoşgeldiniz. Gezdiğiniz yerleri anlatıp resimlerini bizlerle paylaşabilirsiniz. Resimler size aitse kaynak belirtmenize gerek yok ancak değilse kaynak belirtmelisiniz.
Steemit güzel faydalı bir sosyal platform keyfini çıkartarak güzel vakit geçirmenizi diliyorum 😃

Sort:  

Hoşbuldum teşekkür ediyorum ince düşüncenizden dolayı. Gezdiğim yerleri paylaşırken kendi anılarımı kendi foroğraflarımla paylaşmayı tercih ediyorum. Alıntı yaptığım foroğrafları da kaynak belirtmem gerektiğini yeni öğrendim dikkat edeceğim. :) Yeni katıldığım için öğrenmeye çalışıyorum.

Ben de yeni geldiğimde hiç birşey bilmiyordum ☺️ Zamanla öğrendim herşeyi daha bilmediğim birçok şey var hep bir öğrenme içerisindeyim 😊 faydam olduysa be mutlu bana 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65189.35
ETH 3155.37
USDT 1.00
SBD 2.60