Doğa İnsanın Mutluluk Kaynağıdır. [Cointurk Fotoğraf Projesi] /(Nature is a source of happiness.)/Turkish And English/

in #nature6 years ago (edited)

Herkese Merhabalar ;
Bugün sizlerle daha önce bulunmuş olduğum ve güzel vakit geçirdiğim Kırklareli'de bir ormanlık alandaki geçirmiş olduğum güzel vakitleri paylaşacağım.
Şehir içinde sıkılmış ve günlük rutin yapılacak olan şeylerden artık içim daralmıştı.Zaman zaman hepimizin başına gelen
bu hissi , nasıl atabilirim diye düşünürken aklıma güzel bir manzara ve sessizlik geldi ve bende kendimi burada buldum.
Telefonumu kapatıp , bu alan içinde biraz yürümeye karar verdim.Yürüdükten sonra buraları keşfetmeye başladım hem güzel fotoğraf çekebileceğim hem de manzarayı en güzel izleyeceğim yeri bulmaya karar verdim biraz zaman geçtikten sonra ilk fotoğrafta bahsettiğim yerde hem biraz dinlenip hem de yanımda getirdiğim şeylerden atıştırmaya başladım. Daha sonra tekrar bir şeyler keşfedeyim derken su akıntısının olduğu yere rastladım.

Doğa 1.jpeg

Bunun bir tatlı su akıntısı olduğunu , çok geçmeden anlamıştım suyun içine bakınca içeresinde yaşayan balık çeşitlerinden
anlamıştım.Böyle bir yerde insanın moralinin düzelmemesi ve mutlu olmaması elden değildi benim görüşümce.
İçimdeki daralma artık yerini huzur ve mutluluğa bırakmıştı.Zaman zaman bence hepimizin böyle yerleri görmeye
doğadaki güzel yerleri ,farklı şeyleri keşfetmeye ihtiyacı var .Olta takımımı yanıma almamıştım fakat elimle birkaç balık
tutmaya çalıştım fakat başarılı olamamıştım zaten tutmuş olsam bile böyle bir yerde tekrardan suya atardım.
Burada güzel vakit geçirdikten sonra , artık gitme vakti gelmişti , ama artık mutsuz ve kendimi kötü hissettiğim zaman
kendimi nereye atacağımı iyi biliyordum .
Yazımı bitirirken herkese mutlu ve sağlıklı günler diliyorum...
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim....
Fotoğrafların çekimi kendime aittir,alıntı değildir.

IN ENGLISH

Hello everyone;
Today I'm going to share the good times I've had with you in a wooded area in Kirklareli where I've had a good time.
I'm tired of things that are bored in the city and that will be done daily routine. From time to time, I thought of a beautiful sight and silence, and I found myself here.
I've decided to turn my phone off and walk a little in this area. After walking, I began to explore these places, and I decided to find the best place to watch the scenery as well as take a little time after a while I mentioned in the first photo of the things I brought with me and some rest I'm getting a snack. And then when I said I was going to explore things again, I came across the water stream.

It was a fresh water stream, I knew it soon enough to look into the water from the species of fish living in the
I figured. In a place like this, it was not in my opinion that human morale could not be healed and not happy.
The contrathe inside of me has now left its place for peace and happiness. From time to time I think we all see places like this
She needs to explore the beautiful places in nature, different things. I didn't take my fishing tackle, but I tried to catch some fish with my hand, but I couldn't succeed, but even if I did, I'd throw it back into the water in a place like this.
After having a good time here, it was time to go, but now that I'm unhappy and feeling bad, I knew where to throw myself.
I wish everyone happy and healthy days to finish writing...
Thank you for reading the writing....
The photo shoot is my own, not a quote.

Sort:  

Accept the challenges so that you can feel the exhilaration of victory.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57495.98
ETH 2320.95
USDT 1.00
SBD 2.35