Napolyon'la Para Kazan

in #napolyon7 years ago (edited)

Türkiye'nin ilk ve en büyük bağlılık temelli izinli araştırma ve pazarlama platformudur. İlk kayıt olduğumda bu siteden adı başkaydı tam olarak hatırlamıyorum ne olduğunu neyse. :)

Hitay holdinge bağlı bir kuruluş ve 1.2 milyon üyesi var
Basitce anlatmam gerekirse size mail yoluyla anket gönderiyorlar sizde sisteme giriş yapıp anketleri dolduruyorsunuz ve puan kazanıyorsnuz belli bir limitten sonra TL olarak veya hediye çekleri olarak kullanmanıza izin veriyorlar

Yıllardan beli üyeyimdir son dort beş aydır duzenli olarak takip etmeye başladım sonunda çekip limiti olan 100.000 nap a ulaştım :)))

o kadar uğraşa 100 lira :/ cuma günü ödeme yapıyorlarmış bakalım yarın öderlerse bilgilendiririm.

yukarıdaki gibi bir puanlama kalemleri var profil bilgileriniz doldurunca puan veriyorl, sisteme her gun giriş yaptınızda 45 puan veriyorlar
anketlerde genelde 500 puan 1000 ve 2000 olarak değişiyor. Anketlerin süreleri çabuk bitiyor o yuzden anket oldugunu gorunce hemen giriş yapmamınızda yarar

soylenecek başka seylerde var ama bilmiyorsanız bir siteye göz atmanızda fayda var

aşaıdaki benim refarans linkimdende üye olabilirisiniz

http://www.napolyon.com/Uye/Kayit?idType=lid&id=2972e430-0617-4141-917c-d862bed4520e

Edit: Göndermişler parayı

Sort:  

Yıllar önce anket göndersinler diye bekleye bekleye unutmuşum siteyi. Üye olduğumu şu an hatırladım. Sağol dostum :)

aynen yıllar geçti :))

bilgiler icin tessekürler, bir deneyip bakmak lazim, emege saygilar

rica ederim , eyvallah

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65124.62
ETH 3554.39
USDT 1.00
SBD 2.46