krótko i na temat :) // short and sweet :)

in #nails6 years ago

Za mną bardzo pracowity poniedziałek! Najpierw praca, gdzie każdy klient wymagał dzisiaj extra uwagi, a potem siłownia... przebiegłam dzisiaj 2 mile!

Moja menadżerka pochwaliła moje różowe paznokcie... chyba mam nową rękę do ćwiczeń! :)

Ważny temat - szczególnie w zimie... jak dbać o skórę dłoni, żeby się nie wysuszała? Żeby paznokcie były mocne i nie pękały?

Najlepszy na świecie na to jest - olejek arganowy! Zwłaszcza wmasowany w dłonie z uwzględnieniem paznokci i skórek i pozostawiony na noc daje najlepsze rezultaty.

Tylko co zrobić jak go zabraknie? A w pobliżu nie ma dostępu do olejku?

Miałam takiego pecha, że przeszukałam wszystkie sklepy, a olejku brak... więc kupiłam.... :

KREM! :D

krem.jpg

niby zwykły, ale naprawdę działa cuda i naprawdę działa na paznokcie! :) POLECAM!

xxxx

///

Very busy Monday behind me. First at work, where every single customer needed extra attention, and the gym later... I run over 2 miles today!

My manager said that she really likes my pink nails... I think I have new hands to practise on! :)

Important topic - especially in winter... how to treat our skin on hand to not dry it out? So nails can be strong and stop breaking?

The best in the world is - argan oil! Especially massaged into hands, curticles and nails (to leave over night) gives the best results.

But what to do when it's not available? ANd there is nowhere to buy it?

I had a very bud luck that I was looking for ages and there was absolutely NO argaoin oil at all. so I bought...

Neutrogena hand cream!

ordinary hand cream, but it will do miracles and really does the job on nails! :) HIGHLY RECOMMENDED!

xxxx

Sort:  

Nie ma to jak stary poczciwy nivea . Dobry na wszystko :D

Tak tak.... i płyn pod prysznic służy jako szampon, odżywka i mydło do rąk :D

Teraz będę wiedziała do kogo się udać w sprawie dłoni😀

Zapraszam! Nigdy nie robiłam nic profesjonalnie, bo jestem samoukiem, ale... służę pomocą jak tylko umiem! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87