You are viewing a single comment's thread from:

RE: THIS MAN MUST DIE

in #naijapidgin6 years ago (edited)

Hmmm! This one na pure gbege o.
Me i still shock for this tori o.
If na make i talk my mind, i go tell you say this matter no be as we seeam na em dey. Me i beleieve say e get wetin dey nak music for the bird wey dey dance near the bush. Like my fellow steemian @mike4christ talk am, na so i seeam o. I dey see that gbege as spiritual matter o. That thing no be anyhow thing wey we fit understand any how.

But my own be say, as i see say that thing fit no be matter wey dey physical,

na to handle that man with koboko. Then after em don enter am finish, make them carry am go meet a true man of God wey sabi God well well make em hammer am with prayer. Make we see whether em fit be delivered.

For me o, i no support say people go continue dey beat am with hard objects make em no die.
Na my own i yarn o.
Well done my country people.

Sort:  

na tru yarn you yarn my DEAR, una no sey before something go happen for physical, edon first happen for spiritual, that matta no be eye to eye matta, so to solve am, na spiritual koboko(advice and word of GOD) na him dey feet take flog the guy o, if una go flog am with physical koboko and the guy come die, my hand no dey dere o

Una do well as una shook una mouth for this matter

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58635.35
ETH 3152.96
USDT 1.00
SBD 2.44