You are viewing a single comment's thread from:

RE: Naijapidgin dey share ten (10) SBD. Where you dey?

in #naijapidgin6 years ago

E do me jigi jigi gbamgbam to see dis kind passion wey our mama put for her country pipu and E com pain me say I no fit join dis contest as fa anytin wey join plenty comment and upvote no dey work well for my system.

Here na my contribution though I no put am eye for contest.

  1. Me I like naijapidgin for many many tins, one be say e dey promote our culture and value as naija pipu and dey give us avenue to talk mata freely without fear for error wey involve beta English .

  2. Nobody yarn me about the group I just carry pipu link find my body here. And I see say if we dey get talk wey fit b ones in a week about how not to leave our culture , how Oda pipu culture dey operate so we go dey understand the pipu we dey meet and sometimes just throw contest to see how we take know our country.

  3. I never too tey to take know wetin wuna do right or wrong, but from wetin I dey see from our mama ogoo, she dey try, we no fit please everybody or reach everybody as fa pipu plenty here

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68586.22
ETH 3911.83
USDT 1.00
SBD 3.63