You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Flag

in #naijapidgin6 years ago

My pipu I mo ho lie for una...this flagging tin bad tosey e fit make person commit o o,dem flag one of my friend and he pain me because e just get one huge reward wey e suppose collet that week but he lose am because dem flag am..but sha flagging they always come with a matter sha, but I tink say if all this pipu wey get many steem power dey help upvote pipu upvote instead of flagging steemit go better.
But this matter,I even write a post about am self bcause I no like am at all..make pipu dem dey comment instead of flagging person..you no sabi make point by flagging someone , so e better make u just comment make the person no wetin he do.
Na wetin me go yarn b dat.

Sort:  

@badmusazeez
D flaggin pain u oooo
Sori, make una tell dat ya padii 'to be real'
Good!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64242.18
ETH 3496.88
USDT 1.00
SBD 2.50