Breath Taking Sunset In Paradise IslandsteemCreated with Sketch.

in #mypictureday7 years ago (edited)

DSC02004.JPG


Hi Everybody

Today I went to watch the sunset and relax. This viewpoint is found between Phrom Cape and Nai Harn Beach, just under an electric wind turbine. I recommend visiting this place around 6pm so that you have enough time to watch the entire sunset which the entire thing takes approximately 30 minutes. I hope you like it as much as me.


DSC01969.JPG


Caute Ve Spolek

Dneska jsem byl pro zmenu trosku relaxovat pri nadhernem zapadu slunce. Tuhletu vyhlidku najdete mezi Phrom Cape a Nai Harn beach primo pod vetrnou elektrarnou. Doporucuji na misto dojet okolo 18:00 a vychutnat si cely zapad od zacatku az do konce (cca 30min).


DSC01978.JPG


DSC01997.JPG


signature_1.gif@viktor.phuket


Sort:  

very kurfa nice :)

Dneska jsem byl se synem na urologickém zákroku. Že to má za sebou, jsem šťastnější, než kdybych navštívil Rajský ostrov... Ale podle obrázků je to tam fakt boží!

Doufam, ze mu je lepe..

Jo. Akorát co mě pře nějakými 45 lety rozpáčila babička dvěma párátky, z toho se dneska dělá operce. Já si ale netroufl na 2 párátka... Už blbě vidím.

pěkné. po šichtě na naších cestách to pohladí ;-)

Jasně, zítra okolo šesté tam jsem...:-) Už jsem si pořídil prasátko a střádám:-)) Pěkné jako vždy

Koruna ke korune, steem ke steemu a za chvili jsi zde..;)

Do roka a do dne..domeček na pláži bych chtěl, jako máme zde..:-)
IMG_20170825_191529.jpg

No jo jako vždy nádhera

wow,,.. this view is awesome

Love those shots with the red streaks. Looks like some sprayed the sky with a red paint.

I love this place. Thank you

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63527.41
ETH 3109.34
USDT 1.00
SBD 3.86