အတိတ္​ကျဖစ္​ပ်က္​​ေလးတစ္​ခ်ိဳ႕

in #myanmar6 years ago

႐ွင္​က်မကိုမခြဲႏိုင္​ဘူးလို႔​ေျပာခဲ့တယ္​​အရမ္​းခ်စ္​တယ္​လို႔လည္​း​ေျပာတယ။္​ကိုယ္​တို႔​ေဝးသြားလို႔လည္းမ​ျဖစ္​ဘူး​လို႔လည္​း​ေျပာခဲ့တယ္​။မင္​းနဲ႔ကိုယ္​​ေဝးသြားခဲ့ရင္​ကိုယ္​႐ူးရလိမ္​မယ္​​ေသရလိမ္​့မယ္​လို႔​ေျပာခဲ့တဲ့႐ွင္​့က်မကိုလံုးဝမစြန္​႔လြတ္​ႏိုင္​ဘူးလို႔​ေျပာခဲ့တဲ့႐ွင္​့ခု​​ေတာ့လည္း့က်မကိုထားသြားခဲ့တယ္​ရင္ထဲကမပါပဲ​ေျပာထြက္ခဲ့တဲ့​ႊစကား​လံုး​​ေတြကိုယံုစားမိခဲ့တဲ့က်မခု​​ေတာ့လည္း​ေ​ဖာ္မျပနိုင္​​ေအာင္ခံစားခ်က​္​​ေ​္​​ပါ​င္း​မ်ားစြားနဲ့က်န္ရစ္ခဲ့ရတယ္႐ွ။႐ွင့္​​့္​္​​ေျပာ​ခဲ့တဲ့စကားခုခ်ိန္​ထိက်မ​ေမ့လို႔မရ​ေသးဘူး႐ွင္​​ေတာ့​ေမ့​ေလာက္​ၿပီထင္​တယ္။

ဘဝမွာပထမဦးဆံုစခ်စ္​ခဲ့ရသူမို႔ျမဲသတိရ​ေနမိတယ္​႐ွင္​့တြက္​​ေတာ့ပထမဦးဆံုအခ်စ္မဟုတ္​ခဲ့​ေတာ႔သတိရမယ္​လို႔မထင္​ခဲ့ဘူးလို႔ထင္​ခဲ့တဲ့က်မကို႐ွင္​လအနည္​းငယ္​ၾကာ​ေတာ့ဖုန္းနဲ့​ဆက္​သြယ္​လာခဲ့တယ။္​က်မသ႔ူ့အသံၾကားလိုက္​ခ်ိန္​မွာခ်က္​ခ်င္း​ဆိုသလို႔မ်က္​ရည္​အိမ္​ထဲက​ေနမ်က္​ရည္​​ေတြတလိမ္​့လိမ္​့က်လာတယ္​မက်မိ​ေအာင္​ထိန္​လို႔ကိုမရ​ေတာ့ဘူးသူ႔ဘက္​က​ေတာ့ဘယ္​လို​ေနလည္​းမသိပဲက်မခံစား​​ေနတာမသိ​ေစခ်င္​ဘူးအဲ့တာ​ေၾကာင္​့ငိုသံမပါမိ​ေအာင္​က်မစကားျပန္​​ေျပာခဲ့တယ္။

​ဒါမဲ့က်မခံႏိုင္​ရည္​မ႐ွိဘူးသူ႔​ေျပာ​ေနတဲ့စကားလံုး​ေတြ​ေၾကာင္​့က်မမ်က္​ရည္​​ေတြျပန္​က်ခဲ့ရတယ္​။သူက်မကို​ေတာင္​ပန္​ပါတယ္​တဲ့ျဖစ္​ႏိုင္​မယ္​ဆိုသူ႔ဘဝထဲ​ေနာက္ဆံုးအ​ေ​နနဲ့​ျပန္​လာခဲ့ပါ​ေနာ္​လို႔သူ​ေျပာတယ္​က်မဝမ္​းသာရမွာလာဝမ္​းနည္​းရမွာလာမစဥ္​းစားတတ္​​ေတာ့ဘူးက်မသူနဲ႔ဖုန္​း​ေျပာၿပီခ်ိန္​မွာက်မျပန္​စဥ္​းစာခဲ့တယ္​ခုခ်ိန္​က်မွဘာလို႔ဆက္​သြယ္​လာရတာလည္​းက်မဘယ္​​ေလာက္​ခံစားခဲ့ရလည္​း​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​။ဆိုတဲ့စကားနဲ႔က်မ​ျပန္​လက္​ခံသင္​့သလားဆိုတာတစ္​ညလံုးစဥ္​းစားခဲ့တယ္​။

][MYXJ_20180401085757_fast.jpg()

ဘာလို္​့ဆို​တာ့ေက်မထပ္​ၿပီးမခံစားခ်င္​​ဘူးတစ္​ခါထားသြားခဲ့ဘူး​ေတာ့ျပန္​လက္​ခံမိရင္​က်မကိုသူထပ္​ၿပီးထားမသြားႏိုင္​ဘူးလို႔မ​ေျပာႏိုင္​ဘူး​က်မထပ္​ၿပီးမခံစားခ်င္​​ေတာ့ဘူးထပ္​လည္​းမဆက္​သြယ္​ခ်င္​​ေတာ့ဘူးလူခ်င္​းလည္​းမ​ေတြ႔ခ်င္​​ေတာ့တဲ့တြက္​​ေၾကာင္​့က်မေနာက္​တစ္​ရက​္​ေ​ရာက္​​ေတာ့က်မသူ႔စျပီဖုန္​း​​ေခၚခဲ့တယ္​။သူက​ေတာ့အားရဝမ္​းသာတဲ့​ေလသံနဲ႔က်မကိုျပန္​​ေျပာ​ေနတယ္က်မဘက္​က​ေတာ့တည္​​ၿငိမ္​တဲ့​ေလသံနဲ႔ျပန္​​ေျပာလိုက္​တယ္​။

သိပ္​ၿပီးဝမ္​းသာမ​ေနပါနဲ႔​ေနာက္​ဆံုးအ​ေနနဲ႔ဆက္​သြယ္​တာက်မ႐ွင္​့ကိုခုခ်ိန္​လက္​မခံႏိုင္​​​ေတာ႔ဘူးက်မကိုထပ္​လည္​းဆက္​သြယ္​မလားပါနဲ႔​လမ္​း​ေတြ႔ရင္​​ေတာင္​ႏႈတ္​မဆက္​နဲ႔ျပံဳးမျပပါနဲ႔က်မဘဝထဲမွာ႐ွင္​့ဆိုတာမ႐ွိ​ေတာ့ဘူးက်မကိုထပ္​ၿပီး႐ွင္​့စကားလံုးလွလွ​ေတြ​ေအာက္​မွာထပ္​ၿပီးခ်ဳပ္​​ေႏွာင္ဖို႔မႀကိဳးစားပါနဲ႔က်မခုခ်ိန္​မွာ႐ွင္​နဲ႔ပက္​သက္​ၿပီးဘာခံစားခ်က္​မွမ႐ွိ​ေတာ့ဘူးဒိ​ေလာက္​ပဲ​ေျပာၿပီးက်မဖုန္​းခ်ခဲ့တယ္​။

ရင္​ထဲကမပါတာ​ေတြ​ေျပာခဲ့မိတဲ့အတြက္​က်မနာက်င္​ရတယ္​ထပ္​ၿပီးသူဘက္​ကစကားကိုက်မထပ္​နားမ​ေထာင္​ခ်င္​​ေတာ့တဲ့တြက္​က်မဖုန္​းဆက္​ပိတ္​ၿပီ​ေနခဲ့တယ္​​ေနာက္​ရက္​က်မဖုန္​းဖြင္​့လိုက္​တဲ့ခ်ိန္​သူ​ေခၚထားတဲ့မစ္​စ​ေကာအ​ေရတြက္​မနည္​းဘူးစာ​ေတြလညး္​အႀကိမ္​​ေပါင္​းမနည္​းဒါမဲ့က်မဆံု​ေအာင္​မဖတ္​လိုက္​ဘူးဖုနး္​ပိတ္​ၿပီးဖုန္​းဆင္း​ကပ္​ထုပ္​ၿပီးအသစ္​လဲသံုးခဲ့တယ္​အစပိုင္​းမွာ​ေတာ့သူနဲ့ပက္သက္ျပီး​​ခံစားရခတ္​​ေပးမဲ့​ေျဖ​ေျဖး​ေတာ့က်မခံစားခ်က္​​ေတြ​ေျပ​ေပ်ာက္​လာခဲ့တယ္​။

္​တိုက္​ဆိုင္​မႈ့​ေလး​ေတြၾကံဳးတိုင္​းသတိ​ေတာ့ရမိပါတယ္​ဒါမဲ့က်မစိတ္​က်မႏိုင္​ခဲ့တယ္​ခုခ်ိန္​မွာသူနဲ႔ပက္​သက္​ၿပီးက်မမွာဘာခံစားခ်က္​မွမ႐ွိ​ေတာ့ပါဘူးသူထားသြား​တုန္​းကခံစားခဲ့ရတဲ့အခ်ိန္​​ေတြကိုခုခိ်န္္​ျပန္​​ေတြးမိ​ေလတိုင္​းကိုယ္​့ကိုကိုယ္​႐ွက္​လည္​း႐ွက္​မိတယ္​၊ငါ​ေတာ္​​ေတာ္​အခ်စ္​ကိုကိုးကြယ္​ခဲ့မိတာပဲသူမ႐ွိလို႔မျဖစ္​ဘူးသူမ႐ိွရင္​ငါ​ဘယ္​​လို​ေနရမွာလည္​းလို႔မိႈက္​႐ူးရဲ႕စြာ​ေတြးခဲ့မိတဲ့က်မခုခ်ိန္​မွာ​ေတာ့သူ႔မ႐ွိလည္​းျဖစ္​​ေနပါ​ေတာ့သည္​။

IMG_20180408_103445.jpg

@zinmin7

Sort:  

ဇြဲမေလွ်ာ႔နဲ႔ ဒီတိုင္းမွန္မွန္ဆက္လို႔ေရး
အားေပးေနတယ္

တစ္ရက္တစ္ပုဒ္ေလာက္ရေအာင္ေရးပါဟ

This post received a $0.210 (23.33%) upvote from @upvotewhale thanks to @zinmin7! For more information, check out my profile!

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61243.73
ETH 2974.21
USDT 1.00
SBD 3.69