ၿငိမ္းခ်မ္းပါေစ steemit myanmarေတြ

in #myanmar7 years ago (edited)

IMG_20170719_101832[1].jpgခ်စ္လွစြာေသာ steemit myanmarအေပါင္းတို႔ခင္ဗ်ား ကြ်န္ေတာ္ steemit ကို သံုးစြဲလာတာ အခ်ိန္သက္တန္းအားျဖင့္ ဘာမွ မရွိေသးပါဘူးခင္ဗ်ား ကြ်န္ေတာ္စာအေရးအသား အေတာ္ေလးကို ညံ့ပါတယ္။ တစ္ခါေလေတာင္မဟုတ္ပါဘူး အၿမဲတမ္းလိုလို စာလံုးေပါင္းသတ္ပံုေတြ လြဲတက္ပါတယ္ ဒါဟာလည္း စာေပေလ့လာမႈအားနည္းေနေသးတာေၾကာင့္တစ္ေၾကာင္း စာရိုက္ရာမွာ စိတ္ေလာလြန္းအားႀကီးတာေၾကာင့္ တစ္ေၾကာင္းပါ ဒါ့ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ေရးသားတဲ့ post ေတြမွာ စာလံုးေပါင္းသတ္ပံုပဲျဖစ္ျဖစ္ အမွားမ်ားပါတာရွိရင္ ခြင္လႊတ္ေပးၾကပါလို႔ ႀကိဳတင္ ေမတၱာ ရပ္ခံပါတယ္ဗ်ာ
ကြ်န္ေတာ္ငယ္စဥ္က ဘ၀အေၾကာင္းကို သိပ္မသိေသးတဲ့ အရြယ္ေပါ့ဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ စားလိုက္အိပ္လိုက္ ေဆာ့လိုက္ အခ်ိန္ေတြကုန္ခဲ့ၾကတဲ့အရြယ္ အဒီအခ်ိန္ထဲက ကြ်န္ေတာ္ အၿမဲစဥ္းစားမိတာတစ္ခုရွိတယ္ဗ် ကြ်န္ေတာ္ကို ဘယ္သူက ဘာေျပာရင္ ဘာျပန္ေျပာလိုက္ရမယ္ဆိုတဲ့အက်င့္ ကၽြန္ေတာ္ငယ္စဥ္ထဲက အဒီအက်င့္ကို ေသခ်ာ ဂရုတစ္စိုက္ေမြးယူခဲ့တာ ေနာက္ထက္အက်င့္တစ္ခုက ကြ်န္ေတာ္ မခံခ်င္စိတ္ပဲ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ဒသန စာေရးဆရာေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ အဒီအက်င့္ကေကာင္းတယ္လို႔ေတာ့ ေျပာၾကတာပါပဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အဒီစိတ္တစ္ခုထဲေၾကာင့္ပဲ လူေလာက လူေဒါသေတြ လူေမာဟေတြျဖစ္ေန မနာလိုမႈေတြ ၀န္တိုမႈေတြ သူ႔ထက္ငါ တြန္းခ်ျခင္စိတ္ေတြ မထားသင့္တဲ့စိတ္ေတြကိုယ္ မႏိုင္နင္းၾကပါဘူး ကြ်န္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက ကၽြန္ေတာ္ေဘးအျမင္နဲ႕ေျပာမွာဘာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ steemit myanmar ဆိုတဲ့ group ေလးကေန ဒီ steemit ေလာကထဲကို ေျခခ်ဖို႔ ေမြးျမဴေပးခဲ့တာပါ ဒီsteemit ေလာကထဲကို ေရာက္လာဖို႔လည္း သူတို႔ကပဲ သင္ၾကားျပသေပးခဲ့တာပါ ဒါေပမယ့္ အဒီအခ်ိန္မွာထဲက ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခုသတိထားမိတယ္ဗ် ကြ်န္ေတာ္အဒီ group ထဲကို ေရာက္ခါစထဲက ကြ်န္ေတာ္ကအေမးအျမန္းထူတဲ့သူတစ္ေယာက္အျဖစ္နဲ႕ေရာက္ရွိခဲ့တာပါ အဒီမွာထဲက တစ္ခုသတိထားမိတာက သူတို႔ေတြ သိပ္ၿပီးစိတ္မရွည္ၾကတာပဲ လူ႔ေလာကႀကီးထဲကို ပထဆံုးအေနနဲ႕ ေမြးဖြားလာခဲ့တဲ့ ေရာက္ရွိလာခဲ့တဲ့ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ကို မိဘႏွစ္ပါးျဖစ္တဲ့သူက အေရးမေပးၾကသလိုပါပဲ ကၽြန္ေတာ္ အင္မတန္အားငယ္မိတယ္ဗ် ငါ့အဆင့္ ငါ့အသိနဲ႔ ငါဒီေလာကထဲကို ၀င္လို႔မျဖစ္ဘူးလားဆိုတဲ့အသိနဲ႔အတူ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အားငယ္စိတ္ေတြနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ ဒီေလာကထဲကို postေလးတစ္ခုပဲတင္ၿပီး ေက်ာခိုင္းထားခဲ့ပါတယ္။ လံုးလံုးေနာက္လည့္မၾကည့္ခဲ့တာေတာ့ မဟုတ္ဘူးဗ် ကြ်န္ေတာ္အေနနဲ႕ အခ်ိန္ရရင္ ရသလို ကြ်န္ေတာ္ ဒီေလာကအေၾကာင္းေလ့လာတယ္ စာေတြေရးတင္ႏုိင္ဖို႔ႀကိဳးစားေနတယ္ ဒီ steemit ေလာကထဲက ဘယ္သူေတြက ဘာေတြလုပ္ေနတယ္ လိုက္ေလ့လာေနခဲ့ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္သတိထားမိတာတစ္ခုက steemitဆိုတာ steemitျမန္မာေတြ ၾကားထဲမွာ လူေပၚလူေစာ္လုပ္စာေနရာတစ္ခုလားဆိုတာပဲ Msc ကေမြးျမဴေပးလိုက္တဲ့ အသိေတြေၾကာင့္မ်ားျဖစ္မလားေပါ့ msc groupကို စည္းကမ္းေတြကို သေဘာၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ မႀကိဳက္တာေတြလည္းရွိပါတယ္။ သူတို႔ ဆရာပိုင္းေတြတင္ထားတဲ့ postေတြမွာ ၾကည့္လိုက္ရင္ အေတာ္ေလး အားၾကစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ post တစ္ခုတစ္ခုမွာ upvoteက 13$/18$ ဆိုတာေတြေတြ႕ျမင္မိတာပါပဲ promotion ဆိုၿပီးလည္း လုပ္ေပးၾကတယ္ေျပာတယ္ ဒါေပမယ့္ ေအာက္က လူေတြတင္တဲ့ postေတြမွာ upvote 10$ျပည့္ဖို႔ေတာင္ခဲယဥ္းၾကပါတယ္။ ဒါေတာင္သူတို႔က တန္းတူအခြင့္အေရးဆိုၿပီးလည့္ေအာ္ေနတာ ကြ်န္ေတာ္ အံၾသလို႔မဆံုးပါဘူး ဒါေၾကာင့္မို႔လည္း ယခု msc groupဟာ ဖယိုဖရဲေတြျဖစ္ေနၾကတာပဲ ၾကည့္ပါ အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခုဟာ နည္းလမ္းမွန္ကန္ေန အုပ္ခ်ဳပ္မႈမွန္ကန္ေနရင္ ဘာလို အေၾကာင္းအေၾကာင္းနဲ႕မွ ေနာက္အသစ္ဆိုၿပီး ထပ္ၿဖစ္လာစရာအေၾကာင္းမရွိပါဘူး အေဟာင္းကိုပဲ ျပန္မြန္းမံရင္းနဲ႕ပဲ သူ႔အလိုလို အရွိန္ျမင့္လာမွာပါ ခက္ေတာ့ခက္တယ္ဗ် ကြ်န္ေတာ္ကို ဒီ steemitေလာကထဲကို အဒီ msc groupက ပို႔ေပးခဲ့တာပါ ဒါေပမယ့္ မႀကိဳက္တာကိုေတာ့ မႀကိဳက္ဖူးေတာ့ေျပာရမွာပဲေလ Msc groupက တာ၀န္ရွိသူေတြ အဖြဲ႕သားေတြကလည္း ခက္တယ္ဗ် တစ္ေယာက္ေယာက္က ေ၀ဖန္လာရင္လည္း မခံႏိုင္ၾကဘူး ေ၀ဖန္တာကို မႀကိဳက္တဲ့ အရိပ္အေရာင္ေတြ ေတြ႕ေတြ႕ ေနရတယ္။ သူတို႔မွ အသိသူတို႔မွ အတက္ သူတို႔လုပ္ေနတာေတြက အမွန္ပဲဆိုၿပီး မ်က္စိမွိတ္ၿပီး ေ၀ဖန္လာသမွ်လူေတြကို ဖင္ပိတ္ညင္းေနၾကေတာ့အခက္သားလားဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ mscကို အျပစ္ေျပာေနတာမဟုတ္ပါဘူး mscကို ပိုၿပီးေကာင္းလာေစခ်င္တာပါ ျမန္မာတစ္ႏိုင္ငံလံုးမွာ steemit myanmar userေတြ အကုန္လံုး အဖြဲ႕အစည္း တစ္ခုထဲမွာ ရွိေနရင္ေတာ့ ပိုေကာင္းတာေပါ့ ဒါေပမယ္ဗ်ာ ခဗ်ားတို႔ ေအာ္ေနသလို တန္းတူအခြင့္အေရးဆိုတာကို ျပန္လည့္ၾကည့္ေစခ်င္တယ္ ဆရာပိုင္းပဲျဖစ္ျဖစ္ တက္သစ္စေလးပဲျဖစ္ျဖစ္ postတစ္ခုတစ္ခုမွာ upvote အမ်ားႀကီးကြာမေနသင့္ဘူး ဒါက ေအာက္ကလူေတြအျမင္ရွင္းတယ္ ငါတို႔ရသလို ငါတို႔ေအာက္ကလူေတြလည္း ရေစရမယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ေမြးပါ ငါတို႔ေပးသေလာက္ ေအာက္ကလူေတြ ေက်နပ္ရလိမ့္မယ္။ ငါတို႔ စည္းကမ္း ငါတို႔ေပးေနတဲ့ upvote ေတြကို မေက်နပ္ရင္ msc groupထဲက ထြက္သြားဆိုတဲ့ ပံုစံက myanmar steemit user ေတြ အကြဲကြဲအျပားျပားျဖစ္ေစတဲ့အေၾကာင္းအရာေတြပါပဲ steemit powerေတြ ထိန္းခ်ဳပ္ၿပီး အဆင့္အတန္းခြဲျခားဆက္ဆံေနတာကေတာ့ မေကာငး္ပါဘူး ကြ်န္ေတာ္အခုလိုေျပာေနတာကလည္း ကြ်န္ေတာ္အျမင္ေလးမွ်သာပါ msc groupမွသာ မဟုတ္ပါဘူး တစ္ျခား groupေတြမွာ လည္း ထိုနည္းလည္းေကာင္းျဖစ္ေနၾကပါတယ္။ မင္းက ဘယ္groupကေနထြက္လာလို႔ လက္မခံႏိုင္ဘူး ဒီgroup တစ္ခုထဲရဲ႕ ေလာင္းရိပ္ေအာက္မွာပဲ ေနရမယ္။ တစ္ျခား groupကလူဆို လက္မခံႏိုင္ဘူး upvoteမေပးႏိုင္ဘူး ဆိုတာ မျဖစ္သင့္ပါတယ္။ steemitမွာ myanmar ဆိုတဲ့ tagsေခါင္းစဥေအာက္မွာ ေရးသားၿပီး တင္ထားတဲ့ postမွန္ရင္ ကိုယ့္စိတ္ႀကိဳက္ upvote ပိုင္ခြင့္ရွိရမယ္ေလ group စည္းကမ္းဆိုရာမွာ လည္း မလိုအပ္တဲ့ စည္းကမ္းေတြကို အရမ္းႀကီး တင္းက်ပ္ေနရင္ ပ်က္ဆီးဖို႔ပဲ ရွိပါေတာ့မယ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ steemit myanmar userေတြ အကုန္လံုး ေရွ႕ဆက္ၿပီး စည္းလံုးေစခ်င္ပါတယ္။ msc group မွ တာ၀န္ရွိသူမ်ားလည္း ကိုယ့္ရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို ျပန္သံုးသပ္ေစခ်င္ပါတယ္။ ခဗ်ားတို႔ ဘယ္ေလာက္တတ္ေနတတ္ေန ခဗ်ားတို႔ အတၱ သမားႀကီးေတြမျဖစ္ပါေစနဲ႕ အိမ္ခန္းထဲက ေနငါတို႔မွန္တယ္ႀကီးပဲလည္း အရမ္းပဲ ရမ္းေအာ္မေနပါနဲ႔ ခဏေလာက္အျပင္ထြက္ၿပီးလည္း နားစြင့္ၾကည့္ပါအံုး mscေၾကာင့္ ျပန္႔ႏွံလာတဲ့ steemitဟာ mscေၾကာင့္ပဲ ျပန္လည္ေပါင္းစည္းၿပီး myanmar steemit userေတြ အကုန္လံုး myanmar ဆိုတဲ့ tagsေအာက္မွာ တစ္ညီတစ္ညြတ္ထဲ ျဖစ္ေနမယ့္ အခ်ိန္ကို ေမွ်ာ္လင့္မိပါတယ္။ ျမန္မာ့steemitေလာကအတြက္ ျမဴမံႈကင္းစင္တဲ့ေနေလးတစ္ေန႔ အတိုက္အခံကင္းစင္တဲ့ ေနေလးတစ္ေန႔ တန္းတူညီမွ် ညီညြတ္ေစတဲ့ ေန႔ေလးတစ္ေန႔ကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ ျမင္ေတြ႕ခ်င္ပါေသးတယ္။
အားလံုးကို ေလးစားစြာျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္ ဒီစာကို ေရးရျခင္းအေၾကာင္းအရင္းဟာ ဘယ္သူဘယ္သူကိုကအျပစ္တင္လိုျခင္း မနာလို၀န္တိုျခင္း အလွ်င္းမရွိပါ ကြ်န္ေတာ္ myanmar steemit userေတြ အကုန္လံုး တစ္ညီတစ္ညြတ္ထဲ ရွိေစျခင္တဲ့ စိတ္ဆႏၵ တစ္ခုထဲျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္ ဒီစာကို ေရးရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။IMG_20171202_060707.jpg

Sort:  

​ေက်းဇူးပါ ႀကိဳက္​တယ္​ဆိုလို႔

ဟုတ္​အကို

ဟုတ္​ကဲ့ပါခင္​ဗ်ာ

​ေက်းဇူးပါbro broတို႔တင္​တဲ့ post​ေတြကိုလည္​း voteျပန္​​ေပးပါ့မယ္​ဗ်ာ

ေပးလိုက္ျပီ

Bro​ေက်းဇူး bro post​ေတြကိုလည္​း voteျပန္​​ေပးပါ့မယ္​

Vote and follow back bro 😃 i waitting 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 63003.41
ETH 3122.79
USDT 1.00
SBD 2.52