ကြ်န္ေတာ္နဲ႔တက္တူး

in #myanmar7 years ago (edited)

ကြ်န္ေတာ္ေျပာခ်င္တာကတက္တူးအေျကာင္းပဲျဖစ္ပါတယ္
ကြ်န္ေတာ္တက္တူးထိုးတာကို အရမ္းဝါသနာပါတဲ့ လူငယ္တစ္ေယာက္ပါ
ကြ်န္ေတာ္မိဘေတြကေတာ့ တက္တူးထိုးျခင္းကို လူမိုက္ေတြလုပ္ရပ္တစ္ခုဟုပင္ သက္မွတ္ထားျကတယ္
အဲဒီမွာစေတြ႔တာပဲ
တက္တူးထိုးတာကိုဝါသနာ အရမ္းပါတဲ့ကြ်န္ေတာ္နွင့္တက္တူးထိုးတာကို မျကိုက္တဲ့ကြ်န္ေတာ္မိဘနွစ္ပါးေတြ႔ေတာတာပဲ
မွတ္မွတ္ရရကြ်န္ေတာ္ ပထမဆုံးထိုးတဲ့တက္တူးက hero ဆိုတဲ့အဂၤလိပ္စာသားေလးကို ကြ်န္ေတာ္ညာဘက္လက္မွစထုိးတာေပါ့ဗ်ာ
ထုိးျဖစ္သြားတာကေတာ့ဒီလိုဗ်
ကြ်န္ေတာ္အလုပ္စဝင္ျပီး၅ရက္ေျမာက္ေန႔မွာေပါ့
အလုပ္အတူတူဝင္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က သားျကီးငါ တက္တူးသြားထိုးမလို႔ အေဖၚလိုက္ခဲ့ေပးပါဆိုလို႔ လိုက္သြားခဲ့တာေပါ့
နဂိုကတည္းက တက္တူးထိုးတာအရမ္းဝါသနာပါတဲ့ကြ်န္ေတာ္
ကြ်န္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းတက္တူးထိုးတာျမင္ေတာ့ ဘယ္လိုမွမေနနိုင္ေတာ့ဘူး တက္တူးထိုးခ်င္တဲ့ စိတ္ကိုတားမရေတာ့ဘူးေလ
မိဘေတြစကားကိုလည္း သတိရမိပါေသးတယ္ ဒါေပမဲ့ တက္တူးထိုးျခင္တဲ့စိတ္ကိုတားမရဘူးဗ်ာ အဲဒါနဲ႔ပဲကြ်န္ေတာ္ထိုးျဖစ္ခဲ့တယ္
အကုိ ကြ်န္ေတာ္ကို heroဆိုတဲ့စာသားေလး ထိုးခ်င္တယ္အကိုဆိုျပီးထိုးျဖစ္ခဲ့တယ္

အဲဒီheroဆိုတဲ့ စာသားေလးထိုးတဲ့ ညမွာပဲ အေဆာင္မွာအိပ္ေနရင္း ကင္းထိုးခံခဲ့ရတယ္
အမွတ္တရေပါ့ဗ်ာ မိဘစကားနားမေထာင္လို႔ ျဖစ္တာပဲေနမွာေပါ့
အလုပ္ကလူအမ်ား ေျပာစရာေလးတစ္ခုေပါ့ဗ်ာ
သျကၤန္ရံုး ပိတ္ရက္ေတြေရာက္ေတာ့မိဘေတြရွိတဲ့ အညာေျမကို ကြ်န္ေတာ္ျပန္ခဲ့ရျပန္တယ္
အိမ္ကိုညဘက္မွေရာက္တာ
မနက္မိုးလင္းတာနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္မိဘနွစ္ပါးကို ကြ်န္ေတာ္အလုပ္လုပ္ျပီးရလာတဲ့ ေငြ၅သိန္းကေတာ့ျဖစ္တယ္
အဲဒီအခ်ိန္မွာပဲ အေမကကြ်န္ေတာ္လက္ကို သတိထားမိသြားတယ္ဗ်
အဲဒီမွာ ျပႆနာတက္ေတာ့တာပဲ
နင္လက္က ဘာလဲျပစမ္းဆိုျပီး ေျပာေတာ့တာပဲ
အေမေဒါသ ေတာ္ေတာ္ထြက္သြားတယ္ဗ်
အေဖကလည္းေဒါသထြက္ေနတယ္
အေမက ကြ်န္ေတာ္ကို ဆုံးမဖို႔လုပ္တယ္
အေဖကေတာ့တားတယ္ လူငယ္သဘာဝအရ အတက္စမ္းတာပါကြာ လိုဲ႔အေမကိုေျပာတယ္
အေမက ကြ်န္ေတာ္ကိုအဲဒီေန႔က ထမင္းမေကြ်းဘူးဗ်
မိဘႏွစ္ပါး ဘယ္ေလာက္ပဲ ေျပာေျပာ ကြ်န္ေတာ္ေက်နပ္ခဲ့တယ္ဗ်
ဘာေျကာင့္လဲဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္လုပ္ခ်င္တဲ့အရာကို လုပ္လိုက္ရလို႔ပါပဲ
ဒုတိယထိုးတဲ့ တက္တူးကေတာ့ satan နတ္ဆိုးတဲ့စာသားေလးဗ်
ပထမထိုးထားတဲ့စာသားေလးရဲ႔ ေအာက္မွာပဲ ဆက္ထိုးျပစ္ခဲ့တယ္
satanထိုးတဲ့ေန႔မွပဲ ကြ်န္ေတာ္ျပႆနာ အျကီးျကီး ျဖစ္ခဲ့တယ္
လူငယ္သဘာဝ ရန္ပြဲပဲေပါ့ဗ်
ကြ်န္ေတာ္တိုနဲ႔ ရန္ျဖစ္တဲ့အျခား လူငယ္အဖြဲ႔ကတစ္ေယာက္ကို ကြ်န္ေတာ္ တုတ္နဲ႔ေခါင္းကိုရိုက္ခြဲမိခဲ့တယ္
satanနတ္ဆိုး ဆိုတဲ့စာသားက စီးသြားတာလားေတာ့မသိဘူး
ရဲစခန္းထိကို ေရာက္ခဲ့ရတယ္
ေမြးကတည္းက ရဲစခန္းမေျပာနဲ႔ ရပ္ကြက္ရံုးတဲ့မေရာက္ဘူးတဲ့ကြ်န္ေတာ္ satanဆိုတဲ့တက္တူးထိုးျပီးမွ ရဲစခန္းေရာက္ခဲ့ရျပန္တယ္
ကြ်န္ေတာ္တက္တူး တစ္ခါထိုးတိုင္းတစ္ခါအမွတ္ရစရာေလးေတြ ရွိခဲ့တယ္ဗ်

အဲဒီတက္တူးထိုးျပီး သျကၤန္ပိတ္ရက္ အိမ္ျပန္ခ်ိန္ေရာက္လာခဲ႔ရျပန္တယ္
အိမ္ျပန္လည္းေရာက္ရံုပဲ ရွိေသးတယ္
ညီေတာ္ေမာင္က တမ္းေတြ႔တာပဲ ဟာကိုျကီးထက္ ထိုးလာျပန္ျပီလားအေမတို႔သိရင္ ျပႆနာတက္အုံးမယ္
မျကာပါဘူး ကြ်န္ေတာ္မိဘေတြသိ သြားတယ္
သိတဲ့ေန႔မွာပဲ အေဖကကြ်န္ေတာ္ကို မင္းေတာ္ေတာ္ မိဘစကားကိုနားေထာင္တယ္
အေမကေတာ့ ေျပာေနစရာကိုမလိုဘူး တမ္းျပီးဆုံးမေတာ့တာပဲ
ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခုကံေကာင္းသြားတယ္ဗ်
အေဖနဲ႔အေမဆုံးမေနတုန္း ကြ်န္ေတာ္ဦးေလး ကြ်န္ေတာ္အေမအကို ေရာက္လာျပီး ဝင္တားသြားတယ္ဗ်
ေတာ္ေသးတယ္ဗ် ဦးေလးသာေရာက္မလာခဲ့ရင္ ကြ်န္ေတာ္ဘဝကေတာ့မေတြးရဲစရာ ဘဲ
သျကၤပိတ္ရက္ ျပည့္လို႔ရံုးျပန္ေရာက္ျပီး မျကာပါဘူးေနာက္ထက္တက္တူးထိုးဖို႔ျဖစ္လာျပန္တယ္
သားျကီးငါတက္တူးထိုးခ်င္လို႔ ငါ့ကိုတက္တူးဆိုင္လိုက္ပို႔ ေပးပါလားလို႔အလုပ္ကသူငယ္ခ်င္းက ေျပာလာျပန္တယ္
ဝါသနာပါတဲ့ကြ်န္ေတာ္ လုိက္ပို႔မိတာေပါ့ဆိုင္လည္းေရာေတာ့ သူငယ္ခ်င္းတက္တူးထိုးေနတဲ့အခ်ိန္မွာေပါ့ဗ်
ကြ်န္ေတာ္ပုံေလးတစ္ပုံကို အရမ္းျကိုက္သြားတယ္ဗ်
အဲဒါနဲ႔ပဲ ကြ်န္ေတာ္တက္တူးထက္ထိုးမိျပန္တယ္


အဒီပုံေလးေပါ့ဗ်ာ
အဲဒီတက္တူးထိုးျပီး ေနာက္ေန႔ရံုးလည္းေရာက္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကဝိုင္းေျပာျကတယ္ဗ်
ကဲဒီတစ္ခါေကာ ဘာထက္ျဖစ္အံုးမလဲေပါ့
ဟာသတစ္ခုလို ျဖစ္ေနေတာ့တယ္
ေန႔လယ္ အလုပ္ခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္အလုပ္လုပ္ရင္း လက္ထိမိသြားျပန္တယ္ဗ်
ေျပာစမွတ္တြင္သြားတာေပါ့ဗ်ာ
ဟာမင္းအရိုးေခါင္းက ေသြးစာေနတယ္ဟလို႔ေျပာစရာျဖစ္ရျပန္တယ္ဗ်
အဲဒီလိုနဲ႔ပဲ သျကၤန္ရံုးပိတ္ရက္ ေရာက္လာျပန္တယ္
ကြ်န္ေတာ္အိမ္ျပန္ရမွညကိုေတာင္ေျကာက္ေနမိတယ္
တစ္နွစ္မွာတစ္ခါပဲျပန္ရတာမို႔ ျပန္ျဖစ္ခဲ့တာေပါ့
ဒီတခါေတာ့ မိဘေတြ မျမင္မိေအာင္ဆိုျပီး လက္ရွည္အကၤ ီ် ပဲဝတ္တာေပါ့ ပထမတစ္ရက္ေတာ့မိဘေတြသတိမထားမိဘူး
ေနာက္ေန႔လည္းေရာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ေဘာလုံးကန္ကျပန္လာေတာ့မွ သိသြားျကတယ္
ဘာေျပာေကာင္းမလဲဗ်ာ သိသိခ်င္းေဒါသျကီးတဲ့ကြ်န္ေတာ္အေမက ကြ်န္ေတာ္ကို အိမ္ေပၚကေန နွင္ခ်ေတာ့တာပဲ
ဒါေပမဲ့ကြ်န္ေတာ္ကလည္း လူလည္ပဲေလဘယ္ရမလဲ ဦးေလးအိမ္သြားေနတာေပါ့
ဘာလိုလဲဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္မိဘေတြက ဦးေလးစကားကို မလြန္ဆန္ရဲျကဘူးေလ
ဦးေလးကို ကြ်န္ေတာ္ခြ်ဲျပတာေပါ့
မျကာပါဘူးဦးေလးက အိမ္ကိုျပန္လိုက္ပို႔တယ္ဗ်
အဲ ဦးေလးေက်းဇူးေျကာင့္ ကြ်န္ေတာ္အိမ္ေပၚျပန္ေရာက္ခဲ့တာေပါ့ဗ်
ဒါေပမဲ့ ကတိတစ္ခုေပးလိုက္ရတယ္ဗ် ေနာက္ေနာင္ တက္တူးထက္မထိုးေတာ့ပါဘူးဆိုတဲ့ ကတိေပါ့ဗ်
အဲဒီလိုမ်ိဳးဗ် ဘယ္ေလာက္ပဲျပႆနာတက္တက္ တက္တူးထိုးတာကို ဝါသနာပါတဲ့ကြ်န္ေတာ္ တက္တူးကိုမရရေအာင္ထိုးျဖစ္ခဲ့တာေပါ့
တက္တူးကိုအရမ္းျကိုက္တဲ့ ကြ်န္ေတာ္
မိဘနဲ႔ဦးေလးကိုကတိေပးထားတာေျကာင့္အဲဒီတက္တူး ၃ခုထိုးျပီးေနာက္ဆက္မထိုးျဖစ္ခဲ့ေသးတာဒီေန႔အထိေပါ့ဗ်ာ
အမွားပါရင္ ခြင့္လႊတ္ေပးျကပါရန္ ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္
Written by @zawmyotun
MSC 250

Sort:  

ေနာက္တစ္ေခါက္ ဖင္မွာထိုး "ဝင္လာမဆဲ တသဲသဲ "ဆိုၿပီး အဲ့ဒါဆို မိဘေတြ လည္းမသိေတာ့ဘူး ျမင္မွမျမင္ရတာ

ဖင္မွာလဲ ဇီးကြက္နွစ္ေကာင္ပုံေလး ထည့္ လာဘ္ေခၚတာေပါ့

ေခါင္းစဥ္က တက္တူးလား တက္ထူးလား

ဟုတ္အကိုတက္တူးပါအကို

တက္တူးထိုးတာဟာ တစ္ခ်ိဳေတြ အတြက္ကေတာ့
စီးပြားေရး အရလုပ္တယ္လူဆိုရင္ေတာ့ေကာင္းတယ္
အေပ်ာ္တမ္း အရဆိုရင္ေတာ မထိုးတာေကာင္းပါတယ္

ဟုတ္ကဲ့ပါအကို ခုလိုေျပာျပေပးတာေက်းဇူးပါ

ေ႐ွးတုန္းကေတာ့ ေဆးမင္ေၾကာင္ ထိုးထားမွ သတၱိ႐ွိသူရဲေကာင္းတဲ႔
ခုေခတ္ၾကေတာ့ တတ္တူးထိုးရင္ လူမိုက္တဲ့
ရဲရင့္တာျခင္းေတာ့ တူရင္တူမယ္

ဟုတ္အကိုခုေခတ္က တက္တူးဆိုအလွသေဘာပါအကို

ေအးပါတက္ထူးရယ္

ဟာအကိုကလည္းမွားေနျပီ

ဖတ္လို႔ေကာင္းပါတယ္ အစ္ကို

ဟုတ္ကဲ့ေက်းဇူးပါခင္ဗ်ာ

Good bro.

Htoe nai thu gyi par lar

hote nai thu gyi par lar top lote like

အ႐ိုးေခါင္းက ျပံဳးေနတယ္

အမွတ္​တရမ်ားစြာနဲ႔တက္​တူး​ေပါ့😁

ဟုတ္တယ္ညီေရတကယ့္အမွတ္တရေတြ

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59325.16
ETH 2609.11
USDT 1.00
SBD 2.41