You are viewing a single comment's thread from:

RE: They Love Me

in #myanmar6 years ago

သားေရ..
အလုပ္နဲ႔ပတ္သက္လို႔ေတာ့၊အန္တီနားမလည္ပါဘူးကြယ္။
စာေရးတဲ႔အခါ..၊အမွန္က..က်ွြန္ေတာ္၊က်ွြန္မ။ဒါေပမဲ႔..က်ေနာ္၊က်မေရးလဲရတယ္။ေျပာတဲ႔အသံအတိုင္းေရးတာေပါ့ေနာ္။

Sort:  

ဟုတ္ပါတယ္ အန္တီ ေက်းဇူးပါ။
အမွန္ေတာ့ က်ေတာ္ university student ခ်ိန္ထိ ကြၽန္ေတာ္လို႔ ေရးခဲ့တာပါဗ်။ ေက်ာင္းၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ အစား က်ေတာ္ ေျပာင္းသံုး လိုက္ပါတယ္။ အသံထြက္ အရ က်ေနာ္ ေရးၾကေပမယ့္ တခ်ိဳ႕က ေနာ္ အစား ေတာ္ ဟု ထြက္သူမ်ားလည္း ႐ွိေနေသး၏။ ထို သူမ်ားအား ကိုယ္စား ျပဳလိုျခင္း ျဖင့္ က်ေတာ္ ဟု ေရးျခင္းသာ။ က်ေတာ္ ကိုယ္တိုင္လည္း က်ေနာ္ အစား က်ေတာ္ဟု ေရးရသည္ကို ပို အႀကိဳက္ ေတြ႔ျခင္း ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။ ခုလို ေျပာျပ ေပးလို႔ ေက်းဇူးပါဗ်။

FB_IMG_1520177939248.jpg

က်ေတ္ာလို႔ေရးမယ္ေနာ္ ကိုဒြန္
Thanks you

အမွန္က ကၽြန္ေတာ္ပါ။ ဒါမွမဟုတ္ က်ေနာ္ လည္း ရပါတယ္။ သို႔ေပမယ့္ က်ေတာ္ကေတာ့ က်ေတာ္လို႔ပဲ ေရးပါ့မယ္။

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 60478.98
ETH 2653.75
USDT 1.00
SBD 2.45