Need you now Lyrcis

in #myanmar7 years ago (edited)

· Need you now Lyrcis ဘာသာျပန္
· ဆို- Lady antebellum
n -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
· Picture perfect memories,
· အမွတ္တရအရာမ်ားစြာ
· Scattered all around the floor,
· ၾကမ္းျပင္တစ္ခုလံုးေပၚမွာျပန္႕ၾကဲေနတယ္
· Reaching for the phone cause, I can't fight it any more
· ငါမေတာင့္ခံႏိုင္ေတာ့လို႕…ဖုန္းဆီကိုေရာက္သြားတယ္..
· And I wonder if I ever cross your mind
· ျပီးေတာ့ငါဟာနင့္စိတ္ထဲကိုေရာက္ေနလား ငါသိခ်င္တယ္..
· For me it happens all the time
· ငါအတြက္ေတာ့..ဒါဟာအျမဲတမ္းျဖစ္ေနတယ္
· It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now
· တစ္နာရီ ၁၅မိနစ္…ငါဟာအထီးက်န္ေနတယ္…ငါအခုနင့္ကိုလိုအပ္ေနတယ္..
· Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now
· ငါနင့္ကိုဖုန္းမဆက္ေတာ့ဘူးလို႕ေျပာမယ္..ဒါေပမဲ ငါထိန္းခ်ဳပ္မႈေတြေမ့သြားတယ္..
· ငါအခုနင့္ကိုလိုအပ္ေနတယ္..
· And I don't know how I can do without, I just need you now
· ျပီးရင္..နင္မရွိပဲ ငါဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆိုတာ မသိဘူး…ငါနင့္ကိုလိုအပ္ေနတယ္.
· ---------
· Another shot of whiskey, can't stop looking at the door
· ေနာက္ထပ္၀ီစကီတစ္ခ်က္နဲ႕…တံခါး၀ကိုၾကည့္ေနတာကိုမရပ္တန္႕ႏိုင္ဘူး
· Wishing you'd come sweeping' in the way you did before
· နင္အရင္ကလာသလို.လာဖို႕ငါေမ်ာ္လင့္ေနတယ္..
· And I wonder if I ever cross your mind
· ျပီးေတာ့ငါဟာနင့္စိတ္ထဲကိုေရာက္ေနလား ငါသိခ်င္တယ္..
· For me it happens all the time
· ငါအတြက္ေတာ့..ဒါဟာအျမဲတမ္းျဖစ္ေနတယ္
· It's a quarter after one, I'm a little drunk, and I need you now
· တစ္နာရီ ၁၅ မိနစ္...ငါအနည္းငယ္မူးေနတယ္…ျပီးရင္ နင့္ကိုငါလိုအပ္ေနတယ္
· Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now
· ငါနင့္ကိုဖုန္းမဆက္ေတာ့ဘူးလို႕ေျပာမယ္..ဒါေပမဲ ငါထိန္းခ်ဳပ္မႈေတြေမ့သြားတယ္..
· ငါအခုနင့္ကိုလိုအပ္ေနတယ္..
· And I don't know how I can do without, I just need you now
· ျပီးရင္..နင္မရွိပဲ ငါဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆိုတာ မသိဘူး…ငါနင့္ကိုလိုအပ္ေနတယ္.
· Guess I'd rather hurt than feel nothing at all
· ဘာမွမခံစားရဆိုတာထက္..နာက်င္တယ္လို႕ထင္မိတယ္..
· It's a quarter after one, I'm a little drunk, and I need you now
· တစ္နာရီ ၁၅ မိနစ္...ငါအနည္းငယ္မူးေနတယ္…ျပီးရင္ နင့္ကိုငါလိုအပ္ေနတယ္
· Said I wouldn't call but I lost all control and I need you now
· ငါနင့္ကိုဖုန္းမဆက္ေတာ့ဘူးလို႕ေျပာမယ္..ဒါေပမဲ ငါထိန္းခ်ဳပ္မႈေတြေမ့သြားတယ္..
· ငါအခုနင့္ကိုလိုအပ္ေနတယ္..
· And I don't know how I can do without, I just need you now
· ျပီးရင္..နင္မရွိပဲ ငါဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆိုတာ မသိဘူး…ငါနင့္ကိုလိုအပ္ေနတယ္.
Credit to
image

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57949.44
ETH 2349.64
USDT 1.00
SBD 2.44