Indrocution myself

in #myanmar6 years ago

Hello steemit! My name is ayeayeand i am from myanmar.I was born on the 13th december 1992. Which mean i am 25year old now.I have got 3 siblings.Then I have got my mon and dad.
About Steemit
▶I heard a lot of about steemit from my friend @sanaung53 and i am so excited to start here. I saw some post about steemit but i don't understand first. But ,I read Steemit Myanmar User Guide.pdf of Kachin Henry Aung.So finally I made an account here.
This is my first post on steemit and I am so excited.I will start my first online earning journey start from today.
Whish you all have a wonderful day. MARRY CHRISTMAS!!!!!!!!!
မိတ္​ဆက္​
▶Steemit မိသားစုဝင္​မ်ား အားလံုးမဂၤလာပါခင္​​​ဗ်ာ။
ကြၽန္​မsteemit ​ေပၚကိုစတင္​​ေရာက္​ရိွလာတ့ဲ အထိမ္​းအမွတ္​အ​ေနနဲ႔ steemit platform ​ေပၚမွာရိွတ့ဲ memberမ်ားအားလံုး ကိုယ္​စိတ္​ႏွစ္​ျဖာက်န္​းမာခ်မ္​းသာက်​ပါ​ေစလို႔ ပထဦးစြာ ဆုမြန္​​ေကာင္​း​ေတာင္​းအပ္​ပါတယ္​။
ကြၽန္​​မကခုမွ စတင္​အသံုးျပဳသူဆို​ေတာ့ အားလံုးနဲ႔ ကြၽန္​​မကိုယ္​ ကြၽန္​​မမိတ္​ဆက္​​ေပးပါ့မယ္​။မိတ္​ဆက္​မယ္​ဆို​ေတာ့ ထံုးစံအတိုင္​းနာမည္​ကစရမွာ​ေပါ့​ေနာ္​။ဟုတ္​က့ဲ။

▶က်​ြန္​မနာမည္​က ​​ေအး​ေအးပါ။ကြၽန္​​မကို ျမန္​မာသကၠရစ္​ ၁၃၅၄ခုႏွစ္​၊န​ေတာ္​လဆန္​း​၁၃ရက္​​ေန႔ ​ေနဂၤ​ေႏြ​ေန႔မွာ​ေမြးပါတယ္
13.12. 1992​ေပါ့​ဗ်ာ။ကြၽန္​​မအသက္​က​ေတာ ့ခုုဒီမိတ္​ဆက္​စာ​ေရး​ေနတ့ဲအခ်ိန္​ဆို ၂၅ႏွစ္​ျပည္​့ရန္​ ၆ရက္​အလို​ေပါ့​ဗ်ာ။
က်​ြန္​​မ​ steemit ကို ဘယ္​လိုစသိရိွခ့ဲလဲဆို​ေတာ့ ကြၽန္​​မသူငယ္​ခ်င္​းကို​စံ​ေအာင္​ စၿပီး​ေျပာျပခ့ဲတာပါ။သူ​ေျပာျပလို႔က်​ေနာ္​ steemကိုစၿပီးစိတ္​ဝင္​စားခ့ဲပါတယ္​။
အစပိုင္​းမွာ steemit နဲ႔ပတ္​သတ္​တ့ဲ post​ေတြ​ေတြ႕​ေပမယ္​​့လဲက်​ေနာ္​သိပ္​နာမလည္​့ခ့ဲ​ေသးပါဘူး။ဒါ​ေပမယ္​့ ဆရာ kachinHenry Aung ရ႕ဲ Steemit Myanmar User Guide စာအုပ္​ကို ဖတ္​႐ႈၿပီးခ်ိန္​မွာ​ေတာ့ ဒီ​ေန႔ဒီအခ်ိန္​မွာက်​မsteemit အ​ေကာင္​့တစ္​ခုကို​ေအာင္​ျမင္​စြာ ျပဳလုပ္​ႏိုင္​ခ့ဲပါၿပီ။က်မ​ရ႕ဲဒီစာဟာ ပထမဆံုး​ေရးသားတ့ဲမိတ္​ဆက္​စာ ျဖစ္​လို႔ မ်ားစြာစိတ္​လႈပ္​႐ွားရပါတယ္​။ဒီစာအ​ေပၚ ဘယ္​လို​ေတြမ်ား ျပန္​လည္​တုန္​႔ျပန္​မလဲဆိုတာ က်​မ​့အတြက္​​ေတာ့ အလြန္​စိတ္​လႈပ္​႐ွားစရာ​ေကာင္​း​ေနပါတယ္​။က်​မရ႕ဲ steemit ​ေပၚကို စတင္​​ေလွ်ာက္​လွမ္​းတ့ဲ​ေန႔ျဖစ္​တာ​ေၾကာင္​့ ​ေနာင္​လိုအပ္​သည္​မ်ားကို steemit ​ေပၚမွမိတ္​​ေဆြမ်ားမွလည္​းအကူအညီ​ေပးလိမ္​့မည္​ဟု​ေမ်ာ္​လင္​့မိပါတယ္​။ အားလံုး သာယာခ​်မ္​း​ေျမ့တ့ဲ​ေန႔​ေလး ျဖစ္​က်ပါ​ေစလို္​ ့ဆု​ေတာင္​းရင္​း
ရင္​ခုန္​စြာျIMG_20180210_090412.jpg ........

Sort:  

Reply to this comment if you want me to upvote and resteem your last blog post to my 32,600+ followers. Then whenever you want me to upvote and resteem another blog post go to my Comments and reply to my last comment. It's free. @a-0-0 😊

wellcome. from. steemit

wellcome, vote done your post

Welcome to the Steemiverse, Ayeayeand! I look forward to your posts. I suggest that you add a profile pic, or "avatar," to your account. How is explained in the FAQ. All the best!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64008.01
ETH 3308.26
USDT 1.00
SBD 3.93