ခြဲခြာျခင္း

in #myanmar6 years ago

ခြဲခြာရျခင္းဆိုတ့ဲ အေႀကာင္းတရားအေတာ္မ်ားမ်ားကို ျပီးခ့ဲေသာ ၅လအတြင္းမွာ က်မရင္ဆိုင္ခ့ဲရသည္မွာ အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာပါ ။

က်မေမြးထားတ့ဲ " ယု " ဆိုေသာေခြးမေလး အဆိပ္မိျပီး ေသဆံုးခ့ဲရာက အစျပဳျပီး ခြဲခြာျခင္းဆိုတ့ဲဒုကၡကို စတင္ႀကံဳခ့ဲရတာဟာ က်မအတြက္ စိတ္အထိခိုက္ဆံုး ခံစားခ့ဲရျခင္းေတြကို ဆက္တိုက္ႀကံဳလာခ့ဲရတယ္ ။

ခ်စ္လ်က္နဲ႕ခြဲခြာရျခင္းေတြ
နာက်ည္းျပီးခြဲခြာရျခင္းေတြ
မခြဲခြာခ်င္ဘဲ ခြဲခြာခ့ဲရျခင္းေတြစတ့ဲ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ အေႀကာင္းေတြေႀကာင့္ ခြဲခြာျခင္းဆိုတ့ဲအရာကို က်မအေတာ္ခံစားဘူးခ့ဲရျပီးပါျပီ ။

မစားနိုင္ မေသာက္နိုင္ျဖစ္ျပီး အိပ္ယာထဲတေခြေခြလူးလိမ့္ျပီး ငိုေႀကြးခ့ဲရတ့ဲေန႔ေတြဟာ ရက္ေပါင္းမနဲခ့ဲပါဘူး ။
ေနာက္ဆံုးမွာ က်မတေယာက္ထဲ က်န္ေနခ့ဲရတ့ဲ ခြဲခြာျခင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးရဲ႕ေနာက္က အေျဖတခုကို က်မလက္ေတြ႕သိလိုက္ရတ့ဲအထိပါဘဲ ။

ျပန္စဥ္းစားႀကည့္မိေတာ့ ျပီးခ့ဲတ့ဲ ၅လကမွ ခြဲခြာျခင္းကို က်မႀကံဳလာခ့ဲတာမဟုတ္ဖူးရွင့္ ။ အေမနဲ႔အမ ရံုးသြားဘဏ္သြားအလုပ္လုပ္ႀကတယ္ တေနကုန္ေပါ့ ။ ဒါဟာ သူတို ့က်မကို ခနတာ ခြဲခြာသြားႀကတာပါ ။ ဒီခြဲခြာျခင္းကို မခံစားရဘဲ ေမ့ေလ်ာ့ေနခ့ဲတာက ညေနျပန္လာမယ္ဆိုတ့ဲ က်မအသိစိတ္ေႀကာင့္ ဘာမွမခံစားရျခင္းဆိုတာ ေတြးမိလိုက္ပါတယ္ ။အဆိပ္မိသြားတ့ဲ ေခြးမေလး " ယု " အတြက္က ျပန္မလာနိုင္ေတာ့ဘူးတာ စိတ္ကသိတ့ဲအတြက္ ပူေဆြးမႈေတြခံစားခ့ဲရျခင္းဆိုတာလဲ သိလိုက္ပါတယ္ ။

စိတ္ဟာအဓိကက်တယ္လို ့ က်မစိတ္ဓာတ္ေတြက်ေနခ်ိန္တုန္းကလည္း ဆင္ျခင္မိလို ့ ေရးတင္ခ့ဲဘူးပါတယ္ ။ အခုလည္း က်မခြဲရမယ့္ အေႀကာင္းတရားတခုကိုႀကံဳလာလို ့ ျပန္စဥ္းစားမိရင္း ေရးျဖစ္ရျပန္ျပီ ။

က်မအေကာင္းဆံုးရလိုက္တ့ဲအေျဖတခုက ခြဲခြာသြားရလို ့ပူေဆြးေနမယ့္အခ်ိန္ေတြကို မခြဲခြာခင္က အတူေပ်ာ္ခ့ဲဘူးတ့ဲအေႀကာင္းေတြကို ျပန္စဥ္းစားျပီး ျပန္သတိရ ျပန္ႀကည္နူးမယ္ ။ ေနာက္ဆံုးျပန္မေတြ႕ရတ့ဲခြဲခြာမႈမ်ိဳးကိုေတာင္ က်မမသိစိတ္ကေန သူရွိေနတယ္ သူျပန္လာတယ္ဆိုတ့ဲစိတ္ကို ျဖည့္ျပီး စိတ္ကူးယဥ္ေပ်ာ္ေနေတာ့မယ္ ။

လက္ေတြ႕မက်တ့ဲ စိတ္ကူးယဥ္ျခင္းေတြပါလာလို ့ အရူးလို႕ေျပာခံရနိုင္ေပမယ့္ က်မ သိပ္မခံစားရေတာ့ ေျဖသာပါတယ္ ။ ဝမ္းနည္းျခင္းေတြကိုလည္း ေပ်ာက္ေစျပီး မ်က္လုံးကိုမိွတ္ က်မအေတြးေတြနဲ႕ အိပ္စက္ႀကည့္တာေတာ့ အေတာ္ဟုတ္ေနခ့ဲပါျပီ

IMG_20180311_210044.jpg

photo credit # pinterest

@pyaesonekhinkhin

MSC 021

Sort:  

အကို​ေတာ့ ​ေခြး​ေလ​​း​ေတြ​ေမြးၿပီး သံ​ေယာဇဥ္​ တြယရလြနး္​​ေတာ့ ​ေနာက္​ကိုမ​ေမြး​ေတာ့ဘူး၊သူတို႔တခုခုျဖစ္​ သြားရင္​ အရမ္​းခံစားရတယ္​

ဟုတ္တယ္ ညီမေလးေခြးေလးလဲ အဆိပ္မိတာ ေသသြားတာ

သံေယာဇဥ္ ေမတၱာ တရား

ေအ့ဆို

ခြဲခြါျခင္းဆိုသည္မွာ ခ်န္ခ့ဲသူလည္း လြမ္း က်န္ခ့ဲသူလည္း လြမ္း

အဟင့္ ငိုခ်င္ေနတာေနာ္ မယ္စု ခ္ခ္

Very good post ! Thank for sharing!

သံ​​ေယာဇဥ္​ သံ​ေယာ​ဇဥ္​

always feel pr lr b pyae

​ေလာက ဓမၼတာပါပဲ​ေလ.....။

ဟုက့ဲရွင့္

ခြဲခြာျခင္​းဆိုတာ တစ္​​ေန႔​ေန႔ ​ေတာ့ လူတိုင္​းႀကံဳရမွာပဲ​ဆိုတာသိ​ေပမဲ့
တကယ္​ႀကံဳလာရတဲ့အခါ ခံစားရခက္​တယ္​ဗ်

ဟုတ္တာေပါ့

အင္း...သံေဃာဇဥ္ေတြဆိုေတာ႔လည္း

ဟုတ္တယ္မမ

ေက်ာ့္အဖြားဆို ေၾကာင္ ၁၇ ေကာင္ထိေမြးဖူးတာ ခုေတာ့ ေသကုန္လို႔ ၇ေကာင္ေလာက္ဘဲက်န္ေဒ

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69430.02
ETH 3814.93
USDT 1.00
SBD 3.66