Introducing myself

in #myanmar6 years ago

Introducing Myself

Mingalapar!

I am a new steemit Myanmar member. May I introduce myself, please.

I am Phyo Su Su Swe. I lived in Monywa, a city that situated at the north-east division of Myanmar, a tropical zone. I am 32th years old, 1986th born. I have married when I was 27th years old and I have a 2½ years old baby boy. I have a local small business, a kind of service of my own. I have a happy and pleasant family life and I am a working mom.

I know about steemit form one of my friend. I prefer reading. And, writing is also a loving and interesting hobby for me. I hope I can publish my own writings in printed media one day.

I read a lot of books since I was young. The books I read are of several kinds. I feel pleasant when I read a book in a quiet place in my leisure time. By reading books, I can feel strength, wisdom, tolerance, happiness and loving kindness in my lifetime. I love books, trees and nature. But, try to understand other people in my life till now. However, I love and content anything about my life, my world and just satisfy myself.

My favorite kinds of books are many more and I can’t write down all of these. The writer I admire are Min Lu, Thaw Tar Swe, Moe Moe (Inya), Mya Than Tint, Ma Sandar and many more.

The types of writing I want to try is essays like “ Chicken soups for the soul”. In one day, I hope I shall write lovely essays. I hope my audience can feel the meanings of loving kindness in their life. I hope they prefer and choice positive thinking and feel pleasant and calm. I wish they can improve the power of passion and tolerance to one another by reading my essays.

I am glad to meet all of you, steemit Myanmar members. I warmly greet to all of you “ Mingalapar” as I am a citizen of Golden land Myanmar. I will write in steemit the statements contains my thoughts, my feelings, my creative writing, my concepts and also about my life experience in my own idea.

I like the rules of steemit not to copy post. It supports the creativity of everyone sight. I will follow the rules and do care my own right and responsibilities.

The gift I will sent to all of you is my honest and helpful heart. My life policy is honesty. Not only in a social network, but also I am a helpful and kind-hearted person in the actual life. I will treat as a best friend to all of you.

Please, you don’t follow me without enjoying my writings. Please vote and follow if you like my writings. If so, I also to vote and follow a person I prefer actually.

My purpose to do as a steemit member is to write my own creative thoughts.

And also to find hearty friends who understand and admire me as a trusted person.

Have a nice day. Goodbye.

မိမိကိုယ္ကိုယ္ မိတ္ဆက္ျခင္း

မဂၤလာပါ။ ကၽြန္မဟာ steemit ျမန္မာအဖြဲ႕၀င္သစ္တစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို မိတ္ဆက္ပါရေစေနာ္။ ကၽြန္မအမည္ ၿဖိဳးစုစုေဆြပါ။ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ အေနာက္ေျမာက္ဘက္ အပူပိုင္းအညာေဒသ ၿမိဳ႕တစ္ၿမိဳ႕ျဖစ္တဲ့ မံုရြာမွာ ေနပါတယ္။ အသက္ (32) ႏွစ္ျဖစ္ပါတယ္။ အသက္ (27) ႏွစ္မွာ အိမ္ေထာင္က်ၿပီး ႏွစ္ႏွစ္ခြဲအရြယ္သားေလး တစ္ေယာက္ ရွိပါတယ္။ ကိုယ္ပိုင္ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းငယ္တစ္ခု လုပ္ကိုင္လွ်က္ရွိပါတယ္။ ကၽြန္မဟာ စိတ္ခ်မ္းေျမ႕ၿပီးေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ့ မိသားစုဘ၀ေလးကို ပိုင္ဆိုင္ထားပါတယ္။ အလုပ္လုပ္တဲ့ မိခင္တစ္ေယာက္လည္း ျဖစ္ပါတယ္ရွင္။

Steemit ကို အသိမိတ္ေဆြတစ္ေယာက္က ညႊန္ျပေပးလို႔ သိခဲ့ရပါတယ္။ ကၽြန္မက စာဖတ္တာကို အလြန္ႏွစ္သက္ပါတယ္။ စာေရးတာလည္း ကၽြန္မခ်စ္ျမတ္ႏိုးၿပီး စိတ္၀င္စားတဲ့ အလုပ္တစ္ခုပါပဲ။ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ပံုႏွိပ္ထုတ္ေ၀လို႔ရတဲ့လက္ရာမြန္ေတြအထိ ေရးခ်င္တဲ့ စာေပ၀ါသနာအိုးတစ္ေယာက္ပါ။

ကၽြန္မဟိုးငယ္ငယ္ကတည္းက စာအုပ္ေတြအမ်ားႀကီးဖတ္ခဲ့တယ္။ တိတ္ဆိတ္တဲ့ေနရာေလးတစ္ခုမွာ အားလပ္ခ်ိန္တိုင္း ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးစာအုပ္ထိုင္ဖတ္ေနရတာကို ကၽြန္မ စိတ္ခ်မ္းသာတယ္။ စာအုပ္ေတြကေနၿပီး ဘ၀အတြက္ ခြန္အားသစ္ေတြ၊ အသိပညာေတြ၊ သည္းခံခြင့္လႊတ္ႏိုင္စြမ္းေတြ၊ ေပ်ာ္ရႊင္မႈနဲ႕ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတြ ခံစားခြင့္ရခဲ့တယ္။ စာအုပ္ေတြ ၊ သစ္ပင္ေတြနဲ႕ သဘာ၀တရားကို ကၽြန္မ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးပါတယ္။ လူေတြကိုေတာ့ နားလည္တတ္ဖို႔ ႀကိဳးစားရတုန္းပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ လက္ရွိ ကိုယ့္ဘ၀၊ ကိုယ့္ေလာကေလးနဲ႕ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေက်နပ္ႏွစ္သက္ပါတယ္။

ကၽြန္မႀကိဳက္တဲ့စာအုပ္ေတြက အမ်ားႀကီးပဲ။ ေရးလို႔ေတာင္ ကုန္မယ္မထင္ဘူး။ မင္းလူ၊ ေသာ္တာေဆြ၊ မိုးမိုး(အင္းလ်ား)၊ ျမသန္းတင့္၊ မစႏၵာ စတဲ့စာေရးဆရာေတြကို ကၽြန္မ ခ်စ္ခင္ေလးစားပါတယ္။ ကၽြန္မေရးခ်င္တဲ့စာမ်ိဳးကေတာ့ ႏွလံုးသားအာဟာရလို အက္ေဆး (ရသစာတမ္း) မ်ိဳးေတြပါပဲ။ တေန႔က်ရင္ ကၽြန္မေရးတဲ့စာေတြဖတ္ၿပီးေတာ့ လူေတြဟာ ဘ၀ကို ပိုခ်စ္ျမတ္ႏိုးတတ္ေစခ်င္တယ္။ အေကာင္းျမင္စိတ္နဲ႕ စိတ္ခ်မ္းသာေစခ်င္တယ္။ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို ပိုမိုခံစားနားလည္တတ္ေစခ်င္တယ္။ ခြင့္လႊတ္ႏိုင္စြမ္းေတြ ျမင့္မားလာေစခ်င္တယ္။

Steemit အဖြဲ႕သားေတြနဲ႕ ႀကံဳဆံုခြင့္ရလို႔ ၀မ္းသာရပါတယ္။ steemit ျမန္မာ အဖြဲ႕တစ္ခုလံုးကို မဂၤလာပါ လို႔ ေရႊျမန္မာပီပီ ႏႈတ္ခြန္းဆက္လိုက္ပါတယ္ေနာ္။ ကၽြန္မ steemit ထဲမွာ စာေပါင္းစံုေရးျဖစ္မွာပါ။ စိတ္ထဲရွိရာေပါ့။ ဘ၀အေတြ႕အႀကံဳ တစိတ္တပိုင္း ခံစားခ်က္ေတြ ေ၀မွ်ခ်င္ပါတယ္။

Steemit ထဲမွာ တင္တဲ့စာဟာ creative ျဖစ္ရမယ္။ မကူးခ်ရဘူးဆိုတဲ့မူကို ကၽြန္မ ႏွစ္သက္ပါတယ္။ လိုက္နာပါမယ္။ စာကို ျပန္ဖ်က္လို႔မရတာကိုလည္း ႏွစ္သက္ပါတယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕စာကို တာ၀န္ယူမႈအျပည့္နဲ႕ ခ်င့္ခ်ိန္ၿပီး တင္ရမွာေပါ့ရွင္။

ကၽြန္မအေနနဲ႕ member ေတြကို ေပးႏိုင္တဲ့ လက္ေဆာင္တစ္ခုကေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ရင္းႏွီးကၽြမ္း၀င္ ကူညီတတ္တဲ့စိတ္ေစတနာနဲ႕ ရိုးသားမႈပဲျဖစ္ပါတယ္။ ရိုးသားမႈကေတာ့ ဘ၀ရဲ႕ မူ၀ါဒပါပဲ။ ကၽြန္မျမတ္ႏိုးတန္ဖိုးထားပါတယ္။ ဒီလို လူမႈကြန္ရက္မွာမဟုတ္ဘဲ အျပင္မွာလဲ ကၽြန္မဟာ ကူညီတတ္ၿပီး ရင္းႏွီးေဖာ္ေရြတတ္တဲ့သူတစ္ေယာက္ပါ။ အားလံုးကို စိတ္ရင္းနဲ႕ ခင္မင္ပါ့မယ္။

ကၽြန္မရဲ႕ အခုစာနဲ႕ေနာက္ေရးမယ့္စာေတြကို မႏွစ္သက္ရင္ vote မေပးပါနဲ႕။ follow လည္း မလုပ္ပါနဲ႕။ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္လည္း ကိုယ္တကယ္ႏွစ္သက္တဲ့သူကိုပဲ vote and follow လုပ္ပါမယ္။ steemit family ကို ၀င္ရတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့ ဖုန္းေတြေပၚလာၿပီးေနာက္ပိုင္း facebook သံုးတတ္ၿပီးေနာက္ပိုင္းမွာ စာေရး၊ စာဖတ္အားနည္းေနတဲ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို တြန္းအားေပးဖို႔ရယ္၊ ကိုယ္ေရးတဲ့စာေတြကို ဖတ္ၿပီး ကိုယ့္ကို ေလးစားခ်စ္ခင္တဲ့ နားလည္ေပးတဲ့ သူငယ္ခ်င္းအသစ္ေတြ ရဖို႔ပဲျဖစ္ပါတယ္။ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႕ၾကပါေစရွင္။

Sort:  

Congratulations @phyosususwe! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @phyosususwe! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64118.79
ETH 3390.14
USDT 1.00
SBD 2.51