Parts of mylife

in #myanmar7 years ago

က်ေနာ္တို႕မွာေမာင္ႏွမ၃ေယာက္ရွိတယ္ဗ်
မမ က်ေနာ့္အစ္ကိုနဲ႕ က်ေနာ္ေပါ့
အစ္ကိုနဲ႕ကညီကိုရင္းဆိုေပမယ့္ ေတြ႕ရခ်ိန္နဲလို႕က်ေနာ္နဲ႕မမကပိုရင္းႏွီးတယ္ေျပာရမယ္။ အေမလို အမလို သူငယ္ခ်င္းလို မိတ္ေဆြလိုပါပဲ။
က်ေနာ္ ငယ္ငယ္ကလူဆိုးစာရင္းထဲမဝင္ေပမယ့္ ေတာ္ေတာ္ေလးဗရုတ္က်ပါတယ္။ မိန္းကေလးသူငယ္ခ်င္းေတြဆို က်ေနာ္တို႕အုပ္စုကိုအစအေနာက္သန္လြန္းလို႕ ေဝးေဝးကကိုေရွာင္ပါတယ္။
ကံေကာင္းတာေလးတစ္ခုက ဆရာမေတြကေတာ့ခ်စ္ရွာတယ္ဗ်။
ဒါကလည္း အိမ္မွာေမေမနဲ႕မမကိုေျကာက္ရေတာ့ မျဖစ္မေနစာက်က္ရတာကိုးဗ်။ စာေလးတစ္ခုေတာ့ရတယ္ေပါ့။ အစ္ကိုကရည္ရြယ္ခ်က္ျကီးသေလာက္ က်ေနာ္ကသားျကီးလာရင္ဘာျဖစ္ခ်င္လည္းေမးရင္ ဘားမျဖစ္ခ်င္ဖူးပဲျပန္ေျဖတာ။ တကယ္လည္းက်ေနာ္ဘာျဖစ္ခ်င္မွန္းကိုယ္တိုင္မသိေသးတာအမွန္။ က်ေနာ္က က်ေနာ္နဲ႕က်ေနာ့္ပတ္ဝန္းက်င္ကလူေတြေပ်ာ္ေနရင္ပီးပီ အဲလိုလူမ်ိဳး။ အားတဲ႕အခ်ိန္ဆို သူငယ္ခ်င္းေတြကေျပာစရာမလိုဖူး အိမ္ေရွ႔ေရာက္ေနပီ။ သူတို႕လာမေခၚတဲ႕အခ်ိန္ဆို စာဖတ္တယ္ မဟုတ္ရင္အိမ္ကပစၥည္းတစ္ခုခုကိုထိုင္ကလိတယ္။ ေမေမကေတာ့ တစ္စစီျဖဳတ္ပီးဖ်က္ဆီးတယ္ေပါ့ဗ်ာ။တကယ္ေတာ့အဲဒါ ေလ့လာတာဘာ 😌
ဒီလိုနဲ႕အထက္တန္းပီးေတာ့ ေဖေဖကေရေျကာင္းသိပၸံတက္ခိုင္းတယ္။
က်ေနာ္မတက္ခ်င္ဖူးေလ။ ေဖေဖ့လိုျဖစ္မွာစိုးလို႕။ သူကမိသားစုနဲ႕ေနခ်ိန္ထက္အေဝးေရာက္ေနခ်ိန္ကမ်ားတာဗ်။ က်ေနာ္တို႕ဆိုေဖေဖဆိုတာ အရွိသက္သက္ပဲ။ က်ေနာ္ကက်ေနာ္ခ်စ္တဲ႕ပတ္ဝန္းက်င္ေလးကေနခြဲထြက္မသြားခ်င္ဖူး။ အစ္ကိုကေတာ့ ေဖေဖ့ေျခရာတစ္ထပ္တည္းနင္းႏိုင္ပါတယ္။ ေဖေဖက သူ႔သားျကီးကိုေတာ့ အားကိုးရလို႕ေနမယ္ သူနဲ႕တူေတာ့ ေတာ္ေတာ္ခ်စ္တာဗ်။ ဒီလိုနဲ႕က်ေနာ္လုပ္ခ်င္တာလုပ္လို႕ရေအာင္ engineer ဘြဲ႔တစ္ခုယူလိုက္တယ္။ က်ေနာ့္ uni student life ကေျပာရရင္ေတာ္ေတာ္မ်ားပါတယ္။ စာဖတ္တဲ႕လူေတြအားနာလို႕ ေနာက္မွသပ္သပ္ေရးတင္မယ္ဗ်ာ။
က်ေနာ္ကအခ်စ္ေရးမွာ ကံေကာင္းတယ္ေျပာရမလား ကံေခတယ္ေျပာရမလား ။ က်ေနာ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ႕သူေလးေတြ႕လာေတာ့ သူကလည္းက်ေနာ့္အေပၚေတာ္ေတာ္ေလးျပန္ခ်စ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါမယ့္ က်ေနာ္တို႕ကေရစက္အထိပဲပါျပီ ဖူးစာမပါခဲ႕လို႕ က်ေနာ္လက္ရွိအသည္းကြဲေနပါတယ္။
အသည္းကြဲတာက စာေတြကဗ်ာေတြထဲကလိုေတာ့ ro မဆန္ပါဖူး။
က်ေနာ့္အလုပ္အကိုင္ မိသားစု ပတ္ဝန္းက်င္ မိတ္ေဆြအသိုင္းအဝိုင္းနဲ ေနာက္ဆံုးက်ေနာ္ကိုယ္တိုင္အေပၚေတာ္ေတာ္ေလးသက္ေရာက္ပါတယ္။
ဒီေလာက္ျဖစ္သင့္လားဆိုေတာ့ ဟုတ္ ျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ။ ဒါကက်ေနာ္ပထမဆံုးတကယ္ခ်စ္ခဲ႕မိတာမို႕ပါ…
အခ်ိန္နဲေနလို႕ ဒီနားတင္အဆံုးသတ္ပါရေစဗ်ာ။
အားလံုးႏွလံုးစိတ္ဝမ္းေအးခ်မ္းျကပါေစဗ်ာ။
@paingphyothu
MSC-201
image

Sort:  

ဘဝေၾကာင္းေလးေတြ စိတ္ခံစားမွဳေလးေတြ ဒီလိုေရးရတာပဲ ေကာင္းတယ္ ႀကိဳဆိုပါတယ္။ဒါေပမယ့္ေနာက္ကို Pro မတင္ခင္ပို ႔စ္ကိုတစ္ရက္ေလာက္ေစာျပီးတင္ထား၊ comment ေတြအနည္းအက်ဥ္းျဖစ္ျဖစ္႐ွိေအာင္ပါ

အျကံဥာဏ္ေပးတာ ေက်းဇူးပါဗ်ာ။
က်ေနာ္ အေလာသံုးဆယ္တင္ရတာ စာဖတ္တဲ႕လူကခ်က္ခ်င္းသိမွာဗ် ။အားနာမိတယ္။ ေနာက္ဆို ျကိဳတင္ျပင္ဆင္ထားပါမယ္ဗ်ာ။ သည္းခံျပီးဖတ္ေပးတာလဲ ေက်းဇူးပါခဗ်ာ။

Nice post bro

big thanks bro

ဟုတ္ကဲ႕
ေက်းဇူးပါခဗ်

အတိတ္ေလး

ပစၥဳပၸန္ေလး..

ဟုတ္ပါၿပီ good ပါ

ဟုတ္ကဲ႕ ေက်းဇူးပါခဗ်ာ

ဟုတ္ fighting

bro ေရ thank you ပါဗ်

Nice post ေလးပဲ ဖတ္သြားတယ္အကို အားေပးေနမယ္

ညီေရ thank you ပါဗ်

glad to hear like that. thank you bro.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56586.95
ETH 2389.49
USDT 1.00
SBD 2.34