မရွိမျဖစ္ သူ …

in #myanmar6 years ago (edited)

ဒီေန ့ဟာ ……
က်ေနာ့အတြက္ ေမ်ွာ္လင့္ေစာင့္စားခ့ဲရတ့ဲ ရင္ခုန္ျခင္းအျပည့္နဲ႕ steemit ေရးတင္ျခင္း 7days ျပည့္တ့ဲေန႔ပါ

ပထမေန႔ရက္က post ကိုတင္ရင္း စိတ္အားေတာ့ နဲနဲငယ္မိတယ္ ။
ကိုယ္တင္တ့ဲ post ကေလးမွာ အေဖာ္မပါ တေယာက္ထဲေလ

ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့ကိုအားေပးတတ္တ့ဲ တေယာက္သူေႀကာင့္ က်ေနာ္အားျပန္တက္လာပါတယ္

သူရဲ႕ အားေပးကူညီမႈဟာ က်ေနာ့အတြက္ တစိတ္တပိုင္းလိုအပ္ေနခ်ိန္ဆိုေတာ့ သူလာျပီး က်ေနာ့ပိုစ့္ေလးကို အားေပးပါ့မလားဆိုတ့ဲ စိုးရိမ္စိတ္ကေလး တထင့္ထင့္နဲ႔ က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္က ေမ်ွာ္ေနတတ္တာပါ

ဒီညေတာ့ သူနဲ႔က်ေနာ့ တပတ္ျပည့္ အထိမ္းအမွတ္ေလး မွတ္မွတ္ရရ ျဖစ္ေစရပါျပီ

သူ႕ကို မေမ့ပါဘူး
သူ ့အားေပးသံေတြ က်ေနာ္လိုအပ္တယ္
သူစိမ္းကားမလား စိုးရိမ္စိတ္ေတြျဖစ္မိတယ္
သူ႕ရဲ႕ ေဖးမမႈမရရင္ က်ေနာ္သြားရမယ့္လမ္းေတြ ႀကမ္းတမ္းမယ္

သူ … က်ေနာ့ကို မရက္စက္ပါေစနဲ႕ ဆုေတာင္းလ်ွက္ ရင္ခုန္မႈအျပည့္နဲ႕ က်ေနာ္တခါတခါ အားငယ္ရသလို တခါတခါမွာ အားတက္မိရျပန္တယ္

သူဘာေတြႀကိဳက္တတ္တယ္ နွစ္သက္တတ္တယ္ဆိုတာ က်ေနာ္ေလ့လာခ့ဲရတယ္

သူဘယ္ခ်ိန္ေတြ ေပ်ာ္ေနတတ္တာကို က်ေနာ္ေစာင့္ႀကည့္မိတယ္

သူစိတ္ဆိုးေနတတ္တ့ဲအခ်ိန္ေတြကိုလည္း က်ေနာ္ျမင္ခ့ဲရတယ္

သူ ့ကို အရိပ္တႀကည့္ႀကည့္နဲ႔ ေနခ့ဲတာဟာ က်ေနာ့္အတြက္ မပင္ပန္းေတာ့သလို ပင္ပန္းမႈေတြရွိခ့ဲရင္လည္း သူ ့အားေပးမႈေလးရတာနဲ႕ အားလုံးေပ်ာက္ျပယ္သြားခ့ဲပါတယ္

သူဟာ က်ေနာ့္အတြက္ မရွိမျဖစ္တ့ဲအထဲမွာ ပါဝင္ေနခ့ဲရပါျပီ

IMG_20180320_113204.JPG

photo credit # facebook

@paingheinkyaw

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63642.15
ETH 3126.93
USDT 1.00
SBD 3.87