Hello

in #myanmar6 years ago

hello my name is myo thet khaing@myothet l am teenager my age is 18years old l live in aunglan,magway my country is myanmar(or)golden land my country is peace and very beautiful country l am student study at magway university my major is geology. these subject is very interesting
မဂၤလာပါ ကြၽႏုပ္နမ္မည္ကေတာ့မ်ိဳးသက္ခိုင္ျဖစ္ပါတယ္ က်ေနာ္ကေတာ့အခုမွဆယ္ေက်ာ္သက္တစ္ေယာက္ျဖစ္ပီးေတာ့ အသက္က၁၈ႏွစ္ ရိွပါပီ ေနတာကေတာ့ ေအာင္လံ ၿမိဳ႕ မေကြးတိုင္းမွာေနပါတယ္ ကြၽႏုပ္ႏိုင္ငံကေတာ့ျမန္မာႏိုင္ငံျဖစ္ပီးေတာ့ ေရႊႏိုင္ငံလို႔လဲေခၚပါတယ္ ၿငိမ္းခ်မ္းပီးေတာ့ အရမ္းလွပတဲ့ႏိုင္ငံတစ္ခုလဲျဖစ္ပါတယ္ ကြၽႏုပ္ကေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ျဖစ္ပီးေတာ့မေကြးတကၠသိုလ္မွာပညာသင္ၾကားေနပါတယ္ ကြၽႏုပ္ေမဂ်ာကေတာ့ ဘူမိေဗဒ ျဖစ္ပီးေတာ့ အဲ့ဘာသာရပ္ကလဲအရမ္းစိတ္ဝင္စားဖို႔ေကာင္းပါတယ္😃 image

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62726.25
ETH 3050.18
USDT 1.00
SBD 3.81