သူ

in #myanmar6 years ago (edited)


သ႔ူကို ကြ်န္ေတာ္ျမတ္ႏိုးလွပါတယ္။သူက ညိုေခ်ာေလးဗ်။သူ႕ရဲ႕အထိေတြ႕က ေခ်ာေမႊ႕လွတယ္ဗ်ာ။သူ႕ကို ကြ်န္ေတာ္ျမတ္ႏိုးရတဲ႕အဓိက အေႀကာင္းကေတာ့ သူက ကြ်န္ေတာ္သြားေလရာ ေခါ ္ေဆာင္ရာကို မျငီးမျငဴလိုက္တယ္ေလ။ကြ်န္ေတာ္က ဟိုတယ္သြားခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာင္ သူက မျငင္းပယ္ဘဲ ေခါ ္ေဆာင္ရာကို လိုက္တက္ေသးတယ္။ျပီးေတာ့ အႀကမ္းလဲခံတယ္ေလ။အဲ႕ေလာက္ ကြ်န္ေတာ့အလိုကို လိုက္တဲ႕သူကို ကြ်န္ေတာ္ျမတ္ႏိုးမိတာ မဆန္းပါဘူးေလ။

အခ်ိဳ႕ေနရာေတြေတာ့ ကြ်န္ေတာ္သူ႔ကို ေခါ ္မသြားခ်င္ဘူးေလ။ကြ်န္ေတာ္ဘာသာ တစ္ေယာက္တည္း လြတ္လြတ္လပ္လပ္ သြားခ်င္တာေပါ့။ျပီးေတာ့ သူပါေနရင္လည္း မသင့္ေတာ္ဘူးေလ။ကြ်န္ေတာ္သူ႔ကို မေခါ ္ခ်င္လို႔ ေနခဲ႕ဆိုလည္း ထားခဲ႕တဲ႕ေနရာမွာ ကြ်န္ေတာ့္ကို ေစာင့္ေနတက္ပါတယ္။သူေလ ကြ်န္ေတာ္ဆိုးသမ်ွလည္း သည္းခံရွာတယ္။တခါတေလး ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ဆိုးလို႔ ကန္ထုတ္လိုက္ရင္လည္း ကြ်န္ေတာ့ကို သူစိတ္ျပန္မဆိုးရွာဘူး။မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ျပန္အေခါ ္ပဲ ေစာင့္ေနတက္ပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္က သူ႔အေပါ ္မွာ ေတာ္ေတာ္ဆိုးခဲ႕တယ္ဗ်။ဒီေလာက္ ထားရာေန ေစရာသြား ေခါ ္ရာလိုက္ေနတဲ႕ သူ႕ကို တခါတေလ ကြ်န္ေတာ္က ပစ္ထားတက္ပါေသးတယ္။လူ႔စိတ္ဆိုတာလည္း ခက္သားဗ်။ဟီး…တခါတေလ အသစ္ဆန္းေလးနဲ႕ေတြ႕ရင္ အသစ္ဆန္းေလးေတြကို ကြ်န္ေတာ္က တြဲခ်င္ေသးတယ္။

အသစ္ေလးနဲ႕ အဆင္ေျပသြားရင္ေတာ့ သူ႔ကို ကြ်န္ေတာ္ ေမ့ေနတက္ပါတယ္။သူကေတာ့ စိတ္မဆိုးရွာပါဘူး။ကြ်န္ေတာ့္ကို နားလည္ေပးတယ္ေလ။ျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္သူ႔ထံျပန္အလာကို သည္းခံျပီး ေစာင့္ေနတက္ပါတယ္။

လူဆိုတဲ႕အမ်ိဳးကလည္း အသစ္ေတြ႕ရင္ အေဟာင္းကို ေမ့ေနတက္တယ္မို႔လား။ဒီေန႔ေတာ့ဗ်ာ သူ႕နဲ႕ကြ်န္ေတာ္ အျပီးပိုင္ခြဲဖို႔ ကြ်န္ေတာ္ဘက္က တဖက္သက္ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။သူကေတာ့ မ်က္ႏွာမေကာင္းရံုကလြဲျပီး ဘာမွျပန္မေျပာရွာဘူး။

ကြ်န္ေတာ္ေလ သူနဲ႕လမ္းခြဲျပီးတဲ့ေနာက္မွ အသစ္ေလးနဲ႔ ႏွစ္ပါးသြားေနတာပါ့။သူကဘယ္လိုေနမလဲ ဘယ္လိုခံစားရမလဲဆိုတာ ကြ်န္ေတာ့ အေတြးထဲမွာ မရွိေတာ့ပါဘူး။ကြ်န္ေတာ့္အာရံုက အသစ္ေလးထံမွာပဲ ဝဲေနတယ္ေလ။အသစ္ေလးကေတာ့ သူလိုပဲ ႏူးညံ႕ျပီး အႀကမ္းခံတဲ႕ သေရစိမ္းအညိဳေရာင္ဖိနပ္ေလးတစ္ရံပဲ ျဖစ္ပါေတာ့တယ္ဗ်ာ 😁😁😁


MSC မိသားစုဝင္မ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွျဖာ က်န္းမာ ခ်မ္းသာႀကပါေစ။

MSC-224

@myintlwinsoe

Sort:  
ဟား ဖိနပ္​ ဘဲအစ္​ကို။ ​ေအး​ေပါ့​ေလ နုညံ့ျပီး အၾကမ္​းလည္​းခံ အညိဳ​ေရာ​င္​​ သားေရစိမ္း​ ဖိနပ္​တစ္​ရံ။

ဟီးးးစမ္းေရးတာ ေအာင္ျမင္သြားတယ္ ေပ်ာ္လိုက္တာ

😄😄😄

ဟားးးးေနာက္ဆံုးမွ ဖိနပ္ျဖစ္သြားတယ္

ဟီးးးဘာထင္လို႔လဲ ငါ့ညီက

ထင္‌တာဘဲ။ဒီ‌ေလာက္‌‌ေ ျပာ‌ေနရင္‌ တစ္‌ခုခု‌ေတာ့လွည္‌့‌ေတာ့မယ္‌လို႔။စာဖတ္‌သူကို သူ႔အ ျမင္‌ သူ‌ေတြးခိုင္‌တာ ‌ေကာင္‌းလွပါတယ္‌။

ေရးေနႀကပံုစံကို ေျပာင္းေရးႀကည့္တာပါဗ်ာ

ဟား😄အဟုတ္မွတ္လို႔ဖက္ေနတာဖိနပ္ျဖစ္သြားတယ္😃

ဖီးနဲ႕ဖတ္လာျပီးမွ ဖိနပ္ျဖစ္ေနတယ္ ေတာ္ေတာ္ေနာက္တယ္ ကုိျမင့္

ကြ်န္ေတာ္ အႀကံရတာနဲ႕ ေရးႀကည့္လိုက္တာ

အေဟာင္းျပတ္ရင္ အသစ္ဝယ္စီးရတာဓမၼတာပဲေလ

မွန္ပါတယ္ဆရာ။

အကိုကလည္းဗ်ာ ေခြးေလး ေျကာင္ေလး ထင္ေနတာ
ဖိနပ္တဲ့ဗ်ာ ထင္မထားဘူး

ဟီးးး ေသျခာဖတ္ႀကည့္ရင္ လမ္းေႀကာင္းေပါ ္ပါတယ္

အလည္လာသြားပါတယ္

လာေရာက္လည္ပတ္ေပးလို႔ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ

ေရးတက္ပါေပတယ္

ေက်းဇူးပါညီမေလး

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00