Introducing Myself (က်မအေၾကာင္း)

in #myanmar7 years ago (edited)

မဂၤလာပါ။ က်မက ေရႊဘိုနယ္ကပါ။ အေရာင္းအဝယ္လုပ္ရင္း အလုပ္ပိုေလးရေအာင္ဝင္လာတာပါ။ ဘာမွမသိေသးပါဘူး။ ၿမိဳ႕ကပါလာတဲ့ တူေလးအေကာင့္ဖြင့္ေပးသြားတာပါ။ က်မနာမည္က စန္းစန္းျမင့္ ပါ။ ဘာမွမလုပ္တတ္လို႕ လက္တြဲေခၚေပးၾကပါအံုး။ ရွားပါးလွတဲ့ ရြာဓေလ့ေလးေတြတင္သြားမွာပါ။ follow လုပ္ၿပီး လက္တြဲကူတဲ့အေနနဲက upvote လုပ္ေပးပါဦး။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။


Mingalarpa, I'm a villager nearly from Shwebo, Myanmar. I don't know at nothing about Steemit. Please support and help me. What should I do at first and what can I do here. You all can call me San San Myint, my burmese name. I'll post about our village traditions rarely found in our cultures. Please follow and upvote this post by support.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65834.02
ETH 2696.36
USDT 1.00
SBD 2.87