ဖတ္ၾကည့္ပါ

in #myanmar6 years ago

image
မြစ္လင္မ္ အားလံုးဖတ္ျဖစ္ေအာင္ဖတ္ပါ၊

မေန႔က ......
"စာေတြဖတ္ႏိုင္လို႔ စာအုပ္ေတြေလ့႐ုံ၊
ဘြဲ႔လက္မွတ္ေတြ ရယူ႐ုံ နဲ႔ သာသနာ့အသိမရေသးဘူး၊

သာသနာ့အသိအစစ္ရဖို႔ တကယ္သာသနာကို
သေဘာေပါက္ဖို႔က စစ္မွန္တဲ့
သနာ့ပညာ႐ွင္ ေတြနား ေနမွ ခ်ဥ္းကပ္ေနျခင္း
က ပဲရမယ္၊ "ဆိုၿပီး (မြဖ္သီ သကီ့ဆပ္ ဒါမသ္ဘရ္ကာသိုဟူမ္)၏ မိန္႔ၾကားခ်က္ ကို ကိုးကားၿပီးတင္ျပခဲ့တယ္၊

image

ဒီအခ်က္နဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး ခုက်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံမွာ စလ္ဖီ၊အဲဟ္ေလ့ဟဆီးဒ္ စတဲ့အမည္ခံၿပိး လူရာမဝင္အဖြဲ႔မွ onlineနဲ႔ ဗလီေတြမွာ ဝါဒလိုက္
ျဖန္႔ေနတဲ့ စာရြက္ ႏွစ္ခုေဖာ္ျပပါမယ္၊

ေအာက္ပံုတစ္ မွာ သူတို႔ေရးထားသည္မွာ က်ေနာ္တို့ ဟနဖီမဇ္ဟဗ္ ရဲ႕ေက်ာ္ၾကားေသာက်မ္းႀကီး ဒြရ္ေရမြခ္သာရ္ မွာ ,
ويحرم سؤال العافية مدى الدهر ، أو خير الدارين ودفع شرهم
" နမာဇ္အတြင္း တစ္သတ္လံုး ေဘးဘလာဒုကၡ ကင္းကင္းက်န္းမာစြာ ထားဖို႔ ေတာင္းခံျခင္း ဟရာမ္ျဖစ္ေၾကာင္း ေရးထားတယ္၊
ဒါဟာ ကုရ္အာန္ ႏွင့္ ဆန္႔က်င္တယ္ဘာညာ ဆိုၿပိး
ဟနဖီကို ပုပ္ခက္ဝါဒျဖန္႔ထားပါတယ္၊ မသိနားမလည္သူကေတာ့ ဟုတ္ႏုိးႏိုး ေယာင္မိမွာပါ၊ သို႔ေသာ္.....

အေျဖအမွန္က ဘာလဲဆိုေတာ့ ၊ထိုေဖာ္ျပပါစာ
ေၾကာင္းကို ေ႐ွ႕နည္းနည္း ဆက္ဖတ္တာနဲ႔ သိရမွာျဖစိသလို ၎က်မ္း
၏ အက်ယ္ျပန္က်မ္း (ရဒ္ဒြရ္မိုဟ္သာရ္) ႐ွာမီက်မ္းမွာလည္း ဤသို႔ေဖာ္ျပထား
ပါတယ္၊
سؤال العافية مدى الدهر ، أو خير الدارين ودفع شرهما ، أو المستحيلات العادية كنزول المائدة ، قيل والشرعية . والحق حرمة.الدعاء بالمغفرة للكافر لا لكل المؤمنين
"နမာဇ္မွာ မျဖစ္ႏိုင္တာ ေတာင္းျခင္း ဟရာမ္ျဖစ္တယ္လို႔ဆို
တာျဖစ္တယ္၊ လူသားက အေသြးအသားနဲ႔ဖြဲ႔စည္း
ထားတာျဖစ္လို႔ လူ႔သဘာဝ ဗီဇအရ
တသတ္လံုး ေဘးဘလာဒုကၡ ကင္းကင္းက်န္းမာစြာ ထားဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ပါ၊
ထို႔ေၾကာင့္ ဟရာမ္ျဖစ္ေၾကာင္း ဆိုထားျခင္း
ျဖစ္သည္၊ ဒါက ဦးေနာက္နဲ႔လည္း ကိုက္ညီတဲ့အခ်က္ျဖစ္တယ္၊
မျဖစ္ႏိုင္တာေတာင္းျခင္း ဤကဲ့သို႔ ဖိ႐ွ္သာမ်ား၏
အရည္ခ်င္းပံုစံ ကိုေတာင္းျခင္းက ဒိုအာေတာင္းခံ
တာမဟုတ္ဘဲ ေလွာင္ေျပာင္ရာက်ပါတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ဟရာမ္ျဖစ္ပါတယ္၊ ထိုအတိုင္း ကာဖိရ္ေသသူတို႔အတြက္ မဂ္ေဖြရသ္ လြတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္ ေတာင္းခံေပးျခင္း မျဖစ္ႏိုင္
သည့္အတြက္ ထိုသို႔ေတာင္းခံေပးျခင္း မိုအ္မင္တိုင္းအဖို႔ ဟရာမ္မျပဳပိုင္ေခ်။ ဟုဆိုထားတယ္၊

(႐ွာမီက်မ္း အတြဲ တစ္ နမာဇ္အခန္း)

မွတ္ခ်က္၊ ဤသည္ နမာဇ္အတြင္းသီးသန္႔ျဖစ္
သည္၊ တသက္လံုးဆုိသည့္ စည္းကမ္းခ်က္ မထား
ပဲ "ေဘးဘလာဒုကၡ ကင္းကင္းက်န္းမာစြာ ထားဖို႔
,(အာဖီယသ္)ဒိုအာအား အျပင္မွာလည္း ေတာင္းႏိုင္သလို နမာဇ္မွာလည္းေတာင္းႏိုင္သည္၊

=========================

ေနာက္ပံု ႏွစ္ မွာ မ်ဥ္းအနီတားၿပိး ဟနဖီက်မ္းမွာ
إن الهداية كالقرآن.

"ေဟဒါယာက်မ္းသည္ ကုရ္အာန္ကဲ့သုိ႔ျဖစ္သည္"
ဟုေဖာ္ျပထားထားေၾကာင္း လူေရးက်မ္းကို ခုကဲ့
သို႔ ကုရ္အာန္ႏွင့္ နိႉင္းယွဥ္သည္မွာ ႐ွရိးက္ျဖစ္
ေၾကာင္း ဟနဖီတို႔ ႐ွရိးက္လုပ္ေနေၾကာင္း စသည္ျဖင့္ လူၿပိန္းမ်ားအား ဝါဒ ျဖန္ထားပါေသး
သည္၊

တကယ္ေတာ့ အေျဖမွန္က သူတို႔က သူတို႔ လုပ္ၾကံဝါဒျဖန္႔လိုတာကို ေဖာ္ျပတာပဲဖစ္တယ္၊
အဲ့စာေၾကာင္းကိုပဲ တဆက္တည္း ဆက္ဖတ္ရင္
ဤသို႔ ေတြ႔ရမယ္၊
إن الهداية كالقرآن قد نسخت ... ما صنفوا قبلها في الشرح من كتب.
ေဟဒါယာက်မ္းသည္ ကုရ္အာန္က်မ္းကဲ့သို႔ျဖစ္
တယ္၊ ကုရ္အာန္သည္ မိမိအရင္က်ေရာက္ခဲ့ေသာ
က်မ္းမ်ားကို ပယ္ဖ်က္ေစလိုက္ၿပိး ကုရ္အာန္တစ္ခု
တည္း လူသားေတြအတြက္ လံုေလာက္ေစသကဲ့ သို႔ ေဟဒါယာက်မ္း သည္လည္း ၎အရင္ ေရးခဲ့
ေသာ ေဖကာဟ္အက်ယ္ျပန္က်မ္းမ်ားကို ပယ္ဖ်က္
ေစလိုက္ကာ မိမိက်မ္းတစ္အုပ္တည္း ဟနဖီေဖကာဟ္ လံုေလာက္ ျပည့္စံုေစခဲ့သည္၊ ဤသည္ ေဟဒါယာက်မ္း႐ွင္
အား ကဗူလ္ျပဳခဲ့သည့္ အေထာက္ထားျဖစ္သည္
ဆိုၿပိးေရးထားပါတယ္၊"

သမိုင္းမွာလည္း ထိုအတိုင္း သာျဖစ္သည္။ ေဟဒါယာက်မ္း အား ခုခ်ိန္ထိ ဟနဖီေက်ာင္းတိုင္း
သင္႐ိုးထဲပါၿပိး အထူးလက္ခံျခင္း ခံေနရဆဲျဖစ္သည္၊

သို႔ေသာ္ ထို ဟနဖီမဇ္ဟဗ္ အား မနာလိုသူ လူရာမဝင္အုပ္စုကေတာ့ စာဖတ္တတ္ၿပိး သာသနာကို မသိသူမ်ားျဖစ္သည့္အတိုင္း
လမင္းကို ေခြးေဟာင္ဆဲျဖစ္သည္၊ နီးစပ္ရာကို
စာေပျဖန္႔ကာ ဝါဒျဖန္႔ဆဲဖစ္သည္၊

အားလံုးသတိထား၍ ထိုလူရာမဝင္ အုပ္စုကို ေ႐ွာင္က်ဥ္ၾကပါ၊ ထိုလူရာမဝင္အုပ္စုကို ေနာက္က
ေနပံ႔ပို႔ေနသည့္ စီးပြားေရးသမ်ားအား အေရာင္းဝယ္မ်ား အဆက္သြယ္ပါျဖတ္သင့္ၿပီ၊ သို႔မွသာ က်ေနာ္တို႔ပတ္ဝန္းက်င္သန္႔မည္၊ မြစ္လင္မ္ အသိုင္းအတြင္း ၿငိမ္းခ်မ္းမည္ျဖစ္ၿပိး
မြစိလင္မ္ အသိုင္းဝိုင္း တိုးတတ္ေရးအတြက္
ႀကိဳးပမ္းႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း တိုက္တြန္းပါတယ္၊

ဖတ္ၿပီးလ်ွင္
တဆင့္ျပန္ shareေပးၾကပါ၊

#ဆရာေက်ာ္ႏိုင္(ဓႏုျဖဴ)
SayaKyawNaing

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85