Introducing myself to steemit community

in #myanmar6 years ago

Hi everbody and my friends.First I want to tell you my name is Min Chan Htike.I'm 19.I'm from myanmar and then a technology university student.
ဟိုင္း​အားလံုးပဲမဂၤလာပါဗ်ာ....ပထမဆံုးအ​ေနနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​ရဲ႕နာမည္​ကို​ေျပာျပခ်င္​ပါတယ္​ဗ်...ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့ မင္​းခ်မ္​းထိုက ္​ျဖစ္​ပါတယ္​။ကြၽန္​​ေတာ္​့အသက္​က​ေတာ့ ၁၉ႏွစ္​ပါ....နည္​းပညာတကၠသိုလ္​က​ေက်ာင္​းသားတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​ပါတယ္​...
image
I have a happy family but normal people.Our family have five people that is Dad,Mon,with two sisters and me.I'm a youngest.I thankful so much Dad and Mon for calling me to the great world.I have the lovest two sisters and so sad for my oldest sister.She is 31 years old and with the heart-disease as long as she was a child.
ကြၽန္​​ေတာ္​​က​ေတာ့​ေပ်ာ္​ရႊင္​တဲ့မိသားစုတစ္​ခုကိုပိုင္​ဆိုင္​ထားပါတယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ဟာ..မိသားစု ၅​ေယာက္​ရိွပါတယ္​....အ​ေဖရယ္​အ​ေမရယ္​အမႏွစ္​​ေယာက္​ရယ္​ပါ။ျမင္​့ျမတ္​တဲ့လူ႔​ေလာကကမၻာထဲကို​ေခၚ​ေဆာင္​လာ​ေပးတဲ့အတြက္​အ​ေဖနဲ႔အ​ေမကိုအရမ္​း​ေက်းဇူးတင္​တယ္​။ကြၽန္​​ေတာ္​မွာအခ်စ္​ဆံုးအမႏွစ္​​ေယာက္​ရိွပါတယ္​.....အမႀကီးအတြက္​​ေတာ့စိတ္​မ​ေကာင္​းပါဘူးဗ်ာ....သူကငယ္​ငယ္​​ေလးကတည္​းက...ႏွလံုး​ေရာဂါနဲ႔ပါ။
image
We live in "Belu Island" it not lying that really exist.Exactly is Belu Island,Choung Zhone Towmship and Ywalut village.I'm a villager.I like to stay here because it have a lot of beautiful nature-views ang peaceful to alive.
ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ကဘီလူးကြၽန္​​းမွာ​ေနပါတယ္​...မလိမ္​ပါဘူး....တကယ္​ပါ။အတိက်​ေျပရမယ္​ဆိုရင္​​ေတာ့....ဘီလူးကြၽန္​း...​ေခ်ာင္​းဆံုၿမိဳ႕နယ္​...ရြာလြတ္​ရြာမွာ​ေနပါတယ္​။ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာသားတစ္​​ေယာက္​ပါ။ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့​ေတာမွာ​ေနရတာပိုႀကိဳက္​ပါတယ္​....ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့....​ေတာမွာ​ေနရတာက...​ေအးလဲ​ေအးခ်မ္​းတယ္​....လွပတဲ့႐ႈခင္​း​ေတြအမ်ားႀကီးရိွပါတယ္​ဗ်။
image
My hobby is fooyball playing and running.I have a dream that is I wanted to become a football player.But my mom didn't like this.I know what she wanted.So I relax football playing.I was more like playing football ang running.When I'm state school boy,I 'm the firstest runner in my school.Not lying and also bragging.Now I was accident so my leg muscles are more sickly and relaxed.I never forgo and ever try hard.
ကြၽန္​​ေတာ္​ရဲ႕ဝါသနာက​ေတာ့​ေဘာလံုးကန္​တာနဲ႔​ေျပးတာပါပဲဗ်။ကြၽန္​​ေတာ္​့မွာအိမ္​မက္​တစ္​ခုရိွပါတယ္​ဗ်....အဲဒါက​ေတာ့....​ေဘာလံုးသမားျဖစ္​ခ်င္​လို႔ပါပဲ...ဒါ​ေပမဲ့ကြၽန္​​ေတာ္​့အ​ေမက​ေတာ့ဒါကိုမႀကိဳက္​ပါဘူး...သူဘာျဖစ္​ခ်င္​လဲဆိုတာကြၽန္​​ေတာ္​သိခဲ့တယ္​...အဲဒါ​ေၾကာင္​့ကြၽန္​​ေတာ္​​ေဘာ္​လံုးကစားတာအနားယူလိုက္​ပါတယ္​။ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့​ေဘာ္​လံုးကစားရတာထက္​​ေျပးတာကိုပိုႀကိဳက္​ပါတယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​စတိတ္​​ေက်ာင္​းသားဘဝတုန္းက....​ေက်ာင္​းမွာဆို....​ေျပးတာကအျမန္​ဆံုးပါပဲ....မလိမ္​ပါဘူးဗ်....ႂကြားလဲမႂကြားပါဘူး။အခု​ေတာ့.....မ​ေတာ္​တဆထိခိုက္​မႈ​ေၾကာင္​့...​ေျခ​ေထာက္​ႂကြက္​သား​ေတြအားပိုနည္​းလာၿပီး....အနားယူခဲ့ရပါတယ္​။ဒါ​ေပမဲ့ကြၽန္​​ေတာ္​အ​ေလ်ာ့မ​ေပးပါဘူး.....အျမဲတမ္​းႀကိဳးစား​ေနပါတယ္​​ဗ်။
imagecredit from google photo
I heard steemit website is so popular and advanced to people.So I wanna to do like them.I like steemit because people who work on it are gived a lot of knowledge,their own artful and invention.I want to work on steemit and also like.I ever try my creation to advance people.I'm not skill English and also need to learn more and try.
Steemit websiteႀကီးဟာနာမည္​ႀကီး​ေနပါတယ္​..ၿပီး​ေတာ့လူ​ေတြကိုလဲအက်ိဳးျပဳ​ေနတယ္​လို႔ကြၽန္​​ေတာ္​ၾကားခဲ့ပါတယ္​။ဒါ​ေၾကာင္​့ကြၽန္​​ေတာ္​လဲသူတို႔လိုလုပ္​ခ်င္​ခဲ့တယ္​။steemitကိုကြၽန္​​ေတာ္​ႀကိဳက္​တယ္​....ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့steemit websiteမွာအလုပ္​လုပ္​​ေနတဲ့လူ​ေတြဟာ.....ဗဟုသုတ​ေတြ..ကိုယ္​ပိုင္​အႏုပညာ​ေတြ..တီထြင္​မႈ​​အမ်ားႀကီး​ေတြကို....​ေပးစြမ္​းၾကတယ္​။ကြၽန္​​ေတာ္​steemitမွာအလုပ္​လုပ္​ခ်င္​တယ္​...သူ႔မွာအလုပ္​လုပ္​ရတာလည္​းႀကိဳက္​ပါတယ္​.။ကြၽန္​​ေတာ္​ရဲ႕ကိုယ္​ပိုင္​တီထြင္​မႈ​ဟာ....လူ​ေတြအတြက္​အက်ိဳးျပဳ​ေအာင္​...အျမဲတမ္​းကြၽန္​​ေတာ္​ႀကိဳးစား​ေနပါတယ္​။ကြၽန္​​ေတာ္​အဂၤလိပ္​စာသိပ္​မကြၽမ္​းပါဘူး....​ေလ့လာသင္​ယူဖို႔လဲအမ်ားျႀကီးလိုအပ္​ပ​​ေသးတယ္​။
imagecredit from google photo
So I stop my letter now and you were noisy.I have no more community and that is the firstest introducing post in steemit.Please forgive me if I did mistake.I welcome to teach me and give me some advice what I need to do.Thank you so much.Have a "Good Day".I love steemit.
ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕စာကိုဒီမွာပဲရပ္​လိုက္​ပါ​ေတာ့မယ္​....ဒါမွမဟုတ္​ရင္​...အားလံုးနားၿငီး​ေနလိမ္​့မယ္​။ကြၽန္​​ေတာ္​့မွာအသင္​းအဖဲြ႕အစည္​း​ေတြမရိွ​ေသးပါဘူး...ဒါက​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕steemitပထမဆံုးမိတ္​ဆက္​စာပဲျဖစ္​ပါတယ္​ဗ်.....​ေက်းဇူးျပဳၿပီး​ေတာ့...ကြၽန္​​ေတာ္​​ေျပာခဲ့တာ​ေတြအမွားပါခဲ့ရင္​ခြင္​့လႊတ္​ပါဗ်။ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့​ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုသြန္​သင္​ဆံုးမ​ေပးတဲ့သူကိုႀကိဳဆို​ေနပါတယ္​ဗ်...ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုလည္​းဘာလုပ္​ဖို႔လိုအပ္​​ေသးတယ္​ဆိုတာကိုလည္​း...အၾကံ​​ေပးပါ။​ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္​ပါတယ္​ဗ်ာ...​ေန႔ထူး​ေန႔ျမတ္​​ေတြကုိပိုင္​ဆိုင္​ႏိုင္​ပါ​ေစ....
"ကြၽန္​​ေတာ္​steemitကိုႏွစ္​သက္​ပါသည္​"
imagecredit from google photo

Sort:  

Bro ​ေရးထားတာ​ေတြက အရမ္​း​ေကာင္​းတယ္​
Keep posting bro
Bro ကို ကူညီမို႔ msc တစ္​ခုလံုး႐ွိတယ္​

Thank br​ေက်းဇူး

​ေအာင္​ျမင္ ပါ​ေစ bro

ဟုတ္​...​ေက်းဇူးပါbro

I like Myanmar fashion, cool outfits.

thank for your reply bro

ေအာင္ျမင္ပါေစ

ဟုတ္​..​ေက်းဇူးပါ

Intro ထဲနဲ႔ ေကာင္းေနျပီ Profile ေလးတင္ထားပါ ဦးေနာ္

ဟုတ္​ဟုတ္​...​ေက်းဇူးပါအကို

Welcome ပါ ညီေလး အကူအညီလိုရင္ ေျပာပါ

ဟုတ္​ဟုတ္​...​ေက်းဇူးအကို...အခုလို​ေျပာတဲ့အတြက္​အရမ္​းဝမ္​းသာမိပါတယ္​

ၾကိဳဆိုပါတယ္ ညီေလး

ဟုတ္​အကို...​ေက်းဇူးပါဗ်....

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57382.38
ETH 3075.07
USDT 1.00
SBD 2.39