ကြ်န္ေတာ္၏မိတ္ဆက္လြာ

in #myanmar7 years ago

Steemit  အဖြဲသားမ်ားအားလုံးမဂၤလာပါခင္ဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္၏နာမည္မွာ  ေမာင္စိုးမိုးေအာင္ ျဖစ္ပါသည္  ကြ်န္ေတာ္မွာ ညီအကိုေမာင္ႏွမ၇ေယာက္ရိွသည့္အနက္  ကြ်န္ေတာ္က၃ေယာက္ေျမာက္ ျဖစ္ပါသည္ ကြ်န္ေတာ္သည္၆တန္းထိေက်ာင္းတက္ခ့ဲရၿပီး အိမ္စီးပြားေရးေၾကာင့္  စက္မူ႔ပညာသင္ယူခ့ဲရပါသည္  ကြ်န္ေတာ္ သည္မနၲေလးၿမိဳ႕  ၏ေျမာက္ဘက္ မက်ီးပင္ေစာက္ရြာတြင္ ေနထိုင္ပါသည္    ကြ်န္ေတာ္ရ႕ဲမိဘမ်ားသည္  ေမြးျမဴေရး လုပ္ငန္းျဖစ္ေသာ  အသားတိုးၾကက္သား     ငါး  တို႔ျဖင့္အသက္ေမြးဝမ္းေၾကာင္းလုပ္ကိုင္ေနပါ သည္   ကြ်န္ေတာ္၏ဝါသနာ ကိုေျပာရရင္  ကြ်န္ေတာ္ဆရာဝန္  ျဖစ္ခ်င္တ့ဲဝါသနာေပါ့  ကြ်န္ေတာ္ဝါသနာ  ကလည္းအခုခ်ိန္တြင္  ေပ်ာက္ခ်င္းမလွေပ်ာက္ခ့ဲပါသည္   steemit   ဆိုတာဘာမွန္းဆိုတာမသိခ့ဲပါဘူး   ကိုသက္(ခ) သက္ကိုေဇာ္  ၏လမ္းျပေပးမူ႔ေၾကာင့္steemit ဆိုတာကိုသိခ့ဲရပါတယ္   ဒါေပမ့ဲ  ကြ်န္ေတာ္ စာေရးရျခင္းမွာ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ ႀကီးမွားေသာ အခတ္အခဲ  တစ္ခုျဖစ္ေနရျပန္တယ္  စာန႔ဲေဝးကြာခ့ဲရတာၾကာၿပီးျဖစ္ေပမ့ဲ   စာဖက္သူ  ေတြအဆင္ေျပေအာင္ကြ်န္ေတာ္ႀကိဳးစားၿပီး စာေတြဖက္ေနပါတယ္    steemit  အဖြဲ႕ႀကီးႏွင့္  အဖြဲသူ  အဖြဲသား အားလုံး ေအာင္ျမင္ၾကပါေစ  

  Steemit   ေအာင္ျမင္ပါေစ

    ဆက္လက္ႀကိဳးစားပါဦးမည္

      မွားတာေလးမ်ားပါခ့ဲပါက

        ေထာက္ျပကူညီေပးပါရန္                    အကူညီေတာင္ခံအပ္ပါသည္။

       အစဥ္ေလးစားလၽွက္

                      Kosoemoeaung20180228_112924.jpg