Protect main password

in #myanmar7 years ago


မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ၊..မေနကျဖစ္ပ်က္ခဲ့တဲ့ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕မစဥ္းစားမဆင္ခင္လုပ္မိခဲ့တဲ့အမွားတစ္ခုေၾကာင္း၊ MSC Leaders ေတြကိုစိတ္အႏွက္ယုက္ျဖစ္ေစခဲ့ပါတယ္၊ ဒီအတြက္လဲ့ အမ်ားၾကီးေတာင္းပန္ပါတယ္၊ ေနာက္ထပ္မေစရေအာင္ အေသခ်ာဂရုစိုက္လုပ္ပါမယ္လုိ႔လည္း ကတိေပးပါတယ္၊ မေန႔ကျဖစ္ပ်က္ခ့ဲအျဖစ္ပ်က္မွာ၊ သူမ်ားကိုအျပစ္မျမင္ပါဘူး၊ ဒီလုိျဖစ္သြားခ့ဲတာက ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔အမွားေၾကာင္းျဖစ္ေနလို႔ပါ၊ အဲဒါေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ MSC မွာလည္းေနာက္ထပ္ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ခဲ့သလို႔မ်ိဳးမျဖစ္ေစရေအာင္၊ post မတင္ခင္ အေသခ်ာသတိထား စစ္ေဆးၾကပါလို႔တိုက္တြန္းလိုက္ပါတယ္၊ ဒီလိုျဖစ္သြားခဲ့တဲ့အေၾကာင္းအရာကေတာ့ ဒီလိုပါ... ကၽြန္ေတာ္တစ္ေန႔က Steemit Acc ကို Computer မွာတြဲသုံးမယ္ဆုိျပီးေတာ့ Main password ကို Ph ကေန copy ကူးယူခဲ့ပါတယ္၊ Computer နဲ႔ခဏသုံးျပီးေတာ့ Ph ကိုဒီတုိင္းပိုက္ထားခဲ့ပါတယ္၊

ဒါနဲ႔ မနက္မိုးလင္းေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ post တစ္ခုတင္ဖုိ႔အတြက္ စာတစ္ပုဒ္ေရးခဲ့ပါတယ္၊ Photo ထဲ့ရန္အလိုိငွာ Ph ထဲက picture file ကေန Copy ကူယူခဲ့ပါတယ္၊ ေနာက္ျပီးေတာ့ Steemit postကို လာျပီးေတာ့ link ကို past ခ်ခဲ့ပါတယ္၊ ျဖစ္သြားတာက ကၽြန္ေတာ္ Ph picture file ထဲကကူးယူခဲ့တဲ့ Link မပါလာဘဲ မေန႔ကတည္းက Copy ကူးယူခဲ့တဲ့ Main password link ကိုသာ မွားျပီး past လာခ်ျပီးေတာ့ post တစ္ခုတင္ထားခဲ့ပါတယ္၊ ေနာက္ျပီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ Another Link တစ္ခုကိုဝင္ျပီေတာ့ Vote ေပးခဲ့ပါတယ္၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာ password ေတာင္းတယ္ဒါေၾကာင္းကၽြန္ေတာ္ Password ကိုထည့္ျပီးေတာ့ လုပ္ခဲ့တယ္အဲဒီအခ်ိန္ကတည္းက မရေတာ့ဘူး သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ကဘယ္လိုထင္လည္းဆိုေတာ့ လုိင္းမေကာင္းလို႔ဘဲျဖစ္မယ္ဆိုျပီး ခဏ Ph ပိုက္ျပီးေတာ့ နားေနလိုက္ပါတယ္၊ ေနာက္ထပ္တစ္နာရီေလာက္္ၾကာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ျပန္ဝင္လာတယ္ အဲဒီအခ်ိန္မွာလဲ့ ထပ္လုပ္တယ္သို႔ေသာ္မရျပန္ဘူး၊ ဘာျဖစ္တာဆိုျပီး ေသခ်ာၾကည့္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကို Long in ဝင္ခိုင္းထားတာေတြ႔ရတယ္၊ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ဝင္လိုက္ေတာ့ Incorrect password ျပေနတယ္၊ ဒါနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ post တင္ထားတာကိုျပန္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ …ျပန္ၾကည့္လိုက္ေတာ့..သြားျပီးေပါ့ဗ်ာ၊ Main password ကိုpost မွာမွားတင္ထားလိုက္တာကိုေတြ႔ေယာ၊ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ post ကေနျပီ password ကို Copy သြားကူးလိုက္ေသးတယ္၊ ေဟ..ေဟ.. ဘာမွထူးေတာ့ဘူး၊ ဟာ..ဒါနဲ႔စိတ္ေတြညစ္ျပီးေတာ့ သြားပါျပီး ဒါဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ Acc ကိုေတာ့ တျခားသူေတြရသြားျပီဆိုျပီးအေတြးနဲ႔ ဘာလုပ္လို႔ဘာကိုင္ရမွန္းမသိဘူးျဖစ္ေနေတာ့။ ဒီတိုင္းသာေနရင္ ကၽြန္ေတ္ာဘာမွလုပ္တတ္တာမဟုတ္၊ အကူညီေတာင္မွဘဲရေတာ့မယ္ဆိုျပီး၊ ကၽြန္ေတာ္ GP 1 ထဲမွာအေၾကာင္းအက်ိဳးကိုေျပာျပျပီးေတာ့ အကူညီေတာင္းခဲ့ပါတယ္၊

ကၽြန္ေတာ္ကိုကူညီေပးရန္ MSC အဖြဲ႔သူ/သားမ်ားက ဝိုင္းဝန္းၾကိဳးပမ္းခဲ့ၾကပါတယ္၊ ဒါနဲ႔ မနက္ ၈နာရီးကတည္းက ကၽြန္ေတာ္ ျပဳလုပ္ေနခဲ့တာ ညေန၈နာထိရွိသြားပါျပီး ဘာမွမတတ္ႏိုင္ခဲ့ပါ၊ ကၽြန္ေတာ္ New Acc ဖြင့္ရန္ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ျပီးခဲ့ပါျပီး၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကိုေစာ ႏွင့္ ကိုမိုးေဇာ္တို႔က ကၽြန္ေတာ္ဆီက Gmail acc & Password ကိုေတာင္ခဲ့ၾကပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ Gmail & Password ကိုေပးျပီးေနာက္ အကို ေစာ က ကၽြန္ေတာ္ Gmail ကိုအသုံးျပဳျပီး ကၽြန္ေတာ္ Acc ကိုရေအာင္ျပဳလုပ္ဖန္တီးေပးခဲ့ပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ဆီက Gmail ကိုယူျပီးအခ်ိန္တိုအတိုးတြင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္ Acc ျပန္လည္ရရွိေၾကာင္းကို သတင္းေပးပို႔ခဲ့ပါတယ္၊ စိတ္ဓာတ္က်ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ္စိတ္က ျပန္လည္ေပ်ာ္ရႊင္လာျပီး၊ ဆုံးရွံဳးခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ Acc ေလးကိုျပန္လည္ရရွိခဲ့ပါတယ္၊

ဒါေၾကာင္း( အကိုေစာ) အခ်ိန္ကုန္ ေငြကုန္ အပင္ခံျပီး ကၽြန္ေတာ္ကို ခုလိုကူညီေပးခဲ့တာ အထူးပင္ေက်းဇူးတင္ရွိပါေၾကာင္း၊ ေနာက္ျပီး အကိုေစာရ႔ဲ လုပ္ေဆာင္မႈ႔ စြမ္းရည္ ပညာေတြကို ေလးစားမိပါေၾကာင္း၊ ကၽြန္ေတာ္ MSC 037 Konyi မွတ္တမ္းတင္ဂုဏ္ျပဳအပ္ပါသည္၊။ ေနာက္ျပီးေတာ ကၽြန္ေတာ္ကို ဝိုင္းဝန္းကူညီးေဆာင္ရြက္ေပးခဲ့ၾကတဲ့ MSC မိသားစုညီအကိုေမာင္ႏွမမ်ားကို အထူးပင္ေက်းဇူးတင္ရွိပါေၾကာင္း၊…ေနာက္ထပ္ဒီလိုမျဖစ္ရေအာင္ ေသခ်ာ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္သြားပါမယ္လို႔ ဝန္ခံကတိျပဳအပ္ပါေၾကာင္း။..ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔အေရးသားညံ့ဖ်င္းမႈ႔ေၾကာင္း တကယ္ေက်းဇူးတင္ရမဲ့သူေတြရွိခဲ့မယ္ဆိုရင္ နားလည္ခြင့္လြတ္ၾကပါလို႔ေျပာပါရေစ..အားလုံးအတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

Hello! Dear user, My name is Konyi. Working on Steemit with members, I had got one year and I had no problems before.

But, main password given by Steemit, was stolen yesterday morning around six o’clock because I put my main password as a post without seeing.

Following account’s owner Kny” may be a thief taking my password because of that he paid out 4.65 SBD to Steem having into my wallet and then started Power down. You can also cheek his wallet history. Now, there is a thief on Steemit. So, take care of your main password as well. Next one you can see his account is new. Now, I got my real account, Konyi. To get it from him thief, Ako Saw, MSC of Myanmar community faced many problems between a thief and Steemit team. Kny, thief has no pities at all, so take care of him and keep your main password safely. Thank for reading.

This is thief's link... https://steemit.com/@kny

Written by Konyi
MSC 037

Sort:  

ဝမ္းသာပါတယ္ကိုညီေရ
ကိုေစာရဲ႕ႀကိဳးစားေပးမွဳေၾကာင့္ ကိုညီတင္မဟုတ္ပါဘူး
ကြၽန္ေတာ္တို႔လည္း ဝမ္းသာမိပါတယ္။
ဒါဟာ ကိုယ့္ဘက္က မွန္တာလုပ္ေနသေရြ႕ အဆိုးေတြက်ေရာက္လည္း ခဏပဲဆိုတာကို ဥပမာေပးလိုက္သလိုပါပဲ။
ကိုယ့္ဘက္က မမွန္မကန္လုပ္မိရင္ေတာ့ ဆံုး႐ွံဳးမွဳေတြပဲျဖစ္လာႏိုင္တယ္။
ေနာက္တစ္ခုက အျခား linkေတြကေန loginဝင္ခိုင္းတဲ့အခါ ကိုယ့္ရဲ႕Passwordနဲ႔ဝင္ရမယ္ဆိုရင္ မဝင္နဲ႔
အခုလို passwordျပန္ရတယ္ဆိုတာကလည္း ကံေကာင္းလို႔ျပန္ရတာလို႔ထင္တယ္။
ေနာက္တစ္ခါဒီလိုျပန္မရခဲ့ရင္ ဒုကၡေရာက္ပီပဲ။

ဟုတ္ကဲ့ပါအကိုမိုးေဇာ္ ေနာက္ဒီလိုမျဖစ္ရေအာင္ထိန္းသိမ္းပါမယ္ ခုလိုေျပာျပေပးတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေနာ္ အကိုမိုးေဇာ္

ေတာ္ေသးတာေပါ့ဗ်ာ ျပန္ရတာ ဝမ္းေတြသာေနတာ

ဟုတ္ကဲ့ပါအကို Msc ေတြကူညီခဲ့လို႔အခ်င္ေျပခဲ့တတာပါ

ျပန္ရတာ ဝမ္းသာပါတယ္ဗ်ာ။

ဟုတ္ကဲ့ပါအကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္

ျပန္ရသြားလို႔ ဝမ္းသာပါတယ္ဗ်ား

ဟုတ္ကဲ့ပါ bro ေက်းဇူးတင္ပါတယ္

ဝမ္​းသာ​ေနလွ်က္​ပါအစ္​​ေရ

တကယ္ဝမ္းသာမိပါတယ္

ေတာ္ေသးတာေပါ့ ကိုလင္းရ
မဟုတ္ရင္ ျႀကိဳးစားထားတာေတြ သဲထဲေရသြန္ျဖစ္ကုန္မွာ

အဲဒီေန႔ကဆို စိတ္ဓာ္ေတြေတာ္ေတာ္က်ေနခဲ့တယ္ bro

ထပ္တူ ဝမ္းသာ မိပါတယ္ အစ္ကိုေရ ။ 😊

ဟုတ္ကဲ့ပါအကို

​ေတာ္​​ေသးတာ​ေပါ့​ဗ်ာျပန္​ရလို႔

ဟုတ္ပါတယ္bro ကြ်န္ေတာ္သာဆိုရမွာမဟုတ္ဘူး

အမွတ္​တမဲ့ တင္​မိသြားတာ ျပန္​ရလို႔​ေတာ္​​ေသးbro

ဟုတ္bro ေက်းဇူးပါေနာ္

ေတာ္ေသးတာေပါ့ mscထဲမွာ တစ္ကယ့္နည္းပညာသမားေတြ႐ွိေပလို ့ပဲ ႏို ့မို ့ဆို ျပန္ရဖို ့မလြယ္ဘူး သတိထားၾကပါဗ်ာ

အကိုေစာသာမကယ္ရင္ ရမွာမဟုတ္ဘူး

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59538.61
ETH 2658.79
USDT 1.00
SBD 2.45