Introduction myself steemit

in #myanmar7 years ago

ခ်စ္ခင္ေလးစားပါေသာ esteem မွခ်စ္ေသာမိဘညီကိုမ်ား ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာက်န္းမာ ခ်မ္းသာပါေစခင္ဗ်ာ…ပထမဆုံးအေနနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္အမည္မိတ္ဆက္ခြင့္ျပဳပါ…

ကြ်န္ေတာ္အမည္ကေတာ့ ခင္ေဇာ္လတ္လုိ႕ေခၚပါတယ္…ကြ်န္ေတာ္ေမြးခုနွစ္ကေတာ့ ၂၅.၅.၁၉၈၇ ခုနွစ္မွာ ေမြးဖြားပါတယ္…ညီအကုိေမာင္နွမ ၃ေယာက္ရွိျပီး အမၾကီးတစ္ေယာက္
ညီေလးတစ္ေယာက္ ရွိပါတယ္…ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ အလတ္ ပါ …ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ ေမာင္ႏွမေတြ႔ အားလံုးဝန္ထမ္းေတြပါ တစ္ေယာက္နဲတစ္ေယာက္က အေဝးေတြမွာ ေရာက္ေနၾကပါတယ္…မိဘေတြနဲ႔ခြဲခြာျပီ အေဝးမွာ တာဝန္ ကိုယ္စီနဲေပါ့ ေနာက္ထပ္ျပီးေျပာခ်င္တာက သားသမီးအားလုံး မိဘကုိ ဂရုစုိက္ျကတယ္…မိဘဆီကိုေတာ့ တစ္နွစ္ကို အနည္းေလး တစ္ေခါက္ေတာ့ ျပန္ၾကပါတယ္…ေမာင္နွမေတြ႔အားလံုး တစ္နွစ္ကို တစ္ႀကိမ္းေတာ့ျပန္ဆုံျပီ မိဘေတြ႕ကို ကန္ေတာ့ျဖင့္ပါတယ္္…
ခုလုိမိသားစုနဲ႕ေဝးေနရေတာ့ မိဘေမတၲာကုိ တန္းဖုိးထားတတ္ေလဘဲဗ်…ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ ေမာင္နွမေတြ႕ထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ အိမ္ေထာင္သည္ေပါ့…
သမီးတစ္ေယာက္ေတာင္ရေနျပီ ကြ်န္ေတာ္ ခုမနားလည္သြားတယ္
မိဘေနရာကိုေရာက္ေတာ့ သိလားတယ္…
မိဘေတြက သားသမီးေတြ႔ကို မ်က္ေစ့ေအာက္က အေျပာက္မခံႏူိင္ဘူး ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔အေပၚကို အႏၲရယ္ေတြက်ေရာက္မွဆုိလို အရိပ္တစ္ၾကည္ၾကည္နဲ႔ေပါ့…
ကြ်န္ေတာ္ တခ်ိန္ကထင္ခဲ႔တယ္ေလး ခ်ဳပ္ျခယ္တယ္ စည္းကမ္းက်ပ္တယ္ေပါ့ ခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္လဲ မိဘေနရာ ေရာက္လာေတာ့ နားလည္းသြားပါျပီး ကိုယ္သားသမီးကို ေဘးအႏၱရယ္ေရာက္မွကို အရိပ္တၾကည္ၾကည္နဲ႔ ေစာက္ၾကည့္ရေတာ့
နားလည္းသြားပါျပီး ခ်ဳပ္ျခယ္တာ မဟုတ္ပါ စည္းကမ္းက်ပ္တာလဲ မဟုတ္ပါ သားသမီးေတြ႔ကို ဒုကၡေတြ႔ မေရာက္ေအာင္ ေျပာျပ လမ္းညႊန္ေပးေနတာပါ…

ခ်စ္ခင္ေလးစားပါေသာ esteem မွခ်စ္ေသာမိဘညီကိုမ်ားကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာက်န္းမာခ်မ္းသာပါေစခင္ဗ်ာ။

image

အျမဲျကိုးစားလ်က္
Author khinzawlatt
Msc.200

Sort:  
Loading...

ႀကိဳဆိုပါတယ္​

ျကုိဆုိပါတယ္အကုိ

ဟုတ္။ျကုိးစားသြားပါမယ္

steemit wellcome

thank yuo ko naing

Steemit welcome bro

ေက်းဇူးပါ

ၾကိဳဆိုပါတယ္ဗ်

ဟုတ္ကဲ႕

ႀကိဳဆိုပါသည္ ျမန္မာ စတီးမစ္မွာ ေပွ်ာ္ရႊင္ပါေစ

Welcome ပါ

ဟုတ္။thank you

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 62853.43
ETH 3013.11
USDT 1.00
SBD 2.50