စိတ္ပ်က္မႈကို္အားအင္ျဖစ္ေအာင္္ေျပာင္းလိုက္ပါ

in #myanmar7 years ago

ကြ်န္ေတာ္လို႔ စိတ္ပ်က္မႈ႕ေလးေတြရွိရင္ စိတ္ပ်က္မႈကို္အားအင္ျဖစ္ေအာင္္ေျပာင္းလိုက္ပါ။ image
ကိုလိုခ်င္တဲ့အတိုင္း ျဖစ္မလာတဲ့အခါ အကို၊ အမ၊ ဆရာသမားတို႕ဘယ္လိုခံစားရသလဲဗ်ာ။
ကြ်န္ေတာ္ အလုပ္တစ္ခုကထြက္လိုက္ျပီးေနာက္ အဖိုးကေစ်းေရာင္းတက္ေအာင္ အလုပ္တစ္ခု၀င္လုပ္ဖုိ႔ တိုက္တြန္းေျပာခဲ့တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ကငယ္ငယ္ေလးထဲက အရွပ္ၾကီးတဲ့သူတစ္ေယာက္ပါ။ အေမက ေစ်းဆိုင္ကို ေစ်းသြား၀ယ္ခိုင္းရင္ေတာင္မွ တစ္ေယာက္ထဲဆို မသြားခဲ့ပါဘူး အေဖာ္ေလးပါမွ။ အဖိုးေျပာတဲ့ အေရာင္းသင္ဖို႔ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္တစ္သက္မွာ မလုပ္ခ်င္ဆုံး အရာတစ္ခုပါ။
ကြ်န္ေတာ္ဟာ ေစ်းဆိုင္အၾကီးတစ္ခုမွာ အေရာင္းသင္ ေစ်းသည္အျဖစ္နဲ႔ တစ္ႏွစ္ ေၾကာ္ေၾကာ္ ေလာက္ အလုပ္၀င္လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ဘ၀က ေရနစ္ေနတုန္း ဆြဲမိဆြဲရာျမက္ပင္ကို ဆြဲကုတ္ထား သလိုပါဘဲ။ ကြ်န္ေတာ္ရွက္လိုက္တာ မေျပာပါေတာ့နဲ႔။ အဖိုးကိုေၾကာက္လို႔ မနည္းေအာင့္အင္းျပီး လုပ္ခဲ့ရတယ္။ အစမ္းခန္႔ ဘ၀နဲ႔ေတာင္ အလုပ္ျပဳတ္မလိုေတာင္ခဏခဏ ျဖစ္ခဲ့ရတယ္။
အဲ့ဒိၾကားထဲ ကြ်န္ေတာ္ စီးပြားေရးအေၾကာင္းမလွဘဲ ေရာင္းကုန္ပစၥည္းကို တဖြဖြအျပစ္ တင္ေနေတာ့တယ္။ အဲ့လိုမွမဟုတ္ရင္ ကြ်န္ေတာ္က ေစ်း၀ယ္သူေတြကို မေခ်မငံ ရန္လုပ္ ဆက္ဆံလိုက္ေသးတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္က ကိုယ့္ကိုယ္ကို မေက်မနပ္နဲ႔ စိတ္ပ်က္အားငယ္ေနတာဆိုေတာ့။
ဒါပင္မဲ့ အဘကေျပာတယ္ ကြ်န္ေတာ္အျဖစ္ကို အျမင္တစ္မ်ဳိးနဲ ၾကည့္ျပီးေျပာလိုက္တယ္။ ဒီမွာငျမီး လူေတြက အဆင္မေျပတာျဖစ္ရင္ အျပစ္တင္ ဟန္ေဆာင္တက္တာ ဒါသဘ၀ဘဲတဲ့။ ကြ်န္ေတာ္နားမလည္းလို႔ အဖိုးရွင္းျပပါအုံးလို႔ေျပာလိုက္တယ္ အဘက ေအးငျမီးမင္းနားလည္ရင္ ငါေျပာျပမယ္ ဒီလိုကြ စိတ္ျပက္မႈကို အရင္းခံတဲ့ ေဒါသႏွင့္ ေမာဟေ၀ဒနာေတြက အေတာ္ေလးျပင္းထန္လာရာကေန တျခားသူေတြကို မဲျပီးရန္ရွာတာဘဲေပါ့ ငျမီးရ။ ကြ်န္ေတာ္က မလုပ္ခ်င္ဘဲ ေစ်းေရာင္းရတဲ့အတြက္ မေက်မနပ္ျဖစ္ျပီး စိတ္ခံစားေနရတာပါ။ အဲ့လိုနဲ႔ အဘေျပာတာကို နားေထာင္ျပီး ေစ်းေရာင္းသင္ရင္း တန္ဖိုး မျဖက္နိုင္တဲ့ သင္ခန္းစာတစ္ခုကို ရလိုက္ေတာ့တာပါဘဲ။ ဘာလဲဆိုေတာ့ မေက်နပ္မႈႏွင့္ စိတ္ပ်က္မႈ႕ကို အားေလွ်ာ့ေနမဲ့အစား အဲ့ဒါေတြကို ခြန္အားအျဖစ္ အသုံးျပဳ႕ဖို႔ ဆိုတာကိုနားလည္ခဲ့တယ္။လူေတြဟာ အသစ္အဆန္း
တစ္ခုကို လုပ္ရမွာ ေၾကာက္တာဟာ စိတ္ပ်က္စရာႏွင့္ ၾကဳံရမွာဆိုတာပါဘဲ။ သူတိုဟာ မွားမွာႏွင့္ အပယ္ခံရမွာ လည္းေၾကာက္ၾကေသးတယ္။
စီးပြားေရး အျမန္လန္းေၾကာင္းကိုလုပ္ဖို႔ အလုပ္ သစ္တစ္ခု လုပ္ဖို႔ၾကတိုင္း အဘက စကားတစ္ခြန္းေျပာတယ္ အဲ့စကားကို စာဖက္သူ ေတြံအတြက္ လက္ေဆာင္ပါးပရေစဗ်။ အဘက စိတ္ပ်က္စရာေတြကို ေတြ႔ဖိုအဆင္သင့္ျပင္ထားကြ တဲ့။ အဘဆိုလုိတာက အပ်က္သေဘာကို အျပဳစိတ္ဓာတ္နဲ႔ ၾကည့္ျမင္ဖို႔ပါ။ ကြ်န္ေတာ္တိုဟာ ၾကိဳတင္ ျပင္ဆငိမႈ႔ရွိရင္ အဆိုးထဲက အေကာင္းကို ထုတ္ယူနိုင္ပါတယ္။ အဲ့လိုမွ မဟုတ္ရင္ေတာ့ စိတ္ပ်က္ မႈ႔ၾကီးကို အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ပိုက္ထားသလိုျဖစ္သြားမွာပါ။ က်ဳပ္ေတာ့ဒီ အလုပ္ကို ဘယ္ေတာ့မွ ထပ္မလုပ္ေတာ့ေတာ့ဘူး။ ရႈံးမယ္ဆိုတာ အစထဲကထင္သားဘဲ ဆိုတဲ့စကားေတြက စိတ္ပ်က္မႈ႔ရဲ႔ ညီးတြားမႈ႔ေတီပါဗ်ာ။ ျပသနာတိုင္းရဲ႕ေနာက္မွာ အခြင့္လမ္းဆိုတာလဲ ရွိစျမဲပါ။ စိတ္ပ်က္မႈ႕ရဲ႕ ေနာက္ကြယ္မွာလည္း တန္းဖိုးမျဖက္နိုင္တဲ့ အသိညာဏ္ေတြ ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ ရွိစျမဲပါ။
စိတ္ပ်က္တယ္ဆိုတာ ေအာင္ျမင္ႈမႈ႔ လမ္းစကိုပိတ္ဆို႔လိုက္တဲ့ အတားအစီးတစ္ခုလို႔ မွက္ပါတယ္ဗ်ာ။ စိတ္ပ်က္မႈ႕ေတြကို တြန္းလွန္နိုင္ရင္ ခြန္းအားအျဖစ္ ေျပာင္းသြား နိုင္မွာပါ။ ဆရာသမားေတြ ေျပာတာ ကြ်န္ေတာ္ၾကားူးပါတယ္ ကိုယ့္ဒူးကိုခြ်န္ျပီး ေအာင္ျမင္တဲ့သူေတြက ရွားတယ္ဆိုတာ စိတ္ပ်က္မႈကို သီးမခံနိုင္တဲ့သူ နည္းလို႔ပါဘဲတဲ့။ ကြ်န္ေတာ္အပါအ၀င္ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက စိတ္ပ်က္စရာေတြကို ရင္ဆိုင္ရမဲပအစား ေရွာင္ေျပးေနၾကလို႔ ေအာင္ျမင္မႈ႕နဲ႔ ေ၀းကြာေနလိုဘဲဆို ႕ကြ်န္ေတာ္ ယူစမိပါတယ္ဗ်ာ။ ကြ်န္ေတာ္ဆက္လက္ျပီးၾကိုးစား ေရးသားပါအုံးမယ္ဗ်ာ အခုေတာ့ ျခင္ေတြက အရမ္းကိုင္ေတာ့ မေရးနိုင္ေတာ့ပါဘူး။

အားလုံးကို ေက်းဇူးအထူးတင္ပါသည္။ အမွားမ်ားပါရင္လည္း နားလည္ ဖက္သား ေပးေစခ်င္ပါသည္။ ”Steemit” ခ်စ္ေသာ သူအားလုံးကို ေလးစားသမ႔ႈ ျပဳေသာ အားျဖစ္ေတာင္းဆိုအပ္ပါသည္။

“STEEMIT”မွာ ၀င္ေရာက္လုပ္ကိုင္ေနသူမ်ား အားလုံးေအာင္ျမင္က်ပါေစဗ်ာ။

Original writer by@hlamyothet
Credit image>>>Google image

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66222.18
ETH 3310.36
USDT 1.00
SBD 2.70