My SelfsteemCreated with Sketch.

in #myanmar7 years ago

My Introduction

Mingalarpar to everybody on steemit platform. I'm Ei Thinzar Aung.From Myanmar Steemit Community.I am a new member of steemit to start on steemit platform.
အားလံုးပဲမဂၤလာပါလို႔ႏႈတ္ခြန္းဆက္သအပ္ပါတယ္ရွင္။
ကြၽန္မကေတာ့ အိသဥၨာေအာင္ ျဖစ္ပါတယ္။
Myanmar Steemit Community မွျဖစ္ပါတယ္ရွင္။
အခုမွစၿပီးsteemit platform ေပၚကိုေရာက္႐ွိလာတဲ့မန္ဘာအသစ္တစ္ေယာက္ပါရွင့္။

My native hometown is Taungoo Township,Bago Division from Myanmar.
Now I am 19 years old.I work helping on my family bussiness.
ကြၽန္မရဲ႕ဇာတိကေတာ့ ေတာင္ငူျမိဳ႕နယ္ ပဲခူးတိုင္းေဒသၾကီး ျမန္မာႏိုင္ငံမွျဖစ္ပါတယ္။
အသက္ကေတာ့ ၁၉ႏွစ္႐ွိပါၿပီရွင္။
အလုပ္အကိုင္ကေတာ့ မိသားစုစီးပြားေရးမွာ တတ္ႏိုင္သေရြ႕ ကူညီေပးပါတယ္။received_788346598012456.jpeg
My hobby is reading and writing.I collected from books and internet more knowledge.
I wrote on my note knowledge from reading still my childhood life.
ကြ်န္မရဲ႕ဝါသနာကေတာ့ စာဖတ္ျခင္းနဲ႕စာေရးျခင္းပါပဲဲ။
သိခ်င္တဲ့ဗဟုသုတမ်ားစြာကို စာအုပ္နဲ႕အင္တာနက္မွတဆင့္ ရွာေဖြစုေဆာင္းေလ့ရွိပါတယ္။
ဖတ္ဖူး၊မွတ္ဖူး၊ၾကားဖူးတဲ့ထဲက ၾကိဳက္မိတဲ့အေၾကာင္းအရာေတြ၊အဆိုအမိန္႕ေတြဆိုရင္လည္း
မွတ္စုစာအုပ္ထဲမွာ ငယ္စဥ္ကေလးဘဝတည္းကေရးမွတ္ထားေလ့႐ွိပါတယ္။
Today globalization,I am very satisfied on using internet for studying knowledge easily.I used social media from my smart phone.
ယေန႕ေခတ္မွာ အင္တာနက္ကေနျပီးေတာ့ အလြယ္တကူေလ့လာခြင့္ရတဲ့အေပၚအမ်ားႀကီးေက်နပ္အားရမိပါတယ္။ကြ်န္မစမတ္ဖုန္းမွတဆင့္ လူမႈကြန္ယက္ကိုစျပီးအသံုးျပဳခဲ့ပါတယ္။

I knew about steemit from my facebook friend.I am very interested on steemit.I asked about steemit to my senior steemiters.I found many posts on steemit to get knowledge and more interested on steemit.
အဲဒီေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့
steemitဆိုတာကို ေဖ့ဘြတ္မိတ္ေဆြတစ္ဦးဆီကေနစၿပီးၾကားဖူးတာပါ။ကြၽန္မအရမ္းစိတ္ဝင္စားခဲ့ပါတယ္။
steemit platform ေပၚမွ စီနီယာဆရာေတြကိုsteemitနဲ႔ပတ္သတ္တာေတြကိုေမးျမန္းခဲ့ပါတယ္။ဗဟုသုတရစရာေတြအမ်ားၾကီးေတြ႕ခဲ့ရတယ္။
20170312_094744.jpg
I will write posts on steemit as my senior steemiter.I am a new member of steemit and so please help me hand all from steemit community.
Be Good wealthy and healthy to all.
ကြၽန္မလည္း စီနီယာေတြလိုပဲ steemitမွာႀကိဳးစားၿပီးစာေတြေရးပါမယ္။
မန္ဘာအသစ္ျဖစ္တဲ့ ကြ်န္မကိုလည္း steemit communityမွ
လက္တြဲကူညီၾကပါဦးလို႕ ေမတၱာရပ္ခံရင္းနဲ႕ပဲ ...

အားလံုးစိတ္ခ်မ္းသာ၍ ကိုယ္က်န္းမာၾကပါေစရွင္

writer @eithinzaraung

Sort:  

အေတြ႕အၾကံဳမွ်ေဝပါရေစ ညီမ MSC က ဆရာေတြျဖစ္တဲ့ @ptcmyanmar @kachinhenry @ansoe တို႔ေရးထားတာေတြ ဖတ္ရႈေပးပါ လမ္းေၾကာင္းတစ္ခုရမွာပါ ဒီ post မွာပဲ link ခ်ထားပါတယ္ ဝင္ၾကည့္ပါေနာ္

ဟုတ္ကဲ့ပါ အစ္ကို ေက်းဇူးပါ

အရမ္းေကာင္းပါတဟ္ဗ်ာ

ေက်းဇူးပါရွင္ :-)

ဟုတ္ကဲ့ပါဗ်

Welcome steemit myanmar . steemit မွ ေအာင္ျမင္ႏိုငိပါေစ လို့ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္။ အကူအညီ လိုတယ္ဆိုရင္ steemit myanmar group ကေန အျမဲ တမ္းကူညီ ဖို့ အဆင္သင့္ပါ။tag တဲြထားတဲ့ bitcoinေနရာမွ introduceyourself ေလးေျပာင္းရင္ tag တဲြတာ ပိုျပီးေကာင္းမယ္ထင္ပါတယ္။

ဟုတ္ကဲ့ပါရွင့္
အခုလို အၾကံျပဳေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပါရွင္ :D

What are you saying? Don't tell anything if you have no evidence? This is the open plattform. Come on,write your own article about us. If not, don't bark anyone.

Hey sis. Don't reply @mahadi . She is a blind bitch and will bark any strangers.

Congratulations @eithinzaraung! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Congratulations @eithinzaraung! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56855.76
ETH 2540.09
USDT 1.00
SBD 2.24