Parents

in #myanmar7 years ago

ေက်းဇူးဆပ္ခြင့္ျပဳပါ...

မိဘဆိုတာ ေနာက္ဆုံးမွာ သားသမီးေတြအတြက္ ေျမၾသဇာပါ.
သားသမီးဆိုတ့ဲ က်မတို႔လို႔ ပန္းေလးေတြပြင့္ဖို႔ သူတို႔ေတြ အမ်ားႀကီးအနစ္နာခံခဲ့ၾကပါတယ္.

က်မတို႔ ရွင္သန္ရပ္တည္နိင္လာၿပီးတ့ဲေနာက္မွာ ေျမၾသဇာလို႔တင္စားထားမိတ့ဲ မိဘေတြအတြက္ ဘာေတြလိုအပ္သလဲလို႔ ေတြးၿပီး တတ္နိင္သေလာက္ ျပန္ျဖည္းဆည္းေပးရမယ္ေလ.

က်မငယ္ငယ္ေလးထဲက မိဘေတြဟာ သက္ရွိထင္ထားရွိေနတဲ့အခ်ိန္မွာ မစားရက္ မေသာက္ရက္ အပိုဆိုတာ မသုးရက္ပဲ က်မတို႔စားဖို႔ စုေဆာင္းၿပီး ေက်ြးေမြးျပဳစုခ့ဲၾကတယ္.

က်မဘဝထဲမွာ မိဘေတြဟာက်မနဲ႔ မေနေတာ့တာပဲရွိတာပါ.က်မဘဝထဲမွာဘယ္ေတာ့မွ မေသေသးလို႔ ေမ့လို႔မရသလို ေမ့လည္းမပစ္ခ့ဲဘူး.မိဘေတြ အသက္ရွင္ေနတုန္းကမလုပ္နိင္ခဲ့တဲ့ အရာေတြကို က်မအသက္ရွိေနတုန္း လုပ္နိင္သေလာက္လုပ္ေပးသြားမယ္လို႔ စဥ္းစားထားခဲ့တယ္.

က်မဟာ မခ်မ္းသာပါဘူး.
ခု အ႐ြယ္မွာ မင္းသမီးလည္းမဟုတ္ေတာ့ပါဘူး.
က်န္းမာေရးေၾကာင့္ သိပ္ဝါသနာပါတဲ့ အလုပ္ကိုေတာင္ မလုပ္နိင္ခဲ့တာၾကာခ့ဲပါၿပီ.ခုခ်ိန္မွာ က်မဟာ ဝင္ေငြထက္ ထြက္ေငြပဲရွိေနတဲ့ အခ်ိန္ဆိုေပမ့ဲ မိဘေတြ အတြက္ေတာ့ တနွစ္ထက္ တနွစ္ ပိုပိုၿပီး လႈေပးခ်င္တ့ဲ စိတ္ေလးတခုေၾကာင့္ မလိုအပ္ရင္ ဘာမွမသုံးဘူးဆိုတ့ဲ စိတ္တခုနဲ႔ ပိုက္ဆံေလးစုခဲ့မိတယ္.

ဒီေန႔ေတာ့ က်မဆႏၵေလးျပည့္ဝခ့ဲရၿပီ.မိဘေတြအတြက္ရည္စူးၿပီး အမိဴးသမီး ေယာဂီေဆာင္ေလးေဆာက္ဖို႔ စုထားတဲ့ သိန္း ၅၀ ကို မတည္ေငြ အျဖစ္လႈနိင္ခ့ဲၿပီ.က်မရဲ႕ေခြ်းနဲစာေလးနဲ႕ လႈတ့ဲအလႈကို မိဘ၂ ပါလည္း ေရာက္တဲ့ဘုံဘဝက သာဓုေခၚနိင္ပါေစ..ဒီ့ထက္ပိုၿပီး သမီးတေယာက္အေနနဲ႔ အပါးနဲ႔ အေမ့ ေက်းဇူးေတြ ဆပ္ခြင့္ရခ်င္ပါေသးတယ္.

က်မျပဳတဲ့ကုသိုလ္ေလးကိုလည္း ၇ ရက္သားသမီးအားလုံးကို အမွ်ေဝပါတယ္.ထပ္တူရၾကပါေစလို႔ ဆုေတာင္းေပးရင္း သာဓုေခၚနိင္ၾကပါေစရွင္.

Sort:  

hai @babypiggy , great your post... thank you have following me...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64168.93
ETH 2768.21
USDT 1.00
SBD 2.72