Hi မဂၤလာပါခင္ဗ် ( introduces myself)👨👨👨👨

in #myanmar7 years ago (edited)

Hi ! Mingalar bar ! [ it is our word for warmly meeting for all person]. I wish all of you are
glad and well in steemit!

20171006165343.png

My name is Ank Min Ko.My steemit account
is @antminko .I know about steem cause
my friend Thar Aye. I should had know about steem in early beacuse it is excelent how you should spend your importance time in
internet. My friend Thar Aye in Steemit
account is @gelatofresco.

IMG_20171006_185729.png

ဟိုင္း! မဂၤလာပါလို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမန္မာေတြရဲ႕ ခ်စ္စရာ
ႏႈတ္ခြန္းဆက္စကားေလးနဲ႔ အစျပဳလိုက္ပါတယ္ ။
Steemitမွာ ေလ့လာႀကိဳစားေနၾကတဲ႔ ညီကိုေမာင္နွမအားလံုးကို က်န္းမားခ်မ္းသာေစေၾကာင္း ဆႏၵျပဳေမတၱာ ေပးအပ္ပါတယ္ဗ် ။
ကြ်န္ေတာ့္၏ နာမည္ကေတာ့ ေမာင္အံ့မင္းကိုျဖစ္ပါတယ္
ခင္ဗ် ။ ကြ်န္ေတာ့္၏ steemit အေကာင့္နာမည္မွာ @antminko ျဖစ္ပါသည္။ကြ်န္ေတာ္steemit
အေၾကာင္းကို ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ခ်စ္လွစြာေသာ သူငယ္ခ်င္းၾကီး ကိုသာေအးရဲ႕ ေဖးမမႈေႀကာင့္ သိခြင့္ရခဲ႔ျပီး အင္တာနက္ကို အက်ိဳးရွိလွတဲ႔မိမိရဲ႕ အခ်ိန္ေတြကို ေကာင္းမြန္စြာအသံုး
ခ်နိုင္မည့္ steemit လိုေနရာေလးကို ဒီထက္ပိုေစာစြာ သိခြင့္ရရင္ေကာင္းမည္လို႕ ေတြးေနမိတယ္ဗ်ာ။ကြ်န္ေတာ့္၏ ခ်စ္လွစြာေသာသူငယ္ခ်င္း၏ Steemit အေကာင့္မွာ @gelatofresco ျဖစ္ပါသည္ ။

received_744703072346430.jpeg
Credit : google photo

My Biography.😀
ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ကိုယ္ေရးအက်ဥ္းေလးမွာ
‌I live magawy region in #Myanmar. I'm
22 year old and i live my parents. I have
two brother and two sister.My hobby is writting,my fv sport is billiard & snooker.
All of you are know Rounei O'sullivan;he
is my best player💪💪.

received_107121650045255.jpeg
Credit : google photo

My native town is located in the middle
of our country and longest Ayerwady
bridge located that 's Pakokku Township .
I invite all of you when you are arrive in
#My Country Myanmar and i want to show
my township's beauties.My Native town is
most beautiful for me and hope for you.

received_104433700314050.jpeg
Credit : google photo

The peoples friendly,Kindly and lovely
in my native 😋😍😘. Every road is
clean and a staright every where you go
you will see a lot of tree in each road 😍😌.
You can see the most artistic Takale
[it is the myanmar sculpture bas-relief]😍😍😍😘😘😘 only in my native.
I proud for my native town.

received_104446643646089.jpeg
Credit : google photo

received_104446773646076.jpeg
Credit : google photo

‌We love Natural Enviorement.
‌I have to say proudly.our country heart
Bagan is nearly located with my twonship #Pakokku.When you want to #Bagan you
will see Ayerwady bridge by touch yourself .Bagan is 27mile away from my home town
so that you take an hour if you want gone there.You wil see the famous pagodas 🙏🙏🙏

myanmar_3hndk.T0.jpg
Credit : google photo

ကြ်န္ေတာ္ဟာျမန္မာနိုင္ငံ၏ မေကြးတိုင္းေဒသႀကီးမွာ
ေနထိုင္ပီး ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ ေမြးရပ္ေျမၿမိဳ႕ျပေလးကေတာ့ ျမန္မာနိုင္ငံ၏ အရွည္လ်ားဆံုး ဧရာဝတီတံတားျကီးကို ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ႔ နိုင္ငံအလယ္ပိုင္း ေဒသထဲက ပခုကၠဴ ၿမိဳ႕
ေလးပဲ ျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ် ။ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ျမိဳ႕ေလးကို လာလည္ဖို႔ ကိုလည္း ျမန္မာျပည္မွာရွိတဲ႔ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမေတေကာ ၊ ျပည္ပမွာရွိေနတဲ႔ ညီကိုေမာင္နွမအားလံုးကိုဖိတ္ေခၚပါတယ္
ခင္ဗ်။ ကြ်န္ေတာ္အတြက္ေတာ့ ေမြးရပ္ေျမဟာအလွဆံုးနဲ႔ အျမတ္နိုးဆံုးေနရာတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ် 😌😍😘

rbe2524170206.jpg
Credit : google photo

အစ္ကိုအစ္မေတြအတြက္ လွပတဲ႔ေနရာေလးတစ္ခု
ျဖစ္မယ္လို့ ေမ်ာ္လင့္မိပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕ေလးကို သန္ရွင္းသပ္ရပ္ပီး ေျဖာင့္တန္းတဲ႔ လမ္းေတြနဲ႔ တည္ေဆာက္ ထားကာ ေနရာတိုင္းမွာသဘာဝက်က် သစ္ပင္ေတြရဲ႕ ေအးျမမႈ အရိပ္ကို ခံစားရရွိမွာျဖစ္ပါ တယ္ခင္ဗ် ။ [အညာေဒသဆိုေတာ့သိတယ္မလားဗ် ရာသီဥတု
ကေတာ့အျမဲလိုလို ေေႏြးႏြးေထြးေထြးလးေပါ့ဗ်ာ:)။

received_104446646979422.jpeg

Credit : google photo

ျမန္မာ့ဂုဏ္ေဆာင္တဲ႔ သမိုင္းဝင္ေရႊကူ ျမတ္စြာဘုရားႀကီးမွာ
ရွိတဲ႔ တကဲကိုေတာ့ အစ္ကို'ညီ'ညီမတို႔ က်ြန္ေတာ္တို႔ရဲ့
ၿမိဳ႕ေလးမွာပဲ ေတြ႕ရမွာျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ် ။[ဂုဏ္ယူစြာနွင့္ေျပာပါသည္]။အားလံုး သိၾကတဲ႔အတိုင္း ကြ်န္ေတာ္တို႕ရဲ႕ျမိဳ႕ေလးအနီးမွာ ျမန္မာတို႔ရဲ႕ အသည္း
နွလံုးထဲက ပုဂံျမိဳ႕ျပကိုလည္း ျမန္မာနိုင္ငံ၏ အရွည္ဆံုး
တံတားျကီးျဖစ္တဲ႔ ဧရာဝတီတံတားႀကီးေပၚကေန
သြားေရာက္ လည္ပတ္နိုင္ပါေသးတယ္ခင္ဗ် ။ က်ြန္ေတာ္တို႔ ျမန္မာနိုင္ငံကိုခ်စ္တဲ႕ ႏိုင္ငံသူႏိုင္ငံသားမ်ားအတြက္ေတာ့ ပုဂံဆိုတာ အထူးတလည္ ေျပာျပစရာမလိုေအာင္ ျမတ္ႏိုး တန္ဖိုးထား သိရွိနားလည္ျပီး ျဖစ္မယ္လို႔ ယံုၾကည္ပါတယ္ဗ်။

index-mya.jpg
Credit : google photo

Most of my time is spend in reading and
writting .Now I had graduated and I try
to be a benifit writter for world💪💪💪.

riLxGApaT.jpg
Credit : google photo

ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို စာဖတ္တယ္....
စာေတြေရးပါတယ္။ ဘာေျကာင့္လဲဆိုေတာ့ ေလာကႀကီး၏
ေကာင္းက်ိုးကိုနိွုးေဆာ္ေပးနိုင္တဲ႕ ေကာင္းမြန္တဲ႔ကေလာင္ရွင္
လက္တစ္စံုျဖစ္ခ်င္လို့ပါခင္ဗ်(ၾကိဳးလည္းႀကိဳးစားေနပါ
တယ္ခင္ဗ်) (တစ္ခါတစ္ရံေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕အနွစ္သက္ဆံုး အားကစားေလးကိုလည္းေလ႔က်င္႔ကစားပါတယ္)

received_104429633647790.jpeg
Credit : google photo

It is my first post in streem and i hope
all of you are help me.And i belive you are helped cause we are together in steemit.
I love steemit and stand with you😍😍😘😘☺.

steemit-logo-C8ECB02BBF-seeklogo.com (1) (1).png
Credit : google photo

ဒါေလးကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ပထမဆံုး steemit မွာ
မိတ္ဆက္တဲ႔ postေလးျဖစ္ျပီးေတာ့ အားလံုးက
ေဖးမရိုင္းပင္း ၾကမယ္လို့လည္းယံုၾကည္မိပါတယ္ခင္ဗ် ။အေၾကာင္းကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို့ဟာ steemitမွာ အတူတူေလ်ာက္လမ္းၾကမဲ႕ ညီအကိုေမာင္နွမေတြဆိုတာ နွလံုးသားကေနခံစားမိလို့ပါခင္ဗ်

received_105092163581537.jpeg
Credit : google photo

အားလံုးကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ် /ကြ်န္ေတာ္႔ရဲ႕ပိုစ့္ေလးကို
ကူညီၾကမယ္လို႔လည္း ေမ်ာ္လင့္ေနပါတယ္ခင္ဗ် သာယာတဲ႔ေန႔ေလးကိုပိုင္ဆိုင္ၾကပါေစလို့ ဆုေတာင္းေမတၲာပို႔သပါတယ္ခင္ဗ် ။
ေဖးမလက္တြဲေခၚပါဦးလို ဆႏၵျပဴရင္း ေက်းဇူးပါခင္ဗ် ။
အားလံုးေသာ ညီကိုေမာင္နွမေတြကို ခ်စ္ခင္လ်က္။
ကြ်န္ေတာ္ကSteemitရဲ႕ခ်စ္သူေလးပါလို႔😘😘😍။

Post writer ; Ant Min Ko(@antminko)
From Myanmar
Credit : google photo

Sort:  

မန္ဘာအသစ္ပါခင္ဗ်

Welcome to Myanmar steemit community

ဟုတ္ကိုၾကီးအစစအရာရာကူညီအားေပးေပးပါဦး

ဟုတ္ကဲ႔ပါဗ်အားေပးကူညီႀကပါဦးအစ္ကိုေရ

ႀကိဳဆိုပါတယ္​ အကို

Yes bro!Thanks you .I hope you would help me.please explain me when i mistake.Thanks bro!

ေက်းဇူးပါဗ်ညီကအခုမွစဝင္တာပါအားေပးကူညီေပးပါဦး

Welcome from steemit bro

Yes My Best Friend!I hope you will keep help to me.Love you and thanks too.

Thanks Bro.I 'm new member from #Myanmar.I hope you will help me.Thanks you !

welcome from myanmar steemit bro

wow!My best friends you are the best for me.

မဂၤလာပါခင္ဗ် ေအာင္ျမင္ပါေစ အံ့မင္းကို ပိုမိုေလ့လာစရာမ်ားအားျမန္မာစတိီးမစ္ leader ကိုကခ်င္ဟင္နရီ အေကာင့္မွာသြားေရာက္ေလ့လာပီး ညီအကိုေတြျဖစ္ၾကတဲ့ myanmar steemit group ကိုဆက္သြယ္ပီးလိုအပ္ေသာအၾကံဥာဏ္မ်ားေတာင္းယူပါလို့အၾကံျပဴပါရေစ

ေက်းဇူးပါကိုႀကီး

ဟုတ္ကဲ႕ပါအစ္ကိုအခုလိုေစတနာျပည့္ဝစြာနဲ႕လက္တြဲေခၚလို႔ေက်းဇူးတင္ပါတယ္အစ္ကို

Thanks Brother .I hope you will help me.

Thanks you and i hope you will kee help me.You can teach me if i have trouble.Thanks Julybrave.:-)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67403.09
ETH 3246.95
USDT 1.00
SBD 2.65