ျဖတ္သန္းခဲ႔ရငယ္ဘ၀ part-1

in #myanmar6 years ago (edited)

က်ေနာ္ငယ္ငယ္က ျဖစ္ပ်က္ခဲ႔တဲ႔ ငယ္ဇာတ္ေၾကာင္းေလးေတြထဲက စြဲေနတဲ့ မွတ္မိစရာေလး ေတြေျပာျပခ်င္ပါတယ္။
akr 1.png
Images Credit - Original Source
က်ေနာ္ငယ္ငယ္ က်ေနာ္တို႔ေခတ္တုန္းက ရပ္ကြက္ထဲမွာ၊ ေက်ာင္းမွာ ေၾကာက္ေနရတဲ့ ဗိုလ္ကေလးေတြရွိတယ္။ ထားပါေတာ့ေလ... က်ေနာ္နဲ႔ကစားေဖၚထဲက က်ေနာ္ေၾကာက္ရတာက ရပ္ကြက္ထဲမွာက သာႏု ဆိုတဲ့ကစားေဖၚ၊ ေက်ာင္းမွာဆိုရင္ေတာ့ဗ်ာ သိန္းေအးဆိုတဲ့ ေက်ာင္းေနဖက္တို႔ႏွစ္ဦးေပါ့။ က်ေနာ္သာႏုကို ေၾကာက္ခဲ့ရတာေလး မွတ္မိသမွ်အရင္ေျပာရရင္ က်ေနာ္(၅)ႏွစ္သားေလာက္က သေရကြင္းပစ္တယ္။ လက္မွာစြတ္တဲ့သားေရကြင္းေလးေတြကို စည္းဝိုင္းေလးထဲမွထားၿပီး ဝုိင္းအျပင္ထြက္ေအာင္ပစ္ႏိုင္ရင္နိုင္တဲ့ ကစားနည္းေပါ့ဗ်ာ။
က်ေနာ္ကလက္တည့္တယ္ေလ၊ က်ေနာ္႔အေဖကလည္း သားေရကြင္းပူဆာရင္ အဲ့ဒီ့အခ်ိန္က အထုတ္လိုက္ ဝယ္ေပးတတ္တယ္။ က်ေနာ္ပူစာတာကို အေဖက နားညည္းလို႔ေနမွာပါ။ ဒီေတာ့ သားေရကြင္းေတြနဲ႔ အိမ္ေရွ႕မွာ အၿမဲတမ္းပစ္ေနေတာ့တာပဲ၊ ေက်ာင္းကမတက္ရေသးဘူး၊ က်ေနာ္တို႔ေခတ္က (၅) ႏွစ္ျပည့္တယ္ဆိုတာထက္ လက္ကိုေခါင္းေပၚက တည့္တည့္ေက်ာ္ၿပီး တဖက္ကနားကို မွီေအာင္ကိုင္ျပႏိုင္မွ ေက်ာင္းတက္ရတာကိုး၊ ေတာ္ ေတာ္လက္ေတြ႕ၾကတဲ့သေဘာထင္တာပဲ၊ က်ေနာ္ကလက္နည္းနည္းေလးမမွီျဖစ္ေနတာကို ေက်ာင္းလက္ခံတဲ့ ဆရာေရွ႕မွာ အေၾကာကိုနည္းနည္းေလးတြန္႔ဆုတ္ထားလိုက္တာ ငါးႏွစ္ကလည္းမျပည့္ေသးေတာ့ဗ်ာ ေနာက္ ႏွစ္မွလာခဲ့ပါတဲ့ က်ေနာ္ကေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္သြားတာ၊ ေက်ာင္းတက္ရမွာပ်င္းစရာႀကီးဆိုတာထက္ ေက်ာင္းႀကီး ကိုသြားရမွာကိုက အားငယ္စရာႀကီးဗ်ာ။ ဒီေတာ့ေက်ာင္းမတက္ခ်င္တာ ဘာဆန္းလဲေနာ္။ သားေရကြင္းေတြလည္း တစ္ဝတစ္ၿပဲ ပစ္ေဆာ့ကစားရေတာ့မွာမို႔ေလ။ ဒါေပမဲ့ မသက္သာဘူးဗ်ာတို႔ အေမကေက်ာင္းသြားထားတာ ဆရာေရွ႕မွာ လက္ကိုနည္းနည္းေလး မဆန္႔ရေကာင္းလားဆိုၿပီး အိမ္ေရာက္ေတာ့ေဆာ္လိုက္တာ အီစလန္ေဝတယ္ဗ်ိဳ႕ အေဖရွိလို႔ေတာ္ေသးတာ၊ အေမကက်ေနာ္တို႔ကိုသာႏိုင္တာ အေဖေျပာရင္နာခံတာပဲ၊ "နင့္အေဖရွိေနလို႔ နင္သက္သာသြားတယ္မွတ္တဲ့'' အေဖကေျပာတယ္ ''ခေလးဆိုတာ သင့္ေတာ္တဲ့အခ်ိန္ေရာက္မွ ပညာသင္တာ ေကာင္းတယ္တဲ့" အေဖ့ေက်းဇူးေၾကာင့္ က်ေနာ္သားေရကြင္း အဝပစ္ရေတာ့မွာေပါ့ေလ....။
ဆက္ရရင္ေတာ့ဗ်ာ....သားေရကြင္းကိုအိမ္ေရွ႕မွာတင္မကဘူး၊ လမ္းထိပ္အထိထြက္ပစ္ဘို႔က်ိဳးစားေတာ့တာပဲ၊ အဲ့ဒီမွာ သာႏုဆိုတဲ့ ကစားဘက္နဲ႔တိုးေတာ့တာဆိုပါေတာ့၊ က်ေနာ္က လက္ကက်င့္သားေကာင္းေတာ့ ႏိုင္တယ္၊ ဒီမွာတင္ သာႏုတို႔ညီအကိုက က်ေနာ္႔သားေရကြင္းေတြကို လုေတာ့တာပဲဗ်ာ။ က်ေနာ္က သူမ်ားလုတာမခံဖူးေတာ့ အလုခံရတယ္ေလ၊ က်ေနာ္ျပန္လုေတာ့ သာႏုက က်ေနာ္႔ကိုထိုးတာ ပါးစပ္က ေသြးနည္းနည္းေတာင္ထြက္တယ္၊ ဒီေတာ့ငိုတာေပါ့ဗ်ာ၊
akr 2.jpg
Images Credit - Original Source
ေဘးကလူႀကီးတေယာက္က သာႏုကို ျပန္ေပးဘို႔ေျပာေတာ့ ဒီေကာင္ေတြညီအကိုက ထြက္ေျပးၾကပါေရာ၊ အဲ့ဒီ့ေတာ့ ဦးေလးႀကီးက ''မင္းသူ႔အေဖကိုသြားတိုင္တဲ့" က်ေနာ္လည္းငိုလက္စနဲ႔ သြားတိုင္တယ္။ သူ႔အေဖဦးေကာက္က ဖဲဒုိင္ခံတယ္၊ အရက္ေရာင္းတယ္္၊ ရက္ကြက္ထဲမွာမိုက္တဲ့သေဘာရွိတယ္၊ ဒါကႀကီးလာမွသိတာ၊ ငယ္ငယ္ကေတာ့ ဆိုးတယ္ေလာက္ပဲသိတာေပါ့။ ဆိုၾကပါေတာ့ဗ်ာ....သြားတိုင္ေတာ့ ဦးေကာက္က ''ေဟ့..သာႏု လာအံုး၊ မင္း သူ႔သားေရပင္းယူလာလား ျပန္ေပးလိုက္တဲ့" တခြန္းပဲေျပာတယ္။ သာႏုက မေက်မနပ္နဲ႔ဆင္းလာတယ္၊ အဲ့ဒီ့အခ်ိန္မွာ သူ႔အေဖက အိမ္ေနာက္ေဖးဘက္ထြက္သြားေရာ၊ သူ႔ေဖမရွိေတာ့ သာႏုက ေရာ့..ဆိုၿပီး သူလုသြားတဲ့ထဲက တဝက္မရွိတရွိေလာက္ကို လွမ္းပစ္ၿပီးေပးတယ္။ သူ႔ညီကလည္း မိုက္ၾကည့္ေလးနဲ႔၊ က်ေနာ္ရသမွ်ေလးယူလိုက္တယ၊္ သြားတိုင္တာက ငိုေနတဲ့စိတ္ခံစားမႈနဲ႔မို႔ေလ၊ သူ႔ အေဖမရွိတဲ့ အခ်ိန္မွာ သာႏုမ်က္ႏွာက ခုနက ေဆာ္ပေလာ္ထားတဲ့မ်က္ႏွာထက္ေတာင္ ပိုၿပီးေၾကာက္စရာေကာင္းေနသလိုပဲဗ်ိဳ႕။ ေျပာရရင္ေတာ့ဗ်ာ ငယ္ေၾကာက္ျဖစ္သြားရတာပါ။
akr 3.jpg
Images Credit - Original Source
အိမ္ျပန္ခဲ့တာေပါ့၊ အိမ္ေရာက္ေတာ့ ႏႈတ္ခမ္းက နည္းနည္းေလးေရာင္ေနေရာ အေမက''ဘာျဖစ္လာသလဲဆိုေတာ့" က်ေနာ္က.... ''သာႏုလုပ္တာ"လို႔ ေျပာေတာ့ အေမက"လာသူ႔အေဖကို သြားတိုင္ရမယ္"တဲ့ အေဖကေတာ့ ''လုပ္မေနပါနဲ႔ကြာ၊ ခေလးခ်င္းဆိုတာ ဒီလိုပါပဲ"တဲ့ ဒါေပမဲ့ အေမက သားေဇာကပ္ေနၿပီေလ၊ က်ေနာ့္လက္ကိုဆြဲၿပီး သာႏုတို႔အိမ္ဆီကိုေပါ့.......။
akr 4.jpg
Images Credit - Original Source
ဒီတခါ သူ႔အေမနဲ႔ေတြ႕တယ္၊ ဘာေျပာတယ္မွတ္သလဲ ''ခုနက သူ႔သား သာႏုက သားေရကြင္းေတြ ျပန္ေပးလိုက္ပါၿပီတဲ့" အေမကက်ေနာ့္ကိုေမးတယ္၊ ဟုတ္သလားဆိုေတာ့ က်ေနာ္ သာႏုမ်က္ႏွာကို တခ်က္ၾကည့္လိုက္ၿပီး အေမ့ကိုျပန္ေျပာလိုက္တယ္ ''ဟုတ္တယ္"လို႔၊ သာႏုထပ္ထိုးခံရမွာ ေၾကာက္တဲ့စိတ္က အရွိအတိုင္းျဖစ္ခဲ့တာကို မေျပာရဲတာေပါ့ေလ။ အေမက ထပ္ေျပာတယ္ ''လက္သီးနဲ႔လည္းထိုးေသးတာ" ဆိုေတာ့ သာႏုအေမက ''ေအးေအးဆံုးမလိုက္မယ္"ေျပာၿပီး သာႏုကို လာစမ္းလို႔ ေခၚေတာ့ ရုတ္တရက္ သာႏုကထြက္ေျပးေရာ၊ က်ေနာ္လည္းေၾကာင္ေနတာေပါ့၊ သူ႔အေမက ''ဆံုးမလိုက္ပါ့မယ္" ''စိတ္ခ်တဲ့" ''ဒီေကာင္ေလး ဒီလိုပဲတဲ့" အေမလည္းဘာမွေတာ့ ဆက္မေျပာေတာ့ဘူး။ က်ေနာ္႔ကိုလက္ဆြဲၿပီးျပန္လာတယ္။
လမ္းေရာက္ေတာ့ အိမ္ေရွ႕ဘက္က အေဒၚကေမးတယ္၊ ဘယ္လိုလဲအမဆိုေတာ့ အေမက ''သာႏုအေမက ဆံုးမမယ္ေျပာတယ္"လို႔ေျပာေတာ့ "အမေလး အမရယ္ အဲ့ဒီကေလးေတြက မိမဆံုးမ၊ ဖမဆံုးမေတြ" "သြားတိုင္ ဘယ္ေတာ့မွ မဆံုးမဘူး" "သူတို႔ကေလး ခံလာရတယ္ဆိုရင္သာ လင္မယားႏွစ္ေယာက္စလံုး ရန္ေတြ႕တတ္တာ" တဲ့ "စရိုက္ၾကမ္းတယ္၊ က်မခေလးေတြေတာ့ သူတို႔နဲ႔မကစားခိုင္းဘူး" "ခေလးခ်င္းအႏိုင္က်င့္ေနရာကေန အိမ္ကသူ႔အေဖနဲ႔ပါ ေတာ္ၾကာျပသာနာျဖစ္တတ္တယ္မလားတဲ့" ေအာ္....သာႏုနဲ႔ သူ႔အေမ၊ အေဖက ဘာျဖစ္လို႔ ဒီလိုလုပ္တာလည္း ခေလးဘဝကေတာ့ က်ေနာ္မသိဘူးဗ်ာ။
akr 5.jpg
Images Credit - Original Source

@alexarkar

Sort:  

Hi, I just resteemed your post to over 33,800 followers. @a-0-0

Wonderful post ..thanks for sharing...Best of luck friend ✫

thanks for your support

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by alexarkar from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

@resteemator is a new bot casting votes for its followers. Follow @resteemator and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43