You are viewing a single comment's thread from:

RE: MY 2018 - 📸 A tour around my town - ZAGREB, capital of Croatia

in #my20187 years ago

I sad cu znaci morati doci u Zg definitivno, nikad bila, sramota jedna :(
Draga, vidi ima super otvoren kanal za ljude sa Balkana. Pridruzila sam se pa evo zovem i tebe, tamo ima cak i opcija chat i to personal :) https://steemit.com/steemit/@ivan.atman/official-balkan-discord-server-is-up-and-balkan-steemit-alliance-is-up-steemit-balkan-savez-sbs
Baci pogled, dobra je ideja :)
I divan ti je post!

Sort:  

Dunjecka, pa mislim da je vreme da stavis Zagreb na to-do listu 💌
Joinala sam se na discord pa se druskamo, zasad virtualno :) @ivan.atman Bravo, super posao! 👏🏻👏🏻👏🏻

Ma imam ja drugaricu iz srednje iz Zadra, sad zivi u Zg i zove me vec petsto puta a ja sve idem vamo idem namo a nikako tu gde mi najblize. Vidim ja sebe neki vikend ppadobranac na prolece mi se smesi :)
Vidimo se na discord-u :)

I na discordu, al jos bolje - u Zg-u na proljece ☀️☀️☀️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58470.49
ETH 2617.16
USDT 1.00
SBD 2.39