You are viewing a single comment's thread from:

RE: "My 2017" CONTEST: Post a Recap of your 2017! 100 SBD weekly reward! (Week 1 of 3)

in #my20177 years ago

@Gringalicious 2017 giderken veda etmeyecek ama birçok iz bırakacak insanlık tarihinde...
Benim için yoğun monoton olmakla birlikte biraz şiir yazmak zamanı yakalamak için birkaç fotoğraf ve en önemlisi ve en başarısız olduğum nokta bitcoin oldu.Başarısız çünkü bitcoin çok geç geldi hayatıma 2017 sonunda.Bu geç kalmanın sonucu bende ki etkisi akıl oyunları gibi oldu.Hızlı takip yoğun araştırmalar gerçek dünyadan dijital dünyaya geçiş ve John NASH etkisi.Şimdi o kadar içine girdim dijital dünyanın çevremdeki insanları iki kere izliyorum gerçek mi diye.Şöyle güzel bir yanı var sadece insanlar yerine dijital dünya ne kadar sanal olsada acı yok huzur olmasada...
bu arada kusur olmasın burada yeniyim o sebepten buraya kısa bir hikaye bıraktım.Teşekkür ederim...

Sort:  

Oh my friend we don´t speak indonesian :(

üzgünüm ingilizce bilmiyorum sadece türkçe :(

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63126.26
ETH 2596.37
USDT 1.00
SBD 2.76