You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ufak mutluluklar gerek insana, onları biriktirip çoğaltmak zaten kendi elimizde! #trcompositionchallenge

in #mutluluk7 years ago (edited)

merhaba @fatoshcansu hanim.
sizi turkish-trail üzeri persembe gününe tanitmayi istiyorum.
isterseniz ve müsade ederseniz, sizin ilk introduce paylasiminizdan notlar alabilir ve resimlerinizi hazirlayacagim tanitim postuna linkleyebilirim.
ama eger daha eklemek istedikleriniz varsa, bunu bana
XXX
mailime atabilirsiniz.
saygilarimla ve sizinde mutluluklarla kalmanizi dilerim ;)

Sort:  

Cok tesekkür ediyorum. Tabi ki müsade ediyorum. Benim eklemek istedigim belirli fazla birsey yok. Belki egitimim hakkinda bilgiler isinize yaraya bilir. Bu bilgileri size maille ulastiracagim!
Saygilar ve mutluluklarla :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56924.47
ETH 3086.51
USDT 1.00
SBD 2.41