musical calendar 14th week: Glittertind - Går Min Eigen VegsteemCreated with Sketch.

in #music5 years ago

My song for the 14th week in 2019 is:

Glittertind
Går Min Eigen Veg




Lyrics:
Eg traskar I skog og over myr
går min eigen veg
Dei seier eg er ein underleg fyr
einsam det er eg
Åsane blånar og ligg og skin
går min eigen veg
Dalen er stor og fager og fin
einsam det er eg
Det blinkar så flott over elv og sjø
traskar steg for steg
No kjeme snart den fyrste snø
einsam det er eg
Eg vandrar imellom haug og hei
går min eigen veg
Her er det vilt og lang ifrå lei
einsam det er eg
Fins ikkje folk som eg kan sjå
går min eigen veg
Himmlen er blå men myra er grå
einsam det er eg


rote Trennlinie.jpg
Ostertrennlinie.png
songs of april 2019:
Grai - spring
April  März Trennlinie.jpg
songs of march 2019:
Oonagh - Avalon
Faun - Mit dem Wind
Wintersun - Awaken from the dark slumber
Rocky Horror Show - Timewarp
Faschingstrennlinie.jpg
songs of February 2019:
Wintersun - Loneliness
Angel Vivaldi - A martian winter
Obscurity - Fimbulwinter
Gernotshagen - Winter
Schneeflocken.png
songs of January 2019:
Dalriada - song of winter
Kalevala ( Калевала) - And the snow fell
Immortal - Battles in the North
Amorphis - Black Winter Day
Cradle of filth - Queen of winter throned
Schneeflocken.png

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64344.02
ETH 3142.36
USDT 1.00
SBD 4.01