You are viewing a single comment's thread from:

RE: Türk Indie Boktanlığı!

in #music6 years ago

İlk iki paragrafı okudum sonrasında okumadım neden çünkü merak edip araştırırım neymiş bu diye sonra o şey hoşuma gitmez ve varlığından haberdar olurum. Çünkü daha önce başıma geldi. Beyaz Show da Justin Bieber ve selana gomez ayrılığı hakkında ne düşünüyorsunuz diye soruyorlar yurdum insanıda teyzeler amcalar cevap veriyor komik bişey tamam. Merak ettim kimmiş bunlar diye o dakikaya kadar varlığından haberdar olmadığım bu boktan insaları tanımış oldum. Bu ders oldu bi daha böyle yazarın saçma bulduğu şeyleri merak etmemek için okumuyorum. Bu bahsettiğin şeyin varlığından haberdar değilim. Sanırım Justin Bieber gibi boktan bişey eğer öyleyse yorum yap kardeş. Haklısın okuma de bana.

Sort:  

İşte aradığım temiz bir kafa. Haklısın asla okuma.

Eyvallah sağolasın

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58068.07
ETH 3133.85
USDT 1.00
SBD 2.44