jak chcesz wiedziecsteemCreated with Sketch.

in #music6 years ago


jak chcesz wiedziec kto tu rządzi no to powiemjeszcze raz ci
robie szou w jednej chwili ziomus teraz w oczy patrz mi
moje flou cie wprowadza w trans gdy petla sie powtarza
bo to cmaz hator w jednej a nie wielu twarzach
ile jeszcze tej tej iluzji pytam bez aluzji
jestem pojebancem wale z uzi z za zaluzji
powiem ci w skrocie posluchaj fiucie
idzie teraz wczucie a wiec schowaj slome w bucie
chce negocjatora Denzela Washingtona
a w przeciwnym razie tutaj spadnie czyjas glowa
wszystkie smieciem pod krawatem wykladajcie chajs na blad
ma wyjechac z paki brat ktory siedzi kilka laat
to jest hardkor nie bedzie gluiej podgrwki
by stanely ci cycki mala i do zdjecia kiecki
jade ostro szanuj sie to bedziesz ma siostrą
jak spierdolisz nie pomoge twoim splonym mostom
tu rapy non stop buchy non stop zyje sie prosto
pomysle jak tu leciec mistrzowsko

Mam wielkie ambicje pierdole inkwizycje
systemy katolickie co chca skazac na banicje
wolni ludzie to my tu nie brakuje nam snow
mam wiecej bitów słow by to przypomniec ci znow
detonator odpalony lepiej bądzcie mądrzy
psluchajcie moich ządan bo wybuchna w miastach bomby
wjerzal legal lisci do dymisji satanisci
zbonczency koscioly szkoly komuny od stolu
1000ce matolow ktorzy w glowie mają ołów
pojdą dzis na odstrzal i zepchniemy ich do dołów


▶️ DTube
▶️ IPFS

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 64876.28
ETH 2650.41
USDT 1.00
SBD 2.81