X

in #music6 years ago (edited)

Servus

Mówi się

,,Muzyka potrzebą narodów"

Kto nie lubi długich utworów to nie będzie dla niego. Nie słuchaj , omiń mój post.
Kto się zdecyduje polecam taki utworek na to by się odprężyć i zrelaksować przy delikatnym uderzaniu w uszy. Ostrzegam, że to dłuższa wersja :)

Miłego słuchania


Servus

We say :

,,Music with the need of nations"

X.png

Who does not like long tracks that one will be not for him. Do not listen. Skip my post.
Who will decide I recommend that truck for relax with soft beats hitting yours ears. I am warning you that version is much longer than original :)

Have a nice listening

Sort:  

znam nutke :D potwierdzam, w sam raz po pracy idealne na chilloucik :D

Zgadza się . Nie ma potrzeby wsłuchiwac się w słowa bo po prostu ich nie ma :)
Nóżka chodzi , rączki pracują ...w sam raz na ""domowe robótki""

Na mnie w ten sposób działa Wehikuł czasu Dżemu. No po prostu samo się robi. A przy gotowaniu dobry jest Dżem i Queen polecam każdemu; )

Mam podobnie
Przy gotowaniu na pewno chciałbym mieć koło siebie Królową zajadając dżem palcem ze słoika :D

Twoja Królowa na pewno lubi Dżem więc możecie jeść go razem...

Moja Królowa to Bogini Dżemów i Marmolad a i Konfitur :)

Tak. To najsłodsza część lata

Przesłodko :)

Ja to mam takie jebnięcie z muzą, że jak coś mi wpadnie w ucho to potrafię przesłuchać taki kawałek 20 razy z rzędu.
Dzięki temu jak wjeżdżam na remizę a DJ akurat puszcza znany mi numer, to panny ściągają majtki zanim zejdę z parkietu <3

Muzyczna wizualizacja zakończona streaptisem w realu :)
DEBEŚCIAK :)

Dobra muza - ale nie dal bym rady całości. My na sen dla dzieci jedziemy z ZEN

.....yyyyy to trzeba zgłosić do jakiejś instytucji
Biedne szkraby wyrosną na psychopatów :(

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63595.77
ETH 3415.98
USDT 1.00
SBD 2.49