E.I.F - Electro Indie Fest Israel

in #music6 years ago (edited)

2.png

אני אוהבת אינדי. לא יודעת אם שמתם לב... ;) מאז שהתחלתי לכתוב על אינדי, יצא לי לקשקש עם הרבה מוזיקאים. אנשים טובים שהכניסו לי לחיים מוזיקה טובה, ולא מעט שיחות על הדרך שעובר כל מוזיקאי, ואיך תעשית המוזיקה השתנתה וכל השיט הזה, והמון יוזמות של אנשים צעירים שמבינים, שאנחנו בעצם ממציאים את הדרך שלנו, ותכלס - עם כל הקושי, איזה כיף זה להיות מוזיקאי בתקופה כל כך יצירתית.
כך הגיע אלי עומר גורן עם E.I.F - Electro Indie Fest Israel - המטרה - להביא את השוליים האנונימיים במוזיקה הישראלית לקדמת הבמה. ללא הגבלה של אופי המופע או הז׳אנר, תוך שמירה על תנאי אחד חשוב - איכות המוסיקה והמופע!

22.png

פסטיבל טרום הבכורה יתקיים בתל אביב, אבל לעומר יש שאיפות להגיע צעד צעד לכל עיר מרכזית בארץ, מצפון עד דרום.
עד ערב המופע, ירוצו סשנים של ההרכבים המשתתפים, על מנת לחשוף אותם בפני הקהל, ולתת לכם להכיר אותם, לפני שתבואו לראות אותם על הבמה.
אז מה יהיה לנו שם?
ב27.6.18 ב- 20:00 יפתחו דלתות האוזן-בר ועל הבמה יעלה עומר עם Electrockrat לחגוג, גם את פתיחת ארועי הפסטיבל, וגם את השקת הסינגל שלהם - Ready To Leave.

222.png

אלקטרוקראט - פרוייקט אינדי רוק אלקטרוני הוקם ומנוהל כפרוייקט סולו מראשית דרכו בשנת 2012 ומתאפיין במוזיקה אשר מדגישה שילוב בין העולם האקוסטי לעולם החשמלי / אלקטרוני ונוגעת בז׳אנרים - אינדי רוק אלקטרוני , אמביינט, אלטרנטיב , צ׳יל - אאוט ונגיעות פסיכדליה. עומר התחיל את המסע המוזיקלי שלו כילד שאוהב מוזיקה, למד גיטרה מגיל 13, ומשם המסע המשיך דרך האלקטרוני, ודרך הטיול במזרח שהשפיע על הקו המוזיקלי והוביל לאלבום הבכורה של אלקטרוקראט, ולגיבוש ההרכב איתו הוא עולה לבמה.
ברקע אני נהנת מטראק. או השיר. איך שתרצו. יש בו פיוז'ן נעים של מרגיע ומלחיץ, וזה תופס את תשומת הלב שלי. משהו שכבר שמעתי, ומשהו חדש. תחושה של בלדה, עם לופים שנבנים לאט, ומשהו מהאלמנט הזה של - עוד רגע מתפוצץ. בקיצור - זה מענין. תקשיבו.

שלושה הרכבים נוספים יופיעו בערב הזה -
ג׳יפסושיגן - Gypsoshigen - אנסמבל קולקטיבי שהתחיל את דרכו בשנת 2015, עם מוסיקה צוענית,יהודית ופיוז'ן. אל ההרכב צוותו נגנים המושפעים ממגוון רחב של סגנונות מוסיקליים שונים.

2222.png

ההרכב יוצר קטעי מוסיקה אשר מכילים קומפוזיציה עשירה, המציגה סיפור מרתק ביחס לז'אנר עליו היא בנויה. על הבמה, כל נגן בהרכב בונה את תפקידו בלייב, ונוצר דו-שיח על ידי הקשבה בין הנגנים. כתוצאה מתקשורת זו, נחשף המאזין לאימפרוביזציה שונה של הנגן כיחיד ושל ההרכב כקבוצה, כל הופעה מחדש.
כיום, ההרכב מיישם שיטה זו על סגנון מוסיקלי פופלרי הנשמע בכל עבר - מוסיקת המועדונים - על ידי שימוש בכלים אקוסטיים בלבד ומשחק ב'תמונת' סאונד משתנה!
אני מקשיבה להם מכסים את אינפקטד מאשרום, ועפה מכלי הנשיפה ומהאוירה הכיפית הכללית בשיר ונהנת מהמקום שהם נותנים אחד לשני, בקיצור - הם אחלה. תהנו.

היוצר הבא הוא בורג - Screwup - יאיר אבן חיים - זמר יוצר שמחובר לפולק ולאינדי, אבל משתדל להיות סקרן מוזיקלית ומגוון ככל האפשר. כמוני, הוא אוהב מילים באובססיה, לא כמוני הוא עוסק גם בתרגום

22222.png

למה בורג? לכבוד הבורג שבין גיל 16 ל25 היה לו בתוך חוט השדרה, וסיכן אותו מבלי שידע. היום הוא עונד אותו כתליון.
הוא גרם לרג'ינה ספקטור לצייץ שיר מקורי שלו, הוא הפיינליסט הישראלי בתחרות 7 התווים של סרג' טנקיאן, והוא הלחין את המוזיקה לסרט קצר של רונה סופר.
הוא גם מאד מוצא חן בעיני. הפולק והאינדי תמיד משמחים גם אותי, ואפשר לשמוע בקול הנפלא שלו שהוא אוהב מוזיקה. אני יכולה לדמיין אותו יושב ומקשיב לטום וייטס, ואנשים כאלה... הם כבר קרובים בלב.
בוחרת להביא לכם את התרגום שלו לבילויים. עוד הרכב ישראלי, שאני אוהבת במיוחד.

ולקינוח מתוק מתוק - שני חכמון - היא יוצרת ייחודית ומעניינת בסגנון אינדי רוק ישראלי רך. שיריה של שני מאופיינים בשירה עדינה ונוגעת, מילים שתופסות את הלב והאוזן ולחנים על טהרת הרוק הרך של שנות ה - 90.

222222.png

שני מייצרת אצל הקהל הקשבה מסוג אחר, המאפשרת חוויה של אינטימיות, חיבור רגשי, הזדהות והעצמה. היא נעימה לי באוזן. קצת כמו לאכול דבש ישר מהבקבוק הלחיץ, אני מקשיבה לה ובא לי לחבק אותה. אני בטוחה שתתאהבו בה, אם תראו אותה על הבמה.

לאחר הערב הזה עומר מתכוון להמשיך לתת בראש עם הפסטיבל, והחל מאוגוסט הוא פותח את ההרשמה לאומני אינדי באשר הם, שמעוניינים לקחת חלק.
אתמול הוא השיק את האתר הרשמי של E.I.F שם תוכלו לעקוב ולקבל את כל הפרטים והעידכונים, וגם לקרוא קצת יותר מי ומה, ולעקוב אחרי ההרכבים המשתתפים.
לי נשאר רק לאחל להם הצלחה, וכיף, והלואי שנראה עוד ועוד יוזמות כאלו. בקרוב אגב (טיזר טיזר) אספר לכם על משהו שאני מבשלת, אבל בינתיים - 27.6 - E.I.F - אל תפספסו

Sort:  
גם אני אוהבת את הרעיון של אינדי...בהצלחה !

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62062.59
ETH 3002.04
USDT 1.00
SBD 3.77