Sort:  

خدا رحمتشون بکنه. این استید سبک اصفهان را داشتند.

کدام اساتید؟

اساتیدی مانند جلال تاج، حسن کسایی، جلیل شهناز ...

ممنون از پاسخ ... بله دقیقا

خواهش می کنم

این اساتید بزرگوار

دقیقا همین طور است

سبکی با حال و هوای کاملا ایرانی ...

اسامی بی بدلیل را آورده اید!

خدا رحمتشان کند

ممنون می شوم بگویید کدام اساتید

در بالا نوشتم ... اساتیدی مانند جلیل شهناز، تاج، حسن کسایی ...

آه ... بله دیدم. ممنون از پاسخ دوباره

خواهش می کنم

حس و حال ساز و اواز جلیل شهناز و حسن کسایی و جلال واقعا دیگر وجود ندارد

شاگردانی دارند ولی واقعا خودشان یه چیز دیگری بودند

بله تمامی قدیمی ها چیز دیگری بودند

نسل جوان بیشتر دنبال تکنیک است تا حال و هوای موسیقی

خدا رحمتشان کند. بسیار استاد بزرگی بودند

بله واقعا بزرگ بودند

ممنون

چقدر کار زیبایی است

کاملا

:)

دقت کردید که آهنگ های قدیمی ها چه حال و هوای قشنگی دارد؟

بله کاملا

موسیقی دان های جدید بیشتر دنبال تکنیک نوازندگی هستند تا حس و حال کار

آره قبول دارم

کارهایی که زود از ذهن پاک می شوند چون سادگی قبل را ندارند و در ذهن نمی مانند

این نکته کاملا درست است

کاملا قبول دارم

کارهایی که زود از ذهن پاک می شوند چون سادگی قبل را ندارند و در ذهن نمی مانند

ببخشید این تکراری است

:)

کارهایی پیچیده سنگین ...

تاثیر فرهنگ موسیقایی غربی است

بله من هم قبول دارم

حالا این خوب است یا بد آینده معلوم می شود

به هر حال موسیقی دارد به سمتی می رود و آینده معلوم می کند که خوب است یا بد

هر تغییری را باید به محک آینده سپرد

ممنون از وقتی که گذاشتید. شاد باشید

خسته نباشید دوستان. فعلا

شب خوش

امیدوارم شاگردان این اساتید و نسل جوان جای خالی اشان را پر کنند

به امید خدا

نسل جوان استحقاق زیادی دارند

حتما همین طور است

به امید درخشش موسیقی ایرانی

حتما

ممنون

امیدواریم

دقیقا درست است

حتما می توانند

چرا که نه؟

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55885.64
ETH 2358.26
USDT 1.00
SBD 2.31