Justin ve Britney Romeo ve Juliet'le tanıştığındasteemCreated with Sketch.

in #music4 years ago

Spoiler uyarısı: Romeo ve Juliet'in sonunda, Romeo ve Juliet ölür.

Juliet uyku iksiri aldı ve Romeo öldüğünü düşünüyor, bu yüzden bir şişe zehir içer. Juliet uyandığında ve cesedini keşfettiğinde, kendini kalbinden bıçaklar.

“Mutlu hançer, / Bu senin kılıfın,” diyor Romeo'nun cansız bedenine çökmeden önce.

Ama ya yapmamışsa? Ya Juliet hançeri düşürdü ve hayatını yeniden inşa etmek için Paris'e kaçtıysa?

Bu, Britney Spears, Katy Perry ve Justin Timberlake'in isabetlerini ortaya koyarken travma sonrası kendini güçlendirme yolculuğunda kahramanı betimleyen yeni bir West End müzikali & Juliet için atlama noktası.

Bunların hepsi sarsıntılı bir yazarın ateşli rüyasının ürünü gibi geliyorsa, bunun nedeni budur.

Başlıca pop isabetleri
Oyun yazarı David West Read, dört yıl önce fikri kiraladı, başını kiraladığı dairenin mutfağındaki bir dolaba çarptı.

Kısa bir süre önce İsveçli pop power Max Martin'in şarkı kitabına dayanan bir müzikal çalması istendi, bu yüzden, Star Wars: The Force Awakens ("Yapabileceğim en kötü şey") 3D gösterimini izlemek için belirtilerini görmezden geldikten sonra yatağa çekildi ve araştırmaya başladı.

“Asla Max Martin’in ona Googled’e kadar kim olduğunu bilmiyordum” diye itiraf ediyor, “Ama fikir alışverişimde, 150 parça olan bu Max Martin çalma listesini yaptım ve birdenbire yazdığını fark ettim. Son 25 yılın en sevdiğim şarkıları.

Aslında, Martin, 22 numaralı şarkının kredisi olan ABD grafik tarihinin en başarılı üçüncü şarkı yazarıdır. Sadece Paul McCartney (32) ve John Lennon (26) daha var.

"Oops! Yine yaptım" ya da "Bir kızı öptüm ve sevdim" ya da "Bir kez daha vur bana" gibi silinmez koroları bize tanıtan adam; ve Taylor Swift’e, ülke müziğinden dünyayı saran pop megastaryasına geçişinde ustalık kazandırdı.

Bu, tüm zamanların en iyi pop müzikali olabilir mi?
Resmi Grafikler: Max Martin'in 40 en büyük şarkısı
Oku çalma listesine girdiğinde, bir şey netleşti.

“Orada bulunan materyalle beş müzikal yapabilirsin” diyor. "Ama aşkla ilgili çok fazla şarkı, kalp atışlarıyla ilgili çok fazla şarkı ve ikinci şansla ilgili çok fazla şarkı var. Ben de bu Romeo ve Juliet fikrine ve Juliet için yeni bir başlangıca geldim."

Karakterin kilidini açmanın anahtarı, bir Britney Jean Spears idi.

...: Okuma diyor, "bu iki Britney şarkı var, çünkü "O, Juliet için bir geçiş hattı haline geldi" Baby One More Time ve; hattı vardır, 'My yalnızlığı beni öldürüyor' Daha güçlü 'olduğunu, Yalnızlığım artık beni öldürmüyor ', bu onun hikayesi için mükemmel bir kitap oldu. "

Ama & Juliet sadece başlı karakteriyle ilgilenmiyor ... Aslında, müzikal, William Shakespeare ve karısı Anne Hathaway ile açıyor ve büyük trajedisinin sona ermesini tartışıyor. Hathaway, quill'in kontrolünü ele geçirdi ve çift, oyunun gelişimini tartışıyor - zekice Backstreet Boys'un I Want It It Way It'i zekice konuşlandırması .

“Max, bu şarkıya sözlerin gerçekten mantıklı olmadığını itiraf eden ilk kişi” diyor gülüyor. “Temel olarak diğer tüm çizgiler, ondan önce gelen çizgiyle çelişiyor. Dolayısıyla, bunu anlamlandırmanın doğal yolu iki kişi arasındaki bir argüman.

Read - hit sitcom Schitt's Creek'teki yapımcı ve yazar, önceki Broadway şovu yetişkin film endüstrisi hakkında bir komediydi - Shakespeare'deki esprili, meta-metinsel çalışmasıyla hemen Martin'i kazandı.

Müzisyen, müzik endüstrisi için alegori hale gelen (merhaba, Viva Forever), müzik endüstrisinde alegori hale gelen "müzik kutusu müzikallerine" karşı dikkatli olmuştu.

“Harika bir hikaye olmasını istedim, çünkü güvensizim, çünkü bir söz yazarıyım” dedi. “Bu odaya giren herkesi, müziği duymasalar bile sevmek zorunda kalacaklarını düşünüyorum.

Read'i işe aldıktan sonra, bir sonraki önemli adım bir Juliet bulmaktı; ve o sırada, Londra'daki Hamilton üretimindeki üç Schuyler kız kardeşinin de mazereti olan genç bir aktris olan Miriam-Teak Lee'yi keşfettiklerinde altın çarptılar.

“Hikayeyi okuduğumu ve sadece düşündüğümü hatırlıyorum,” bu inanılmaz, onu seviyorum ”dedi. "David gibi, ben de Max Martin hakkında hiçbir şey bilmiyordum, bu yüzden kim olduğunu öğrendiğimde uçup gittim."

İlk görevlerinden biri Juliet'in açılış numarasını mükemmelleştirmek ve şovun müzik direktörü Dominic Fallacaro (müzikal dünyasında "nota basma" olarak bilinen bir süreç) ile aynı çizgide ilerlemek için ısrar etti.

“Dominic’in nasıl olduğunu hatırlıyorum,“ Gerçekten mi? Britney’nin ... Bebek Bir Kez Daha Zaman İçin Bir Notuna İhtiyacınız Var Mı? ” Çok daha yavaştı ve beni çok fazla merak eden şarkı sözlerini dinlemeye zorladı.

“Öyle duyduğumda, Juliet'in nereye gideceğini, bunun onu nereye götüreceğini görmek istedim.

Anlaşılan, Read bile Juliet'in nerede olacağını bilmiyordu. Oyuncu seçimi, karşı konulmaz ruhu ve mizahı karakterine kanamaya başladığı için, oyuncu seçimi Lee şovu tanınmayacak kadar değiştirdi.

“Juliet'in güçlenmeyi öğrenen bu itaatkar, itaatkâr, itaatkâr bir kız olacağı fikrine sahiptim” diyor. “Sonra Miriam-Teak içeri girdi ve“ İşe yarayacak bir versiyonu yok! ”

“Başlangıçta, 'Bu savunmasız karakter o mu?' Gibi bir şey miydi? '' Lee'yi hatırlıyor '' ve sonra atölye çalışmaları yaptık ve ben de 'Hayır, her zaman bu içsel güce sahip olduğunu düşünüyorum' dedim. onu dışarı çıkarmasına izin verdiği bir duruma sokmak. "

Okumaya devam edin: “Odada olmadığı gibi onun hakkında konuşabilirsem, Miriam-Teak bu istihbarat, güven ve kendine güvene sahiptir; ve bir vokalist ve bir insan olarak böyle bir güç kaynağı olduğu için, bu şekilde geldik. 2019'u daha da hissettiren bu güçlü Juliet versiyonuyla.

“Gitmek kadar basit değil,“ Ataerkilliğe ayağa kalk! ” veya 'Kadınların sesi olmalı!' Bu, bir genç ve genç bir kadın olarak, kim olduğumu biliyorum ve bunun için özür dilemem gerekmediğini söylemekle ilgili. Ve sanırım bu, dört yıl önceki yerimden daha dinamik bir karakter gibi geliyor. "

Müzikalde, bu Demi Lovato'nun popo pop şarkıcısı Confident kullanımı ile örneklenmiştir. Başlangıçta, Juliet'in iç güvenini keşfettiğini göstermek için kullanıldı. Müzikalın bitmiş versiyonunda, oyuncu kadrosunun geri kalanını eğitmek için kullanıyor.

1 Link muhammet yt
2 Link muhammet yt
3 Link muhammet yt
4 Link muhammet yt
5 Link muhammet yt
6 Link muhammet yt
7 Link muhammet yt
8 Link muhammet yt
9 Link muhammet yt
10 Link muhammet yt
11 Link muhammet yt
12 Link muhammet yt
13 Link muhammet yt
14 Link muhammet yt
15 Link muhammet yt
16 Link muhammet yt
17 Link muhammet yt
18 Link muhammet yt
19 Link muhammet yt
20 Link muhammet yt
21 Link muhammet yt
23 Link muhammet yt
24 Link muhammet yt
25 Link muhammet yt
26 Link muhammet yt
27 Link muhammet yt
28 Link muhammet yt
29 Link muhammet yt
30 Link muhammet yt
31 Link muhammet yt
32 Link muhammet yt
33 Link muhammet yt
34 Link muhammet yt
35 Link muhammet yt
36 Link muhammet yt
36 Link muhammet yt
37 Link muhammetyt
37 Link muhammet yt
37 Link muhammet yt
38 Link muhammet biroğlu

Lee, “Bakın, asıl oyunda aileme ayağa kalktım ve geri kalanınıza aktaracağım bazı şeyler öğrendim” diyor. ”Diyor.

Bu hafta sonu açılışı yapan müzikalin West End görevlisine yapılan atölye çalışmaları ve önizlemeler sırasında dönüştürülen tek unsur değil.

Özellikle, Read'in aylarca Adele's Love My Send (Yeni Sevgilinize Gönder) puanlarını toplamaya çalışarak okudum .

“Beş farklı yerde denedik. Bu kadar istediğim şeydi” diyor. "Ama müzikalde Adele'i istediğim kadarıyla, bu sadece hikayeye hizmet etmedi.

“Ama bu harika bir şey. Birisinin tüm şarkıları yazdığı yeni bir müzikal olsaydı ve siz“ Kullanmayacağız ”demiştiniz, o şarkı sonsuza dek kaybolacaktı. Ama Max zaten tüm şarkıları yazmıştı. Bu yüzden, hangilerinin içinde veya dışında olduğunu oynamak için biraz daha özgürdük "dedi.

Final tweaks, geçtiğimiz ay Manchester'daki dört haftalık bir deneme çalışması sırasında yapıldı ve gösterinin " göbek kahkahaları " ve Lee'nin Katy Perry'nin Kükremesi'ndeki "gerçekten göz kamaştırıcı " vokallerini övgüyle alan ilk incelemeler yapıldı. itiraf ediyor. "Şarkı söylemek çok heyecan verici ama her şeyi ona vermek zorundasın.")

Fakat takıma gerçek bir güven veren kitlenin tepkisi oldu.

“28 kez geldiğini söyleyen bir kadın vardı” diyor Read.

“Yani, 32 gösteri vardı, o yüzden neden bu dört gece daha gelmediğini bilmek istiyorum!

“Ama insanlar geri gelmek istediğinde bunun iyi bir işaret olduğunu hissediyorum.”

& Juliet, 2 Kasım’da Londra’daki Shaftesbury Theatre’da açıldı.

Sort:  
  • 스팀 코인판 커뮤니티를 이용해주셔서 감사합니다.
  • 2019년 10월 15일부터는 스팀코인판에서 작성한 글만 SCT 토큰을 보상받을 수 있습니다
  • 스팀 코인판 이외의 곳에서 작성된 글은 SCT 보상에서 제외되니 주의 바랍니다.
  • Thanks to everyone who continues to participate in SteemCoinPan community.
  • From Oct 15, 2019, we will provide SCT rewards for postings published on SteemCoinPan.
  • You won't get SCT rewards at all if you create a posting on other Steem Dapps after Oct 15, 2019.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64266.94
ETH 3077.24
USDT 1.00
SBD 3.87