Karolina Czarnecka vs SoDrumatic: Za siedmioma blokami

in #music6 years ago

Świetny kawałek artystki znanej z utworu ,,koka, hera, hasz, LSD"
Jak widać, a raczej słychać, udało się po tamtym "zjawisku muzycznym" nagrać jeszcze coś ciekawego. Pewnie wielką rolę odgrywa tutaj SoDrumatic, jednak trzeba przyznać, że razem brzmią super :)

Karolina Czarnecka vs SoDrumatic: Za siedmioma blokami

Sort:  

Nie mogłeś przynajmniej tego wpakować do jednego posta? :/

Takie posty nie przedstawiają żadnej wartości i wielu członkom polskiej społeczności się nie podobają. Fajnie, że coś publikujesz, ale mógłbyś się nieco przyłożyć, by napisać coś ciekawego i przy okazji zgarnąć parę głosów, zamiast tworzyć spam na tagu :c

A... I DTube - publikujesz jakieś kawałki, z tego co rozumiem nie twoje, i cóż... No trochę głupio, byś na nich zarabiał szczerze mówiąc, więc mógłbyś albo wyłączyć możliwośc zarabiania albo nie wiem... Ich nie wrzucać, ja osobiście polecam to drugie - sam stosuję.

no, faktycznie. straszny spam, muszę uważać żeby przypadkiem przez niego steem nie padł :/

nie planowałem wrzucania tego tutaj, ale w przypływie chwili, gdy Karolina pojawiła mi się na YT to stwierdziłem, że wrzucę, później pojawiła sie następna jej piosenka, też ciekawa, a potem jeszcze jedna. podobały mi się na tyle, że chciałem się nimi podzielić z użytkownikami steemit, uznając je za coś interesującego, ale jak widzę, na przyszłość będę się musiał zastanowić, czy warto :/

btw, przy wrzuceniu kilku piosenek razem nie byłoby widać miniatur filmików, które też uważam, że są ładne i mogą kogoś zaintrygować, przez co przesłucha utwór Karoliny.

co do nie przedstawiania żadnej wartości - chyba sobie żartujesz? promowanie młodej, polskiej artystki nie przedstawia żadnej wartości? no to gratuluję...

co do DTube - wrzuciłem moim zdaniem fajną składankę, a w opisie podałem wykonawców utworów i tytuły piosenek zamieszczonych w tej składance. sporo takich mix'ów jest zarówno na DTube, jak i na YouTube, gdzie bardzo często takie informacje nie są podane. ja ciebie do dania plusa pod tymi filmami nie zmuszam, ale może komuś się spodoba i da. jeśli chcesz wynagrodzić twórców piosenek - proszę bardzo, są podani pod filmem.
(żebyś jeszcze nie narzekał, że spamuję, bo wrzuciłem tę składankę w 4 częściach - chciałem w jednej, ale jakiś błąd IPFS wyskakiwał, prawdopodobnie ze względu na zbyt dużą wielkość pliku - możesz poczytać o tym na Discordzie DTube'a)

Fakt możliwości zarabiania na steemit powoduje konsekwencje prawne takiego działania. Więc jeśli chcesz wrzucać kogoś twórczość, niepodlegającą pod prawo cytatu to po prostu zrezygnuj z z opcji zarabiania na poście - "decline payout" przy publikacji.

Youtube jeszcze jakoś może przejść bo nie jest to bezpośrednie kopiowanie materiałów, ale publlikowanie na dtube nieswoich tresci - nie.

I nie ma się o co wykłócać, na każdym innym portalu jest to bagatelizowane bo nie ma płatnych lajków - niby taka mała różnica, a tak duże konsekwencje.

wystarczy sprawdzić skąd te piosenki się wzięły (a nie jest to trudne, bo ich wykonawcy oraz tytuły znajdują się w opisie!) i okazuje się że źródłem jest YT
NoCopyrightSounds: Music Without Limitations.
na tamtym profilu jest także link do bezpłatnego pobierania tych, także myślę, że nikogo nie uraziłem ;)

A jaki Twoj post ma jakąkolowiek wartość ? - powiem Ci żaden. Nawet o ulubionym zespole nie umiesz ciekawie napisać!!! I błagam nie tłumacz się, że to dlatego, że opowiadasz ich historie bo zazwyczaj historie muzyków są ciekawe... no chyba, że Ty je piszesz ...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58004.44
ETH 2579.54
USDT 1.00
SBD 2.40